Mitä mieltä olette nyt niin muodikkaista legginsseistä? Käytättekö? Kenelle sopii ja kenelle ehdoton ei?
Kommentit (12)
Tekevät hoikastakin persjalkaisen näköisen. Korkeintaan sellaisia polvimittaisia voisin pitää lyhyen hameen alla. Yleensä käytän oikein uhallakin hameiden kanssa sukkahousuja!
t. hoikka nainen, 33 v
Ei oikein sovi kellekään. Tän kesän muotiväritkin ovat jotenkin tosi haaleita ja outoja.
Niin kauheaa vaatekappaletta en ole vuosiin pukenut päälleni! :D Paketissa ne näyttivät ihan hyviltä, mutta päällä k-a-r-s-e-i-l-t-a. Olen ihan hoikka ja hyväkroppainen, mutta pitsilegginsit paksunsivat reisiäni järkyttävästi! Hyi olkoon, puistattaa vieläkin! :D
kehissä jo ainaki 3 tai 4 kesää. Sukkikset liian kuumat ja lyhyen mekon kanssa pakko olla jotain alla..
on polvipituista, pohjepituista...
Hyvältä näyttää pitkähkön tunikan kanssa.
Jospa kyse kantajasta, ei vaatteesta ? Kun kannat vaatteen hyvällä itsetunnolla etkä epäröiden, vaate kuin vaate näyttää hyvältä ?
opettajien jalkoihin on nyt ilmestynyt legginsejä näiden helteiden saavuttua. Joukossa on myös lyhyitä, keski-ikäisiä ja ei niin hoikkiakaan tätejä :) Ovat kuitenkin niin iloisia että huomio kiinnittyy kokonaisuuteen, ei niihin lyhyisiin leggiensien peittämiin jalkoihin. Olen kyllä samaa mieltä että täällä meren takana itsetunto on toista luokkaa kuin Suomessa.
ikään katsomatta. KYSYMYS ON vain siitä ETTÄ MITÄ LAITTAA YLÄOSAANSA PEITTÄMÄÄN... tiukka narutoppi mahamakkaran päällä huono valinta! Väljä, PITKÄ, kevyesti vartaloa myötäilevä tunika tai pikkumekko taas jopa hoikentaa pylleröä!
Tyttäreni käyttää, ja ne sopii sille kuin nakutetut hameen kanssa. Ihan jees, en itse tosiaan käytä.
Katkaisevat säären rumasti, sorjakin kinttu näyttää paksummalta ja muutenkin hölmöltä.
Menevä jossain jumpassa ja tosiaan pikkutytöillä.