Ketään näkijää paikalla?
Hei!
Olen 28v., naimisissa, 3 lasta, siniset silmät ja punaruskeaksi värjätyt hiukset.
Minun mieltäni vaivaa tälläiset asiat tällä hetkellä joihin haluaisin saada " selvyyden" ...
Mitä näät äidistäni ja meidän väleistä? Entä parisuhde? Työt? Lapsilukumäärä? Isäni tulevaisuus? Veljeni tulevaisuus?
Kiitos, jos joku näkijä viitsis vastata!
Kommentit (7)
ensimmäiselle kysyneelle:
Äitisi ja sinä olette liian samanlaisia, molemmilla samanlaiset esteet mutta myös samanlaiset halut ja tarpeet. Antakaa toisillenne anteeksi, niin kuin itsellennekin antaisitte.
Elämäsi on parisuhteen kohdalla eräänlaisessa välitilassa, ja tulevaisuuden näen vain sameana. Vallitseva väri on kuitenkin lempeä vaaleanvihreä.
Työt ja lapsiasiat ovat yhdessä, molemmat ovat hedelmällisiä ja tulet saavuttamaan niissä yhteensä kolme tavoittelemaasi asiaa.
Isästäsi ja veljestäsi: sinun täytyy päästää irti, jotta voisit saada sen mitä oikeasti haluat ja tarvitset.
Saanko synnyttää hänet luonnollisesti vai tuleeko leikkaus? Pelkään vauvan kasvavan liian suureksi!
Voisitko vielä selventää tuota isäni ja veljeni kohtaa?!
T:1
35v, tummat hiukset ja harmaat silmät, naimisissa, 2 lasta.
Näetkö mitään asumistilanteestamme? Parisuhteestamme?
Miehen työtilanteesta?
Minun työtilanteestani, mitä pitäisi sen suhteen tehdä?
Lämmin kiitos jos jaksaisit katsoa!
Hei näkijä
Viikko sitten alkoi uusityö, näetkö sille syksyksi jatkoa?
opiskeluasiat, työkuviot, rakkauselämä.
t. tyllerö
Kysyisin miten näet elämäni tällä hetkellä ja lähituleivaisuudessa? Mistä löydän oikean tien, onko oikea ihminen nyt lähelläni ja onko hän tosissaan? Selviääkö lapseni näistä koettelemuksista?
Kiitos.