Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni täällä syö psyykenlääkkeitä? Mitä ja mihin vaivaan ja millä annoksella?

Vierailija
04.10.2008 |

Onko ollut apua ja miten kauan olet syönyt lääkettä/lääkkeitä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso tarvitsevani psyykenlääkettä, mutta lääkärin mielestä tarvitsen.

En edes tiedä mitä varten syön sitä - varmuuden vuoksi, mutta en haluaisi syödä mitään psyykenlääkettä.

Tämä on varmaan vähän outo vastaus. Olen muka ollut psykoosissa, mitä en itse allekirjoita ja minusta sanotaankin, että olen täysin sairaudentunnoton eli niin hullu, että en edes itse tiedä olleeni sairas.

Vierailija
2/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt syönyt yli puoli vuotta, pian on lääkäri, jossa päätetään jatkosta. Olen ollut elämässäni useita jaksoja masentunut, nyt epäillään sairauden kroonistumista. Syön lääkettä ehkä koko elämäni. Nyt olen kuitenkin täysin normaali ja iloinen, käyn töissä ja hoidan työni hyvin.

T: opettaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuupumuksesta johtuneeseen masennukseen. Auttoi, elämä hymyilee ainakin toistaiseksi. Muutaman kuukauden olen ollut "kuivilla". Toivottavasti opin jotain sairaudestani enkä aja enää itseäni loppuun.

Vierailija
4/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs meitä löytyi ; )

Minä taas syön unihäiriöihin ja pms-oireisiin.

Vierailija
5/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seroxat on ollut kaksi vuotta (sitä ennen Cipramilia), Seroquel n. 6 kk. Ahdistukseen ja masennukseen.

Ajoittain myös uniongelmiin Imovanea, mutta ei ole ollut viimeaikoina tarvetta.

Vierailija
6/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukseen, Efexor depot 75 mg

Vierailija
7/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

efexor depot 300mg/pv alotettiin paniikkihäiriöön(tosin penemmällä annoksella) ja lisättiin pikkuhiljaa kun diagnosoitiin vielä masennus. nyt siis 300mg ja rauhottavia päälle. pystyn taas meneen kauppaan ja elään normaalia elämää. kouluunmeno tuntuu jo siedettävältä. ELKÄÄ KOSKAAN LOPETTAKO LÄÄKITYSTÄ ILMAN LÄÄKÄRIN LUPAA!SEURAUKSET voivat olla kamalat!lääkitys pitää lopettaa lääkärin antamilla annoksilla pinentäen pikkuhiljaa.jos lopettaa ku seinään syynä voi olla itsemurha tai muuta kauheaa mitä ei ikinä uskois itsestä. nyt puhutaan kuitenkin aivoihin vaikuttavista kemiallisista yhdisteistä.

Vierailija
8/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut ja menossa tiistaina psykoligille mutta pitäiskö tuollaisen oikeasti auttaa?

Vierailija
9/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-EPA 2 tablettia aamuin illoin. Masennukseen, eikä paljon auta.

Vierailija
10/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

masenukseen, rajuihin mielialanvaihteluihin

Vierailija
11/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus. näillä pysyn tasaisenpana ja normaalina, hoidan työni hyvin ja ihmissuhteet toimivat kun en skitsoile.

Vierailija
12/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin väsyttikö alussa ja kuinkakohan kauan kesti?

Vierailija
13/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko haittaa sikiölle. Tuntuu että tarvitsisin. En oikein jaksa elämää. Oon tosi masentunut tuoreesta erosta ja siitä että odotan nyt sitten yksin.

Vierailija
14/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan menoa. silloin ei aamulla ja päivällä väsytä, mutta yö tulee nukuttua makoisasti!

Vierailija
15/16 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin muista nyt annosta kun ei ole sitä purkkia tässä lähettyvillä. Masennukseen sitä syön..

Vierailija
16/16 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ainoa Cymbalisti tähän mennessä tässä ketjussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi