Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKUISET TIISTAIHIN***

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän kesäkuisten pinon vasta nyt raskauden lopulla ja heti tuli halu alkaa jakamaan teidän kanssa raskausasiat! :)

Mulla on la juhannuksena, mutta kaksi vkoa sitten oli jo kohdunsuu pehmeä ja kanava lyhentynyt 1,5 cm:iin. Silloin lääkäri kehoitti lepäämään että vaaveli pysyisi vielä pari vkoa mahassa. Siinä meni pari päivää itkeskellessä ja pelätessä keskoskaappeja... Nyt on vkoja 37+3.

Tänään nvlakäynnillä RR noussut ja mulla hiukka päänsärkyä. Sitten kättärin päivystykseen, ettei ole pre-eklampsia.. kaikki oli kuitenkin ok, täytyy seurailla oloa.. viitisen tuntia siellä meni kokeissa ja odotellessa.

Nyt oli myös kohdunsuu auennut n.sentin... Mulla on ollut suppareita koko ajan enenevässä määrin ja kipeempiä ilta illalta.. Nvlassa terkka sanoi, että voi tulla muutaman pvän sisällä vaavi.. enpä tiiä milloin tulee, pari vkoa oon jo odotellut henkisesti valmistautuneena..

Tulis nyt vaan kun vkot 38!!!

Onnea kaikille vauvan jo saaneille ja suppareita niitä toivoville!

Sori valitus viesti, tänään ollut rankka päivä..

Vierailija
22/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki vielähän tässä ehditään syöksysynnytyksellä hyvinkin saada vauva tälle kivalle päivämäärälle ;) Seuraava tavoite mulla on kyllä tuleva lauantai, molemmat edelliset kun on syntyneet rv 39+1, jos la lasketaan alkuraskauden ultran mukaan. Maha kyllä on tainnut vähän valahtaa alaspäin ja välillä on kunnon kovettumista ja jopa menkkamaista kipua jne. mut limoja en oo bongannu (aikaisemmista tuli näillä main..). Tosin tää " salamatkustaja" on ollut koko odotusajan niin " itsepäinen" ja " hankala" , että en kyllä tiedä mitä odottaa synnytyksestä, sen ajankohdasta tms. oireista :) Nyt jäänkin odottelemaan mielenkiinnolla uutisia kuinka moni lähtee ens yön aikana synnärille, ja sit lähden itse hakemaan pizzaa (tai kiinalaista, kotipizzaa ei meidän kylältä löydy, kiinalainen kyllä - meinasin jättää siihen tutustumisen vaan synnytyksen jälkeiseen aikaan, mutta jos sekin voi toimia, niin...).

Niin joo, tervetuloa uudelle (vai oliko useampia - hiton dementia!!) ja onnea synnyttäneille (enpä muista ketä viimeksi lie onnitellut, joten kaikille tasapuolisesti) - ja kaikille lopuille tsempitykset viime metreille :) Kuten huomaa, tähän mammaan on iskenyt toivoton dementia tai jotain, varmaan johtuu tuosta helteestäkin, väsyttää kovasti ja meinasinkin et jos lähtis nyt nukkumaan niin vois saada kunnon yöunet - mulla kun ei ole vielä tähän mennessä ollut sitä pissalla ravaamista - ja makuuhuonekin vaikutti ihan ok viileältä.

Mut kertoilkaa oikeasti - jos ehditte - mitä pizza sai aikaan (ja millaisen söitte jne. jos sillä olis vaikutusta??) :) jään mielenkiinnolla odottamaan! Huomenna neuvolaan, sit taas " viisaampana" täällä..

-Sykkis ja rv:t on jotain 38+4

(heh, luin vielä tekstin ennen ku painan ok, ja tuntuu et ajatus kyllä pomppii niin kovasti että huhhuh! mutta jospa tää tästä..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan sitten hakea kotipizzat perjantaina kun miehen loma alkaa : D

Taru 38+3

Vierailija
24/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

La siis huomenna 6.6.07 ja oishan se ihan kelpo päivä syntyäkin eikö?

Olin aamulla jalkahoidossa ja eikö se jalkojen hieronta stimuloi synnytyksen käynnistymistä...

Eilen ja tänään illalla ollut viiltävää kipua sisäreisissä kävellessä ja aamuyöstä bongasin ekat kipeet supparit n.3kpl. Nyt iltasella tullut vähän lisää.

Kävin vetää pihvin ja ranut, eli jsut sitä, mitä ei suositella ennen synnytystä (ois ihan mun tuuria, et kun teki niitä mieli just nyt, alkais synnyttäminen,hih!) Et katotaan saadaanko toinen " P" pizzan lisäksi.

Toinen salapoliisi vihje oli se, että, kun mulla rautalääke laittoi mahan toimimaan ja ne loppuivat vko sitten, maha ollut ihan juntturassa. Äsken kuitenkin tuli kunnon tyhjennys;)

JA äsken sain vihdoin aikaiseksi pakata sen sairaalakassin, jota olen viivytellyt ja oispahan mieskin nyt seuraavan yön kotona, huomenna taas reissun päällä.

Ja tärkein kaikista, esikoinen näyttäisi parantuneen megataudista...

Pääsisköhän näillä perusteilla synnyttämään,hih!?

Äippä puolen tunnin päästä rv 40 *POKS*

Vierailija
25/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan. täällä poksuu 40 viikkoa tänään ja laskettu aika!! jotain lupaavaakin on tapahtunut, nimittäin selkää on juilinut päivällä siihen malliin kuin esikoisella synnytyksen alkaessa, selkeitä vähän kipeitä suppareita siis bongattu!!! Tosin nyt illalla kun olen puuhastellut vaikka mitä, enkä ole enää ehtinyt huomaamaan, onko niitä kipeitä suppareita vai nou. Kaveri myllertää kyllä nyt mahassa, just yleensä tän illan tietsikkasession aikana. EI visiin tykkää tästä istuma-asennosta.

Marttyyrimeiningit siis siitä, että äsken prässäsin miehen pukua ja paitaa, kun hän lähtee huomenna 2 h ajomatkan päähän uuden työpaikkaehdokkaan soveltuvuustesteihin. Voi v.. mikä ajoitus!!! No se ei ole miehen vika tietysti, että haastattelu sattu just päivä lasketun ajan jälkeen, mutta ottaa aika rankasti päähän silti. Siis sen takia, kun stressaan, et mistä mä tiedän, synnytänkö huomenna vai en ja äijä on 2 h tunnin matkan päässä! Mummotkin on 1 h matkan päässä, että tässä pitää nyt jotain ennakointia olla, koska muuten en tiedä, mihin tuon esikon jätän, jos tuleekin kiire lähtö!! No, josko noi supparit sais potkua yöllä, niin ois selkee peli ja mies vois jäädä kotiin. Hänellä on sitte ens viikolla vielä toinenkin haastattelu toiseen paikkaan, siis 2. kierrokselle pääsi molemmissa. Että keskity tässä sitten vauvantekoon joo...

Että se voi kuulkaa tyttäret olla niin, että meitsi pääsee synnyttämään lähipäivinä ihan aikuisten oikeesti!! Vaikka eilen vielä marisin, ettei oo mitään oireita! ELi jos minusta ei kuulu, niin tiedätte missä olen... harmi että luin nyt vasta ton pinon, ois pizza voinu vauhdittaa tätäkin hommaa!!

Nyt täytyy ottaa selville, missä vaiheessa sinne synnärille pitikään lähteä, siis kuinka tiheesti pitäs suppareita pukata?? Ainakin verinen vuoto ja lapsiveden meno tarkottaa sitä, et pitäs soitella, muistelen... näin hyvin sitä ollaan taas valmistauduttu tähänkin hommaan, ees synnärin puhelinnumeroa ei oo puhelimessa! Osaankohan mä ees synnyttää, vaikka kerran on jo tullu se tehtyä! tuntuu, et tää elämä on sellasta hurlumheitä, kun on jo yks lapsi, niin ei ehdi näitä muita pikkuasioita (kuten synnytys) miettimään.

Nyt yritän saada vähän unta kuuppaan, moro!

Uula TASAN 40!!! Tämäkin päivä se vihdoin siis koitti!!