Pitävätkö naiset hihattoman topin alla bikineitä vai ovatko ne oikeasti liivit? Sellaiset niskasta solmittavat.
Kommentit (8)
Niitä saa nykyään erilaisilla olkaimilla sekä ilman olkaimia.
En missään tapauksessa halua sellaisia selkeästi rintaliivin näköisiä vilkkuvan topin olkaimien alta. Vaikka olisivat miten nätit.
ihania toppeja joissa sisäänrakennetut rintaliivit
sellaiset liivit. Espritin ovat eli olivat kohtuuhintaiset ja olkaimet saa joko normaalisti tai niskan taa. Mahtavat ovat. En ole isorintainen, vaan ihan normaalit (pienehköt)b-kupin rinnat ovat, mutta on näistä varmaan suurempiakin kokoja.
mulla on kahdet rintsikat, joihin saa vaihdettua " olkaimen" joka menee niskan takaa just noiden niskalenkkitoppien kanssa käytettäväksi. On vielä hyvät ja tukevat rintsikat, eikä hinnalla pilattu, koko D75.
On se nyt saatana ettei niitä alusvaatteita voi ostaa mistään muualta kuin Tarjoustalosta, ja juhlakamppeet Prisman rättilaarista.
Funky Ladysta tai Lindexiltä olen nopeasti hakenut viimeiset liivini, tuttua merkkiä, ei ole aikaa etsiskellä yhtään mistään laarista. Kunhan olen katsellut tässä kesällä. Kiitos kaikille MUILLE vastaajille.