Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä migreenikohtaus aamusta asti. Kuinka kauan voi kestää? Viimeksi hänellä ollut joskus murrosiässä migreeni.

Vierailija
05.06.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään sairaslomalla, mutta voikohan huomennakaan mennä vielä töihin?

Vierailija
2/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onkohan ukkoparkasi ollut vain liikaa auringossa? Auringonpistos? Guugletappa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla hyvin harvoin kohtauksia, ehkä 5 kertaa vuodessa, mutta saattavat kestää 2-3 päivääkin. Ja vielä senkin jälkeen on muutaman päivän tosi outo olo, huippaa ja väsyttää ja tuntuu kuin kattelis maailmaa sumun läpi... Ehkä miehes voisi poiketa lääkärillä jos on noinkin kauan kohtausten välissä, ihan vaan varmuuden vuoksi

Vierailija
4/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi aika viedä mies lääkäriin!!!

Vierailija
5/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näitä kohtauksia on kerran viikossa/kerran parissa viikossa, yleensä perjantaisin alkaa töiden jälkeen. Tosi pahoja kohtauksia on muutaman kerran puolessa vuodessa ja nämä on sitten sellaisia, että oksentelen eikä minulle saa puhuakaan sinä aikana. Sattuu niin paljon.

Vierailija
6/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli minun migreenini ei mene ohi samantien Paratabsin otettuani, niin voin olla melko varma, että se kestää ainakin koko sen päivän ja usein vielä seuraavankin. Lisäksi minulla on migreenin estolääkitys päällä koko ajan. Ja tietysti täsmälääkkeet migreeniin. Mutta niitä käytän vain, jos mikään muu ei auta, koska niiden käytöstä tule niin huono olo, väsyttää, oksettava olo jne. Ei voi jatkaa enää töissä niiden ottamisen jälkeen. Vaan on lähdettävä kotiin nukkumaan.

Vierailija
7/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä lääkäriltä. Itselläni migreeni voi kestää 3 päivää ilman näitä kunnollisia lääkkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan