Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi oli sit käynyt

Vierailija
05.06.2007 |

uudessa lastenvaateliikkeessä, joka avattiin parisen kk:tta sitten. Osti sitten lapsille vaatetta sieltä!!! Itse en ole raaskinut koko liikkeeseen mennä kun hinnat ovat taivaissa!

Ihana anoppi! Nyt meidänkin lapsilla on merkkivaatetta! Toivotaan, että ovat sitten kestäviä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi ettei ap:llä ole varaa vaatettaa lapsiaan??

ei ainakaan ap itse!

ei se tarkoita ettei raaski ostaa merkkivaatetta,

ettei ole varaa ostaa mitään vaatetta...

meillä olisi kyllä varaa, mutta en raaski ostaa kun menevät kasvavilla lapsilla kuitenkin vain sen puolivuotta.

ja meillä tyttö ja poika, eli kierrättää ei voi.

ei myöskään ketään oikeankokoista kelle antaa... =(

Vierailija
2/4 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin esikoiselle kaikki vaatteet uutena, ison osan pikkupuodeistakin. Ostin silloin jopa tutin aina sävysävyyn vaatteiden kanssa. Toisen aikana löysin jonkun käytettyjen lastenvaatteiden liikkeenkin. Kolmannelle (kun sain vielä eri sukupuolta, kun kaksi ekaa) hurahdin jälleen puoteihin. Ostin muutamia ihanuuksia ihan silloin pienelle, siinä sivussa taisi puodeista lähteä mukaan isommillekin jotakin. Nykyisin ostan vaatteet lähestulkoon käytettyinä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että lapsemme kulkisivat sen huonommissa vaatteissa kuin ennenkään, olen vaan löytänyt järkevän kuluttamisen tien. Tällä en tarkoita vain omia varojani, vaan koko maailman hienosti sanottuna. Kierrttäminen on ekologista jos mikä. Silmät auki kun kertää joillakin kirppareilla ja käytettyjen lastenvaatteiden liikkeissä, löytää hienoja löytöjä, joita käyttää yläkoululainenkin. Sillä niissä ei tosiaankaan lue suurin kirjaimin " olen käytetty"

Kiva alkuperäiselle, että sait niitä ihanuuksia, nauti niistä samoin kuin kesästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta serkukset kierrättävät ja sisarukset. Vaatteet ostetaan mistä milloinkin, myös putiikeista. Onneksi meidänkin lapsilla on ihan mummo, joka ostelee kaikkea :)

Vierailija
4/4 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsin anoppi kertoi viikonloppuna kuinka käy aina paikallisessa automarketissa käydessään hipistelemässä tyttöjen ihania kesävaatteita kun ovat niin kauniita, ei kuitenkaan osta mitään (varaa olisi) vaikka mummoteltavia tyttöjä olisi ikähaarukassa 1 - 12 v.