Jouduteko siistimään asuntoanne ennen kuin miehenne saapuu kotiin, ettei sitten valita käytöstavoistanne?
Kommentit (12)
valitettavasti. enpä olis ikinä uskonut että suostun tähän, mutta pakko.. pari kertaa tullut motkostusta siitä kun on joutunut imuroimaan hänen töittensä jälkeen.. mutta en jaksa tapella.. Mies muutenkin idiootti :(
Mutta en varsinaisesti " joudu" . Tämä on minun itseni itselleni rakentama pakko. Miehen exä on oikea talousihme ollut aina ja olen saanut päähäni että minun pitää näyttää että olen yhtä hyvä. Mies ei tätä edellytä, päin vastoin. Sanoo aina että exä rakasti siistiä kotiaan enemmän kuin miestään.
Ja minä, pässi kun olen, yritän täyttää kaikki " velvollisuudet" , olla ehtoinen emäntä ja kuuma rakastajatar.
mutta tykkään silti kattoa että on mahdollisimman siistiä ja viihtyisää ja vieläpä kahvi keitettynä ennenkuin mies kotiutuu töistä.
Näin vain sellaisina päivinä kun en ole poikkeuksellisen väsynyt eivätkä esimerkiksi lapset sairasta...
Jos pidemmän aikaa on sotkuista, saattaa sanoa, että pitäisiköhän täällä siivota (=minun pitäisi siivota).
Miten joku voi/saa sinua määräillä sinun omassa kodissasi?Jos elämä toisen kanssa on kivaa niin ei kyllä siisteys ole ensimmäinen asia mielessä kun tulee kotiin -vaan rakkaansa helliminen ja yhdessä olo!
Ja siis viikot poissa ja viikonloput kotosalla.
Täytyy kyllä myöntää, että monesti elän yksin ollessani vähän kuin pellossa. Sitten torstaina on hirveä puunauspäivä, että paikat varmasti kiiltää, kun mies tulee kotiin. Mies ei tätä edellytä, mutta tiedän itsekin, että on mukava tulla siistiin kotiin. Ja sitten on ihana viettää yhteistä aikaa siistissä kodissa. (monesti se vaan viikonlopun aikana sotkeentuu sen verran, että maanantaina taas teen pienen siivouksen ;)
Jos hän sinua rakastaa -hän myös jumaloi sinun käytöstapojasi valittamisen sijaan!
Saa hirveän kohtauksen, jos pöydällä leivän muruja tai leluja lattialla, tiskit tiskaamattomina tms.
Karkki84:
Jos hän sinua rakastaa -hän myös jumaloi sinun käytöstapojasi valittamisen sijaan!
Kun mies soittaa, ett on tulossa kotiin, kerään äkkiä lelut paikoilleen , järjestän kengät eteiseen, laitan tavarat paikoilleen, pyyhin ruokapöydältä murut jos siellä on yms. Helpommalla pääsen, kun että joutuisin kuuntelemaan motkotusta. Ihanaa ett on muitakin, luulin ett oon ainoo
No en mä itsekään halua p..n keskellä asua joten siksi siivoan muutenkin. Joskus en jaksa mutta ei mies siitä mitään sano.