***Ensikot viikko 23***
En ainakaan huomannut tälle viikolle pinoa....
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10419338&p=2&tmode=1&smod…
Tuossa edelliset.
Täällä vaan karmeassa flunssassa töistä näpytellään, valmistaudun kotiinlähtöön parhaillaan. Pakko kai alkaa tutkituttamaan mikä on vialla kun koko ajan kipeenä=/ Ei ole ennen ollut tällaista kuin nyt koko tää kevät.
Nyt kotiin sairastamaan, palaillaan...!
-Räkänokka-Ankka-
Kommentit (29)
Isäntä tuossa justiin soitteli, käytti tyttöä lääkärissä ja taas on vasemmassa korvassa tulehdus=/ Lääkäri oli peräti huomisen kirjoittanut sairaslomaa...ei kyllä yhtään huvittaisi vielä viedä pientä tarhaan torstaiksi=/
Koska NapNap teillä on häät? Paljon ehti mennä juttuja ohi, meillä ei taaskaan vauvan sivut muuten toimikaan kotoa ainakaan eli töistä taas kirjottelen...käsitinkö oikein että loppuvuodesta?
Jaaha, enpä kehtaa taas töissä enempää omiani näpytellä=) Olo on ihan karsea mutta enpä saisi saikkuakaan, kun ei ole kuumetta...
-Ankka-
Mä täältä taas välillä huutelen... edelleen on kone huollossa ja nettipimento päällä. Nyt oon koululla käymässä kun oli iiiiiso tentti anatomiasta ja fysiologiasta joka meni ihan päin peetä...
Ankalle jaksuja oman ja Allun sairastamisen kanssa!!!
NapNap, meillä Aksu on viimeisen parin viikon aikana tippunut varmaan kymmenen kertaa joko sohvalta tai sängystä... ja aina se vaan menee keikkumaan reunalle uudestaan ja mä en ehdi napata kiinni.
Mä odotan innolla pääseväni nuuhkimaan pientä vauvaa. Isoveljelle syntyi eilen poika =) Sai mun vanhemmat hienon 30v-hääpäivälahjan =D
Meille ei oikein mitään uutta... Aksu kävelee kovaa vauhtia ja eilen pariin kertaan tajus miten pääsee nousemaan seisomaan ilman tukea. Oli pakko opetella kun nurmikko pisteli ikävästi polvia eikä voinut kontata tuen luokse =D vähän oli hauskan näköistä kun Aksu meni karhunkävelyä pihassa kun kaatui eikä tosiaan voinut sit kontata ettei polvet osu maahan ;)
pikku-milli & Akseli 1v1kk
Olen iltavuorossa, reilun tunnin aijon täällä vielä kökkiä.
Ankka: Joo, lokakuussa on häät. Kävitkö lääkärissä? Vieläkö oot sairaana?
pikku-milli: Tuliko veljelle nyt toinen lapsi? Eikös sun veljellä ollut ennestään yksi? Vai onko sulla veljiä enemmänkin?=)
Meidän tyttö tykkää kävellä nurmikolla paljain jaloin, mutta ei voi koskea käsin nurmikkoon. Sen on hankala nousta ylös jos se on nurtsille pyllähtänyt kun ei voi ottaa käsillä maasta tukea=)
Vihdoinkin tuli kone huollosta!!!
NapNap, yksi veli mulla vaan on ja toinen lapsi syntyi hälle. Entuudestaan on 1v7kk tyttö.
Mä en tajua mitä mä ton Akselin kanssa teen... täytyy varmaan antaa porttikielto sohvalle. Tuo meidän sohva taitaa olla liian iso kun siinä mahtuu juoksemaan =/ ja äskenkin Aksu pinkoi siitä suoraan pää edellä lattialle ennen kun ehdin kissaa sanoo.
Ai niin, se mun tiistainen tentti meni läpi!!!! JEEE!!!
Huomenna lähdetäänkin sitten Laihialle Aksun kummeille koko viikonlopuks.
pikku-milli & Aksu 1v1kk
Onnittelut tentin läpäisystä pikku-millille!
Meillä on kans iso sohva, siellä mahtuu juoksemaan ja kiipeilemään, ja on vielä sen verran matala että tyttö on jo pitkään osannut sinne kiivetä. Nyt on kyllä oppinut tulemaan nätisti alas, paitsi joskus, esim. silloin kun pää osui pöytään ja mentiin se silmäkulma paikkaamaan.
Eilen lähti se teippi siitä haavan päältä pois, suihkun jälkeen siitä irtosi se kuivunut veri ja haava näyttää ihan siistiltä. Hyvin on mennyt kiinni. Ei siitä varmaan isoa arpea jää, toivottavasti...
Oikein hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
NapNap + tyttö 1v3kk
Täällä vielä kipeenä...aamulla kävin lääkärissä ja allergia- ja astmakokeet edessä. Nyt ei mitään, flunssaa vaan, nieluviljelyn tulokset saa maanantaina.
Kohta pääsee töistäkin enkä oo oikein mitään tehnyt, äkkiä pikaspurtti tähän ennen viikonloppua...
-Ankka-
Meilläkin ollaan podettu flunssaa tällä viikolla, tylsää. Meillä ollaan onneksi jo voiton puolella. Toivottavasti Ankkakin paranee pian.
Quukin oli käynyt moikkaamassa, kiva-kiva! Ja moni muukin vauva-puolelta. Mukavaa.
Meillä M on nyt ihan hilkulla lähdössä kävelemään (vihdoin), taaperokärryllä vetelee innoissaan niin, ettei aina huomaa, vaikka ote vähän heltiäisikin. Mutta varman päälle meillä on kyllä otettu tämän kävelyn suhteen.
Järjestäminen on nyt lempileikki, vuoroin löytyy pyykkikoneesta leluja ja purkkeja nätisti asetettuina, vuoroin tavaroita viedään ihan oikeasti paikalleen. ;)
Sanoja myös harjoitellaan osoittelemalla kaikkea mahdollista ympärillä, että mikä tuo on?
Kesälomakin meillä alkaa parin viikon päästä, Matias saakin olla pari kuukautta lomalla. Sitä odottelemme jo kovasti.
Nyt jäi vähän lyhyeksi, mutta täytyy lähteä keittämään puuroa Matiakselle!
Kissankello ja M 1v 2kk
Tänään palailtiin viikonlopun vietosta Laihialta. Oltiin Aksun kummeilla viikonloppu ja kivaa oli =) Yöt meni vaan ihan reisille... Aksu heräs molempina öinä koko yön läpi 1-2h välein... pääasiassa tunnin välein. Ilmeisesti molemmat alaetuhampaat tekee nyt tuloaan. Ylös tuli molemmat etuhampaat myös ihan peräkkäiin.
pikku-milli & Aksu 1v1kk
ja tässä vielä uusia kuvia http://irc-galleria.net/archive.php?nick=millipilli&album_id=634106
Heips vaan tänne!
Tulin huhuilemaan ja muistuttelemaan lauantain treffeistä. Käykäähän kurkkaamassa vauva-puolelta uudempaa treffipinoa ja päivittämässä osalistumistanne...
-Amy ja Emmi 7,5kk
tehään sitten vaikka ensi viikolla juhannuspino=)
Meille kuuluu sitä samaa, ei mitään ihmeempiä. Pitäisi varata se putkituksen jälkitarkastus, korvat ovat olleet onneksi kunnossa! Mites napero Eetun korvat?
Se tytön silmäkulman haava näyttää ihan siistiltä, aika tehokasta se liima. Ei siitä varmaan isoa arpea jää, toivottavasti.
Nyt on lähiaikoina ollut aika kamalaa jättää tyttö tarhaan, tarraa muhun tosi kovaa kiinni ja itkee=( Kolme viikko vielä, sitten jäädään lomalle. Rupee vaan ahdistamaan, tuntuu että se on joka aamu pahempaa ja pahempaa... mikälie vaihe menossa.
Missä Pesukarhu? Vieläkö koulun penkillä? Kuulumisia kaipailen!
Tulkaahan kaikki linjoille...
NapNap + tyttö 1v3kk
Jaahas, jospa jotain sais kirjoitettuakin¿ Täällä ollut niin ihania päiviä, etten oo jaksanut istua kovin kauan koneella, ja toisekseen Eetu ei anna mun olla enää hetkeäkään tässä¿ Ja sit kun tää on pieni huone, niin kuumuus on todella raivostuttavaa. Tänään onkin sitten ollut vähän viileämpää, ja saatiin Eetun kanssa siivottuakin täällä, tai no pyykkiä pesty ja imuroitu.
Mä olin viime to töissä, tai siis meillä oli suunnittelupäivä töissä, ja Eetu oli isin kanssa kotona, ke-to yö menikin sitten ihan harakoille, Eetu aloitti juttelun/huutamisen noin klo 2 ja kolmelta sen sitten hain meidän väliin ja ¿pakkonukutin¿ sen... tunti siinä meni! No, itellä oli herätys klo 6.30, joten tuli vissiin kolme-neljä tuntii vaan nukuttuu, kun olihan sitä ke-iltana kattottava Diili = 0... Ja sitten oli Eetu viel aamulla järkänny isille yllärin... Mies oli heränny noin 9.20 ja Eetu oli nukkunu viel vieressä, ja seuraavan kerran ei mies oli havahtunu n 9.30 eikä poikaa missään!!! Heh! No, oli Eetu päättäny mennä halimaan meidän Emmaa... Oli kaksin käsin pitänyt kiinni, ja tottakai maannu toisen päällä... Voi Emma raukkaa...
Viikonloppuna oltiin molempina päivinä kyläilemässä, ja hyvin meni reissut, miksikäs ei menis!
Meillä kanssa ollaan tiputtu, ja lyöty (tai siis Eetu on) tuota päätä niin monen monta kertaa, etten jaksa ees muistaa... Mutta yks mitä ollaan onneks jaksettu hokee, niin ¿jalat edellä¿ joten sillä ollaan saatu minimoitua tippumiset aikas vähiin... Ja sitä saikin olla koko ajan hokemassa yhessä välissä...
Meillä ollaan ny aloitettu kunnolla pottailu, eilen sain jopa yhet pissatkin sinne saalistettuu... Mä kun oon aatellu, että jos tässä kesän mittaan sais noi vaipat ees päivällä pois, tai ees hetkeks, säästäis siinäkin... Noloo, kyl aatella aina vaan rahaa, mutta pakko mikä pakko!
Napnapin tyttökin oli saanut ruhjeita, voi toista, mutta hyvin nuo jäljet paranee lapsilla! Onneksi! Mun isoveljeni (ny 31vee) on aikoinaan, noin 2veenä kaatunut syöttötuolilla niin että on alaleuka murtunut, ja jouduttu tekemään monen monta leikkausta eikä sillä enää näy kuin pienen pieni jälki, tosin ei sitä kukaan huomaa, ellei tiedä että siinä on jälki.
Pikkumillin Aksu on kyllä niin söpöinen tapaus noissa kuvissa!
Sanoista, meillä Eetu sano tänään eka kerran ¿kukka¿!!!! Meillä keittiön ikkunalla kukkia ja osoitti sinne ja hoki monen monta kertaa ¿kukkakukkakukka¿ suloinen!
Ihanaa, kun lauantaina on Megatreffit! Näkee taas teittii kaikkii! Tai ainakin suurta osaa!
Jaahas, jospa lopettais tältä erää, ja tuun sitten taas myöhemmin jumittamaan... heh!
napero ja Eetu 1v4kk2pvä
Viime viikko oltiin D' n mummin ja taatan kanssa Lapissa. Hyvin meni reissu ja nyt D on taas nähnyt paljon enemmän maailmaa ;). Yöjunassa hytissä matkustaminen tän ikäösen kanssa oli aika mielenkiintoista.. Ne hytit, kun ei ole mitään suuren suuria. Vaan siitäkin suht hyvin selvittiin.
NapNap: Mä olen " tiputtanut" D hoitopöydältä päälleen lattialle :(. Vielä sellasessa vaiheessa, et tasan tiesin, ettei se siinä pysy :S. JA oon ihan tasan varma, et jahka tuo ukko nousee kahdelle jalalle, niin ollaan Peijaksen kanta-asiakkaita (onneks asutaan kävelymatkan päässä) tai ainakin laastaria kuluu. Teidän tyttö on kyllä kans sellanen viliskantti, et varmasti sekunnissakin ehtii ja tapahtuu eli älä syyttele itseäsi..
Paranemisia Ankalle ja tytölle. Meillä varmaan alkaa syksyllä sellanen räkisrumba, kun D menee hoitoon ja mä kouluun..
Matiaskin osoittelee tavaroita. D osottaa kans, mutta sillain et etusormi ja peukku on vastakkain koukussa ja muut sormet suorana eli tavallaan sormet päin vastoin kuin " pitäis" .
Napero: Onneks teidän koirat ei oo mitään pieniä ;). Meidän kaverilla on bulldog ja heidän poika (nyt 1,5 v.) käsittelee kans aika ronskisti sitä koiraa. Koira ei oo millään ja vanhemmat nauro, et onneks ei otettu mitään sylikoiraa. Sanooko Eetu jo monta sanaa? D ei varmaan ihan hetkeen ala puhua, kun alkoi vasta eilen hokea tätätätä. ennen vaan suhisi, kiljui tai läähätti. Neuvolan mukaan kaks kieltä hidastaa..
Jenni ja D 11 kk (reilun 2 viikon päästä virallisesti tänne :) )
Vai niin se aika vierähtää, että Jenni siirtyy jo parin viikon päästä virallisesti tänne taaperoihin! Tervetuloa ja ennakkoon jo onnitteluja 1-vuotiaalle! ;)
NapNap ihan turhaan murehtii tuota tytön kolhimista. Menevälle lapselle sattuu ja tapahtuu, teidänkin tyttö on jo niin kauan kävellyt, että menee taatusti jo niin lujaa, ettei perässä voi aina pysyä. Meilläkin on muutamat kolhut tullut, mutta Matias on niin varovainen itse, ettei mitään suurempia ole onneksi sattunut. Ja sitä jalat edellä on meilläkin hoéttu! Onneksi on oppi mennyt sen suhteen jo hyvin päähän.
Vai oli Naperon Eetu alkanut hokemaan kukkaa! Oliko se tosiaan eka kunnon sana? Meilläkin on Matias oppinut ihan pari päivää sitten sanomaan kukka, ja täälläkin sitä hoetaan jatkuvasti. Äiti Matias on osannut sanoa jo ennen 1-vuotissynttäreitään, tämä oli siis toinen sana.
Jennin D' lla varmasti kyllä kaksikielisyys vaikuttaa puheen oppimiseen, mutta sieltä ne sanat varmasti joskus tulevat sinnekin. Oppiipahan sitten vain kaksi kieltä samalla.
Meilläkin on ollut nyt samanlainen fiilis tarhan suhteen, ei yhtään haluttaisi viedä poikaa sinne. Raukka nukkuu siellä huonosti ja on kotona sitten aina tarhan jälkeen kärttyinen ja surkean näköisenä se tuntuu jäävänkin. Kaipa tämä on sitten vain jokin asiaan kuuluva vaihe, kun samoihin aikoihin ovat aloittaneet tarhan sekä Matias että NapNapin tyttö. Meillä on Matiaksella minun vuorotyöni takia enää vain neljä tarhapäivää ennen lomaa. Huh, ihanaa!
Quu oli kysellyt näistä tarha-asioista, meillähän M meni ryhmikseen vajaan 10 kk ikäisenä, ja on koko ajan ollut 2-4 pv viikossa tarhassa. Osa päivistä on myös hyvin lyhyitä, vain nelisen tuntia. Minulla on tämä tarhaan vieminen yhä vieläkin sellainen " arka" paikka, vaikeaahan sitä päätöstä oli tehdä. Toisaalta elämä vei näin, alkuperäinen suunnitelma ei ollut laittaa poikaa niin varhain tarhaan.
Joka tapauksessa alku on sujunut hyvin, M viihtyi tosi mainiosti lasten kanssa. Nyt on sitten kai joku kausi meneillään, on ollut vähän tyytymättömämpi tarhassa oloon. Minusta on ollut joka tapauksessa mukavaa käydä töissä ja nähdä ihmisiä. Välillä kyllä olen ollut ihan kamalan väsynyt, kun yöt ovat olleet risaisia, mutta onneksi sen suhteen on kaikki taas paremmin.
Nyt tuli romaani tehtyä, jätän muillekin tilaa!
Kissankello ja M 1v 2kk
Tänään tyttö jäi paremmalla mielellä tarhaan, kun oli omasta ryhmästä hoitaja paikalla. Aamusin ennen seitsemää kaikki lapset kokoontuvat samaan ryhmään ja siellä on yleensä yksi hoitaja, joka sitten saattaa olla mistä ryhmästä vaan. Mutta tänään oli siis omasta ryhmästä hoitaja ja heti sujui paremmin hoitoon jääminen.
Vähän jännittää toi heinäkuun eka viikko, ollaan siis silloin vielä töissä ja tytön päiväkoti on kyllä auki mutta siellä on porukkaa sitten muista päiväkodeista, ja siinä ryhmässä mihin meidän tyttö " joutuu" , hoitajista 2 on samasta päiväkodista mutta eri ryhmistä ja 2 on sitten ihan uutta hoitajaa. Täytyy yrittää nyt viihtyä töissä ja tehdä vähän plussaa, niin voi sitten sillä viikolla lähteä töistä ajoissa.
Meidänkin tyttö on alkanut nyt ihan lähiaikoina juttelee oikein kunnolla, yritys sanojen muodostamiseen on kyllä kova. Ymmärrettävieä sanoja on: kukka, kakka, äiti, ei. Pupu on pypy, keinu on kii tai kiikkaa, auto on au. Eiköhän sieltä kohta rupee tulee sanoja oikein kunnolla.
Mun siskon tyttö on 1v8kk ja juttelee ihan hirveesti, tulee jo 3 sanan lauseita, toistaa vaikeitakin sanoja, yhdyssanojakin! Ydinreaktoria ei osannut vielä sanoa...=)
Palailen ehkä vielä myöhemmin...
NapNap + tyttö 1v3kk
Niin täytyhän sitä eilen sitten käydä lääkärissä Eetun kanssa, ja korvatulehdushan se siellä taas oli =( Molemmat korvat olivat kirkuvan punaiset ja heijasteita ei ollut ollenkaan, mutta märkää ei kummassakaan tällä kertaa ollut. No, nyt sitten taas on Eetu kuurilla... Syksyllä laitetaan putket, kun kuulemma ei mielellään laitata lapselle kesällä... En tiedä syytä, sanoi vaan noin.
Niin, senhän mä unohdin teille kertoa, että maanantaina kun oltiin naapurissa leikkimässä, pihalla, jäätiin naapurin rouvan kanssa etupihalle, lapset siirtyivät jossain vaiheessa taakse, ja hetken kuluttuu heidän 8vee tuli sanomaan että " Eetu on ammeessa!" ja siellä on vettä!!! No, ukkeli oli mennyt, tottakai, vaatteet päällä sinne, ja oli uudet kengätkin ekaa kertaa jalassa... No, ei auttanu kuin lähtee sisälle, ja siitäkös Eetu suuttu, kun ei saanu olla enempää jääkylmässä vedessä, brrr. Oli kuulkaa kiva kantaa märkää, kirkuvaa/kiljuvaa lasta joka teki kaikkensa että olis päässy alas! Olin meinaan minäkin sitten märkä, kun kotiin päästiin! Vaikkei matkaa ollu kuin max 70m!!!
Jaahas, tuolla jo huudellaan, oli ihana yö!!! Eetu ei huutanut kertaakaan!!! On huutanu joka yö viikon verran... Ne korvat, ne korvat...
napero ja Eetu 1v4kk
Jaahas, josko sitä ehtis taas rauhassa hetken naputella kuulumisia. Nyt on tässä tää viikko menty vähän joka puolella kun ens tiistaina lähdetään sinne Espanjaan.
NapNapilla ja Naperolla on edessä lasten korvien putkitus =/ on se niin kurjaa kun pienet sairastaa, mutta toivottavasti putkista on apua!!
Ei voi olla totta, että Jennin D:kin jo täyttää 1v!!! Voi hurjaa miten aika menee¿ mä vaan aina jaksan sitä kauhistella =D
Mä täällä mietin pääni puhki että mitä kaikkee pitää sinne Espanjaan Aksulle pakata mukaan¿ apteekkivarat on hankittu. Ainoostaan supot enää pitää hakea. Vaippoja en ota muuta kun sen verran että alkuun päästään, kauppa on ihan asunnon vieressä siellä. Ruokiakin aattelin ottaa vaan alkuvaraks ja tuttelia muutaman purkin kun siellä kai se on jauhemuodossa myynnissä. Mitään isoo onneks ei tarvi kantaa kun otetaan vaan matkarattaat ja sieltä sit ostetaan matkasänky sinne asunnolle ja kait turvaistuin kun siellä asunnolla on auto ja anoppi lupas maksaa sekä istuimen että sängyn.
Aksulla on nyt pari yötä ollut vähän parempaa kun on nukkunut jopa kolmen tunnin pätkiä mikä on IHANAA! Ne alaetuhampaat siellä molemmat pullottaa sen näköisenä että puhkeaa ihan minä hetkenä hyvänsä ja lämmin ruokakaan ei oikein maistu. Puuron oon saanut Aksulle uppoomaan siten, että oon sekoittanut jogurttia mukaan =D
Lauantaina nähdään ainakin osan kanssa!!! Jee jee!!
pikku-milli & Aksu 1v1kk
Tällä viikolla on joka ikinen aamu ollut taas aikainen herätys, samoin kuin viime viikolla sunnuntaita lukuunottamatta, joten pikkasen väsyttää....Alluliinin yötkin on olleet vähän mitä sattuu mutta onneksi nyt on tuo lastensänky, pääsee sieltä itse kipittämään meidän keskelle jos sattuu heräämään aamuyöstä. Ja Alluhan herää=s Mä en tajua tuota tyttöä, ennen ollut niin hvyä nukkuja...tai no, nyt ollaan tietysti oltu kipeinä, kaikilla tällä hetkellä melkosen repivä yskä ja siihen tuo tytsykin vissiin öisin heräilee. Eiköhän se tästä...
Mulla jäi tosiaan NapNapille aikaisemmin sanomatta myös ettei noista kolhuista kannata turhia stressata=) Menevälle tytölle sattuu ja tapahtuu väkisinkin;)Meillä on pariin otteeseen ikenet vuotaneet oikein kunnolla kun neiti on juoksennellut menemään ja kaatunutkin suoraan nassulleen=/ Eipä sitä voi kaikelta suojella, vaikka haluaisikin.
Mulla on mennyt vissiin taas ohi, koskas Millin porukka on Espanjaan lähdössä? Ootteko pitkäänkin?
Mulla on kiva ensi viikko, tuolla isännällä on muutama päivä vapaata niin lähtee vanhemmillensa tekemään mökkihommia ja ottaa tytön mukaan - oon 3 päivää ihan yksin kotona! Ensin ajateltiin että A jäisi mun kanssa kotiin mutta sen verran pitkää päivää on mulla taas luvassa ettei viitsi hoitoon viedä niin pitkiksi päiviksi. Ja isänsä kanssa saa olla, niin mikäs siinä. Ikävä nyt tietysti tulee mutta juhannukseksi saan toivottavasti molemmat kotiin...kun ei vaan sinne anoppilaan tarvisi jäädä=s
Töissä olen taas joten turinat saa nyt jäädä tähän;)
-Ankka-
No voi harmi napero, että Eetulla taas korvatulehdus. Teilläkään ei varmaan mikään muu enää auta kun ne putket. Miksiköhän ne tosiaan haluaa odottaa kesän yli...? Mäkin muistelisin, että se meidän korvalääkäri olisi jotain sellasta sanonut, että olisi voinut ehkä vielä kesän yli katella, mutta tilanne oli kyllä jo sellanen että ei siinä olisi enää kannattanu jäädä mitään odottelemaan. Vuorotelleen oltiin miehen kanssa poissa töistä kun tyttö oli koko ajan kipeenä.
Meillä on maanantaina se putkituksen jälkitarkastus, toivottavasti on vielä putket korvissa=)
Aika " kivalta" kuulosti Eetun vesileikit! Tän ikäsiä tuntuu toi vesi hirveesti kiinnostavan. Saa olla kyllä tarkkana vahtimassa.
Milloin Milli lähtee Espanjaan?
Kuulostaa ihanalta Ankan 3 " vapaapäivää" ! Laita vaan tyttö isänsä mukaan, jos kuitenkin olet pitkää päivää töissä. Ja saat ainakin nukkua rauhassa! (jos osaat, ilman että joku kömpii keskellä yötä viekkuun...=) Söpöä!)
Meilläkin miehen vanhemmat pyytelee kovasti tyttöä niiden mukaan mökille viikonlopuksi. Kyllähän se olisi kiva olla miehen kanssa viikonloppu kaksistaan, mutta silti vähän arvelluttaa, mökillä on kuitenkin kaikenlaisia " vaaroja" , järvi vieressä, rinnetontti, rappusia, ötököitä jne. Kyllähän ne tytöstä siellä varmasti hyvin huolehtisivat, mutta mutta...
Huomenna nähdään osaa porukkaa! Kivakiva!
Tiistaina starttaa kone kohti Malagaa... Torremolinoksen ja Benalmadenan välimaastoon suunnataan kahdeksi viikoksi miehen mummun asunnolle. Pitäähän sitä Aksulle lähtee näyttään mistä se on kotoisin ;)
p-m & A1v1kk
Lauantaina tyttö löi silmäkulmansa meidän olkkarin pöytään, arvatakaa tuliko iso haava... käytiin se sitten Peijaksen ensiavussa liimaamassa. Tyttö on aikaisemminkin kolhinut itseään siihen pöytään, jos oltaisiin aikaisemmin se pöytä siitä siirretty pois, tätä ei olisi tapahtunut. Onneksi ei osunut silmään.
Mä en ihan oikeesti kehtaa edes kertoa kuinka monta kertaa tyttö on lyönyt päänsä tai jostain tippunut... mä olen ihan liian huolimaton.
No, muihin aiheisiin...
Joo, siis vihkisormuksen sain kotiin! Se on aikas hieno!
Paranemisia Ankalle! Tää on kyllä ollut oikein tautien talvi ja kevät. Toivottavasti kesäksi kaikki paranevat!
NapNap + tyttö 1v3kk