Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun ei tarvitse " stressata" ruskettumisesta, kun..

Vierailija
06.06.2007 |

käyttää itseruskettavaa! miksi en olekaan tajunnut tätä aiemmin? ei haittaa valkoiset jalat eikä rusketusraidat enää.. ja turvallistakin on! (ainakin uv-säteilyyn verrattuna)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivettyneenä. Mä en saa tasaista sillä Dovella, ja se kyllä tahrii ja haisee karsealle. Mä rakastan auringossa oloa muutenkin.

Vierailija
2/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistossa kaveri ihasteli, että olet jo saannut noin kivasti aurinkoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kalpea neito on kauniimpi katsella kuin nolosti yrittävä suttura.

Vierailija
4/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni kalpea neito on kauniimpi katsella kuin nolosti yrittävä suttura.

Vierailija
5/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ennen Dovea, jolla sain aina reidet raidallisiksi. Nyt satsasin Biothermin purkkiin ja se levittyy huomattavasti paremmin ja tuoksu ei ole niin karmea. Ainoa vika siinä on se, että hinta on 6 kertaa kalliimpi kuin Doven.

Vierailija
6/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitätte sen vain typerillä maaleilla. En todellakaan katso perään jos ohi kulkee itsensä solariumissa grillannut tai vielä pahempaa; itseruskettavalla lätrännyt.

Luonnollinuus saa polvet veteliksi!

Vierailija
7/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän tunnetusti huomaavat heti, jos nainen on käyttänyt itseruskettavaa...

Vierailija
8/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken itseruskettavia käytäkään. En ole vain ikinä tajunnut, miksi kesäksi pitäisi vaihtaa ihonväriä ja mitä vikaa on luonnollisessa kalpeudessani.

Ihanaa kun ei tarvitse stressata edes purkkien ja puteleiden kanssa.

Vierailija
9/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ketju nyt olikin tarkoitettu niille, joille rusketus on edes jollain tapaa tärkeä asia. minä ainakin haluan näyttää hyvältä ja voitteko väittää että varsinkin kesällä ruskettunut ihminen ei ole paremman näköinen kuin kalpea?

sulle jolle tulee epätasainen jälki, laitatko kosteusvoidetta alle? ilman sitä tulee taatusti epätasaista.

ap

Vierailija
10/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoihin ja käsivarsiin saan tasaisen jäljen, mutta jalkoihin en.

Miten nuo asteittain ruskettavat eroavat " tavallisista" itseruskettavista? Kyllähän nämä tavallisetkin ruskettavat asteittain. Ekan levityskerran jälkeen ei eroa entiseen huomaan vielä juuri ollenkaan. Minä olen käyttänyt Lorealin Sublime Bronze -voidetta.

Vierailija
11/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tulevaisuudessa mennään samaan suuntaan... Eli vain ne, joiden on PAKKO ulkotyönsä takia altistaa itsensä syöpää ja ihon vanhenemista aiheuttavalle auringonvalolle, ovat ruskeita. Muut välttelevät " työläisen rusketusta" parhaan kykynsä mukaan ja puheet kalkkilaivan kapteeneista jäävät historiankirjoihin kummallisena tosi lyhyen ajanjakson asenteena.

Ihan oikeastikin tervettä rusketusta ei enää ole. Toisin kuin moni vieläkin tuntuu luulvena, ei pelkkä palaminen ole riski ihosyövälle, vaan myös tasainen rusketus lisää sitä. Tulevaisuudessa ennusteiden mukaan jo selvä enemmistö(!) suomalaista saa ihosyövän jossain vaiheessa elämäänsä :(

Vierailija
12/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei välttämättä kaikki ole hokannut.

Vierailija
13/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainakin mulla, vaikka laittamisesta olisi useampi päivä, valkoiset housut ja paidat " ruskettuu" sisältä.

Vierailija
14/14 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sille on hirvee katastrofi, jos tulee yhtään rusketusta. Omassa maassaan mitä tummempi, niin sitä alempikastinen =)

Hauskaa tämä maailmanmeno: länsimaiset haluavat rusketusta, ruskeat haluavat valkoiseksi jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä