Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allergiatesti (Epikutaani-) selkään, onko kenellekään tehty?

Vierailija
05.06.2007 |

Mulle laitettiin laput eilen selkään ja nyt on aika karmea olo. Kutiaa, kihelmöi, kuumottaa. Osa on myös tummunut ihan kuin tulis veri läpi? Kuuluuko olla tällaisia tuntemuksia vai pitäiskö mun huolestua. Testin laittanut hoitaja ei maininnut mitään kutinasta, enkä huomannut kysyä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ettet kastele suihkussa selkääsi.... eikai kukaan voi olla peseytymättä niin pitkään kun niitä lappuja täytyy pitää.

Karmeasta kutinasta huolimatta kaikki näytteet olivat negatiivisia.

Vierailija
2/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tehty ja kutina ja tummeneminen kuuluu asiaan. Kutina viittaa tod. näk siihen, että olet jollekin allerginen, tosin ei aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin olevani kaikelle allerginen- no olin sit pelkälle TEIPILLE jolla testi kiinni =) Hyvä niin !!

Vierailija
4/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kihelmöi muuten ei. Mulla osa lapuista lähti irti vaikka en tehnyt mitään erikoista, laitettiin käteen ja nekin osittain irtos.

Vierailija
5/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että muillakin on ollut kutinaa. Voin rauhassa odotella lappujen poistoa ja koittaa kestää vielä yhden yön...

Vierailija
6/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin muuten epäilen, että olen sille teipille allerginen, koska mulle tulee monesta laastaristakin kauheat ihottumat... :)

Mutta jokunen täplä kutiaa ihan selvästi, että eiköhän sieltä jotain löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi