Parisuhde kriisissä
Meillä on kolme pientä lasta. Minä olen kotona lasten kanssa ja miehellä on vaativa työ. Lisäksi mieheni remontoi lähes kaiken vapaa-aikansa ostamaamme vanhaa rintamamiestaloa. Olen koko ajan lasten kanssa ja yritän pitää iltaisin lapsia pois remontin tieltä. Haluaisin yhteistä aikaa, mutta mies haluaa vain remonttia eteenpäin. Mikä sinänsä on ihan järkevää, sillä talo on vielä aika vaatimaton. Nykyään kaikki kommunikointi on muuttunut mieheni suunnalta aika vihaiseksi. Jos ostan jotain kotiimme, se vain hankaloittaa remonttia, tekee lisää työtä. Kun olen saanut lapset nukkumaan, kinuan miestä kanssani sänkyyn, mutta hän ei tule. Mieluummin puurtaa puoleenyöhön asti. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (3)
Nyt on remontin aika ja se stressaa miestäsi. Odota kaikessa rauhassa, ole pitkämielinen, lempeä ja kärsivällinen. Se menee kyllä ohi ja parisuhteennekin taas kukoistaa.
Hoidan lapset ja kodin ihan hyvin yksinkin. Siitä en valita! Olen vain niin huolestunut siitä, että kommunikaatio miehen kanssa ei toimi. Vihamielisyys yms. on minulle uutta. Vaikka yritän osoittaa miehelleni teoin ja sanoin, että rakastan häntä, saan vastineeksi vain murahduksia. Vaikka on kiireistä, meidän välit pitäisi saada toimimaan. Jo lastenkin takia. Tätä on jatkunut jo 4 kuukautta.
Rankkaa tuo remontoiminen, mutta kun toinen jaksaa painaa pitkää päivää niin valmistuukin joskus. Meillä oli sama tilanne, tosin vain 2 lasta ja tosissaan välillä ahdisti yksin tehdä kaikki kotihommat ja hoitaa lapset ja tuntu että miestäkin pitää vielä jaksaa psyykata ja hemmotella, kun hällä vielä rankempaa. Mutta ohi se menee,kun vielä jaksat ja maltat.