Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän kun mitään ei saa ikinä pyytämättä :(

Vierailija
06.06.2007 |

Kun meillä on sellainen työjakauma että minä teen kotityöt kun mies käy töissa, ja se on ihan ok, mutta JOSKUS olisi ihan kiva saada pieniä huomionosoituksia, esim. iltapala tms, kun itse kuitenkin teen miehelle juttuja joilla haluan osoittaa kuinka tärkeä hän on jne.

Viimeksi kysäisin että voisiko hän pikkuhiljaa alkaa laittelemaan eväitä valmiiksi piknikille kun minä hoidan lasten valmistelut.

No mies takertuu siihen " pikkuhiljaa" sanaan ja sanoo et hänellä on tapana laittaa asiat kerralla/hetkessä eikä mitään pikkuhiljaa, kun ei viitsi montaa kertaa täst sohvaltakaan nousta..

Ok, laitoin lapset ja itsen valmiiksi ja laitoinpa eväätkin mielenosoituksellisesti.

Lapsikin kiukutteli mulle, niin kyllä teki mieli perua koko retki!

no sanoin sitten että ne jotka haluaa lähteä mukaan, lähteköön, me ollaan jo valmiita. Mies oli ihan ihmeissään ai et nytkö te ootte jo lähdös, ikäänkuin ei olis huomannut mitään valmistelujani :/

Siis totaalisesti ottaa päähän ensinnäkin se, että minä olen ilmeisesti joku roskis johon saa purkaa kaiken, toisekseen se, että kukaan ei ikinä huomioi minun tarpeitani, muakin saisi joskus passata, ilman että täytyisi erikseen pyytää, jolloin teolta menee pohja, jonka vuoksi yleensä jätän sitten pyytämättä...

Ja kyllä olen sanonut joskus asiasta miehelleni, mutta ilmeisesti hän on unohtanut... :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS!!!! :)

Mutta vain vähäksi aikaa... :(

Vierailija
2/3 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmin paikka :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut lisänä vielä et jos mä pyydän mieheltä esim. et kampaisitko lapsen tukan, se sano joo...sit ollaa jos ovella ja mä huomaan ettei tukkaa oo kammatu. haen kamman ja kampaan ja mies suuttuu! ku mä pyysin sitä tekemään enkä sit antanu sen tehä...vaikka se ei ois muistanut koko asiaa.... se oli vain esimerkki, ei aina jaksa noista miesten omituisuuksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän