Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako paha (minä) aina palkkansa?

Vierailija
04.10.2008 |

Toivon, että paska mieheni kuolee! Pelottaa ihan kamalasti, että minulle tapahtuu jotain kamalaa koska ajattelen näin :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että surisitkin häntä syvästi ja katuisit kovasti että olit toivonut hänen kuolevan.

Vierailija
2/11 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se jää näkemättä täällä elinaikanamme, valitettavasti. Joskus toki tapahtuu asioita, niin että niitä ei voi järjellä selittää-tarkoitan positiivisessa mielessä. Ei niin että paha saisi palkkansa, ja saisit ajatuksen voimalla miehesi hengiltä, vaan niin että esim. uskoontuleminen muutttaa ihmisen täysin. On lukuisia esimerkkejä siitä, että paatuneinkin rikollinen pystyy muuttumaan, pysyvästi, mutta ei ilman Jumalan ihmettä ja väliintuloa. Tuntui hirveän pahalta lukea tuo tekstisi, toivottavasti et sinä etkä lapsesi ole hengenvaarassa? Tiedäthän että kenelläkään ei ole oikeutta satuttaa sinua eikä lapsiasi; toivottavasti osaat etsiä apua tilanteeseenne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisit miehellesi oman elämänsä yksin elettäväksi ja alkaisit itse elämään ilman tuollaisia ajatuksia. Johan myrkytät tuollaisella oman tulevaisuutesi vaikkei mitään kamalaa miehellesi tapahtuisikan. Elämänasenteena tuollainen katkeruus on onnetonta. Ota vastuu omasta onnestasi ja lopeta junnaaminen paikoillasi.

Vierailija
4/11 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaikki voi olla pelkkää sattumaa. Esimerkiksi mun veljeni vaimoineen ei voi sietää muita ihmisiä, puhuvat ihan kaikista pahaa, eivät tule toimeen koskaan naapureiden kanssa kun aina osuu heidän kohdalleen jotkut ääliönaapurit. Repostelevat ja nauttivat jos jollekin sattuu jotain huonoa. Vanha mummumme aina sanoikin, että varokaa mitä puhutte vielä teitä elämä opettaa. No mitä tästä kaikesta on seurannut. veljeni on asunut noin 15 eri asunnossa, muuttanut aina kun naapurin kanssa on mennyt sukset ristiin, joutunut myymään kaksi omakotitaloa tappiolla samasta syystä, alkoholia menee stressiin vähintään sixpack illassa ja viikonloppuisin enemmän, lapset ovat arkoja ja ongelmaisia jne. Eli kaiken sen pahan mitä he muille ovat toivoneet on sattunut heille itselleen, vaikkakaan he eivät sitä huomaa vaan vika on aina muiden.

Ja taasen toisaalta yksi ystäväni joskus miettii mitä pahaa hän on tehnyt ansaitakseen kohtalonsa. Hän ei toivo lähimmilleen pahaa eikä ole tehnyt mitään rankaisua vaativaa. Ja silti häntä elämä potkii päähän ihan urakalla.

Joten minä luulen, että kyseessä on vain sattuma. Vähän luulen, että suomessa olisi aviomiehet vähissä jos vaimojen toiveet toteutuisi tai sitten päinvastoin, jos vaimolle se paha tapahtuisi. olisi miesleskiä vaikka kuin

Vierailija
5/11 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä sen saa mitä ajattelee. Enkä tarkoita nyt konkreettisesti sitä että ap:n mies kuolisi. Vaan sitä, että se, mihin ihminen keskittyy, voimistuu hänen elämässään. Jos keskittyy vellomaan omassa kurjuudessaan ja painottaa elämässään vain negatiivisia asiota, ne lisääntyvät. Ja päinvastoin.

Vierailija
6/11 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullehan on tullut jo huono omatunto ja siinä suhteessa paha on saanut palkkansa. Jos eroaisit miehestäsi ja häipyisit. Jos pelkäät että et pääse eroon miehestä salaa tietosi, hanki lähestyskielto. Silloin voisit unohtaa tuon ajatuksen, eikä se enää vaivaisi sinua.

Vierailija
7/11 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi pahoille ei ees keksisi palkkaa. Et oo paha kun toivot kuolemaa, olet paha jos tapat miehesi. Ja toisaalta jos miehesi on piessyt ja alistanut sinua vuosikaudet, oletko paha siinä tapauksessa jos otat siltä nirrin. Itse vilpittömästi toivon anoppini kuolemaa enkä todellakaan pelästy jos se toiveeni toteutuu!

Vierailija
8/11 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teistä on jo kuollut

Vierailija
9/11 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivokaa hyvää ja itsellenne voimia henkinen kuolema on pahin ja se kohdistuu itseenne ajatustenne kautta

Vierailija
10/11 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko erota mieluummin. Ei väärän kanssa kannata olla parisuhteessa. Aikaa ei menisi hukkaan näin.

Vierailija
11/11 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin myös miljoona kertaa samaa! Aina kun hän uhkasi tappaa itsensä niin olisi piru tehnyt sen. Dramaattisesti keräsi sääliä leikkauksillaan jotka kestivät kaksi minuuttia.

Minut oli hakattu! Häntä ei koskaan!