Merikukan tk-riehunta varmaan jo puitu taalla, mutta mina kuulin siita vasta nyt. Alkoipa naurattaa se vessapaperirullan heitto. :DDDDDD
Kommentit (4)
Tämä tarina on taas hieman muuttunut tiedotusvälineissä ja ihmisten puheissa, mutta eihän Merikukka siellä tosiaan ole riehunut eikä ketään heitellyt päin nuppia (vrt. Ilta-Sanomien tutkiva journalismi tänään). Mies oli solvannut pääasiassa Vanhasta ja Merikukalla kärähti käämi ja oli todennut miehelle, kuten täällä jo joku vastasikin, että miehen kannattaisi siistiä suunsa. Ei siis ole ollut kyse siitä, että Merikukka olisi öykkäröinyt ja alkanut ketään pahoinpidellä.
Noin yleisesti ottaen en itse tajua nykyihmisten meininkiä: kukaan ns julkisuuden henkilö ei saisi käydä missään rauhassa, kun heti on joku ilmoittamassa, että soitanpa seiskaan ja otanpa kuvia. Tai kertomassa muuten mielipiteensä jonkun ulkonäöstä, musiikista, avioeroista tmv. Eikö Dannyä jokin aika sitten kiristetty joillain kuvilla ja Vesa Keskinen ilmoitti, että häntä oli kiristetty jollain matkajutulla?
Jos itse näen jonkun julkimon jossain niin yritän nimenomaan olla katsomatta ja annan hänen olla rauhassa esim. Siwassa tekemässä ostoksiaan, ei tulisi mieleenkään kytätä ja tarkkailla, että mitäköhän tuollakin on ostoskorissa. Välillähän lehdissä on näitä " hän osti sipsejä ja kokakolaa, onkohan hänellä illanvietto tulossa" -juttuja.:(
Onneksi sitä on itse ihan tavis, kukaan ei kiinnitä tekemisiin huomiota.:)
koska toi naamasta verta vuotavan ystävänsä terveyskeskukseen.
mutta täysin irrallisena asiana minusta on ihan hulvatonta, että Merikukka heitti jotain öykkäröitsijää vessapaperirullalla päähän. :DD
ap
Ja sitten tk:ssa ei asioi muut kuin köyhät ja häiriköt. Tätä se Kärppä-mies ilmeisesti haluaa?