Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voih, lapseni kärsii pakkoajatuksista :(

Vierailija
06.06.2007 |

Olen tosi onnellinen, koska hän kertoo minulle niistä avoimesti, mutta asia pelottaa minua. Poika on 11-vuotias ja puheiden mukaan pakkoajatuksia on ollut jo kauan. Ne liittyvät vahingoittamiseen, seksiin... Ja poika itkee ja kyselee, että enhän minä oikeasti usko hänen tekevän mitään rakkailleen (siskoilleen, minulle ja isälle). Asia tuntuu ahdistavalta. Mitä teen? Onko kellään kokemuksia tällaisesta? Poika myös " laskee" koko ajan ajatuksissaan eli on esim. ehdittävä portaiden yläpäähän 5 sekunnissa, muuten tapahtuu jotain pahaa :´(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tuon ikäinen, laskin myös juttuja; " jos en ehdi tuon tolpan ohi ennen kuin auto ohittaa minut, jotain kamalaa tapahtuu..!"

Seksuaalisuus myös tulee ehkä ahdistavanakin mieleen, hormonit hyrrää ja aikaisemmin niitä ei ole koskaan ajatellut.

En tiedä poikasi juttuja, mutta puhukaa vaan avoimesti ja anna ymmärtää että poikasi on turvassa ja että kaikki rakastatte häntä. Itse kärsin turvattomuuden tunteesta vaikka kotiolot oli ok.

Mikäli tila pahenee ota yhteyttä ammattilaiseen, ehkä hän osaisi antaa neuvoja ensin " kotihoitoon" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan