Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitiyslomalla ja kaverit häippässy, onko muilla kokemuksia?

Vierailija
04.10.2008 |

Heti äitiyslomalle jäätyäni kaverit häipyi. nyt kun en enään voi tehdä samoja juttuja kuin ennen, muuten vaan hengailua yms. vaan tekemiset pyörii tässä kotosalla. ystävilläni kun ei ole lapsia. onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voihan sitä välistä niiden kavereidenkin kanssa hengailla. Kai sulla on mieskin? Ei koko vanhaa elämää tarvi jäihin laittaa, vaikka lapsia saakin.

Vierailija
2/7 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli selvää, että niiden kanssa kylmeni välit, joiden kanssa ennen pyörin lähinnä bileissä ja baareissa. Toki niitäkin aina joskus tapaan (pari kertaa vuodessa), kun lähden baariin. Kuitenkaan en ole enää perillä monistakaan asioista.

Oma mielipiteenikin tietenkin vaikutti kaveriporukan vaihtumiseen. Ei enää kiinnostanut känniset baari-jutut. Äitiys ja lapset alkoivat kiinnostaan, joten hakeutui saman henkisten kanssa juttusille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä totisesti käy, varsinkin jos lapsia saa nuorena ja muilla (nuorilla) ystävillä ei niitä vielä ole. Itselläni katosi noin 98% kavereista raskaus aikana, heitä kun kiinnostaa enemmän viihde-elämä.

Vierailija
4/7 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ystävät unohtuvat äkkiä kun elämästä tulee niin mukamas niin kiireistä...

Vierailija
5/7 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ja sun kavereilla on nyt erilaiset kiinnostuksen kohteet, sinulla lapsiasiat ja kavereillasi muut. Sinä tuskin jaksat kuunnella bilejuttuja ja he äitiysjuttuja. Ja kyllä, vaikka kuinka luulet, että olet sama ihminen ja pystyt juttelemaan samoista asioista kuin ennen lasta, niin jokaisessa jutussasi (huomaat tai et) on äitiys mukana. Tällaista elämä vain on :-)

Vierailija
6/7 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin luulin että olen käynyt tylsäksi ja olen jotenkin erinlainen, hö. :) mutta kiitos teille kun avasitte silmäni. :)

Vierailija
7/7 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri on äitiyslomalla, ollu jo vuoden, hän ei oma-aloitteisesti juurikaan ota yhteyttä. Joskus tulee viesti et ihmettelee, missä mä oon jos en oo ollu yhteydessä. MUN pitäis aina ottaa yhteyttä, miksi ei hänen?? Ihmettelen vaan. Sit kun joitain on vailla niin sit ottaa yhteyttä. Kyllä kuule sekin ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi