Ärsyttävää! kohta se kauhistelu taas alkaa!
En tykkää olla paljoa auringossa, mulle tulee pahaolo. Enkä kauhean hyvin rusketu, jonkun verran kuitenkin.
Ärsyttävää on se että, tietyt samat ihmiset jaksaa joka kesä kauhistella, " vitsi sä olet kalpea" , ja tuoda sitä omaa käsivarttaa mun käden vierelle ja vertailla.
Aikuiset ihmiset! en mä kuitenkaan mikään kalkkilaivan kapteenin näköinen ole, joten jättäis rauhaan!
Kommentit (29)
välitä, ap.
Mulle tehdään ihan samalla tavoin!
Sano niille kauhistelijoille, että " viisaat viihtyvät varjossa" .
Niinhän se nimittäin oli aikaanaan. Hienoston ja yläluokan naiset varoivat visusti saamasta aurinkoa ja kulkivat auringonvarjojensa alla. Työläisnaiset jotka raatoi pellolla olivat ruskeita.
En ymmärrä ihmisiä, jotka grillaavat itseään tunteja rannalla. Tänään huomasin kaupungilla monta punertavanruskeaa ihmistä. Oli aika kipeännäköisiä auringonpolttamia. Sekoittaako aurinko suomalaisten aivotoiminnan täysin, kun pitää polttaa nahka auringossa? Muutama aurinkoinen päivä ja ihmiset ovat jo polttaneet ihonsa. En todellakaan halua kärtsätä ihoani, joten näitten grillibroilerien on turha tulla esittelemään nahkojaan. En ole kateellinen heidän " rusketuksestaan" .
Vierailija:
En tykkää olla paljoa auringossa, mulle tulee pahaolo. Enkä kauhean hyvin rusketu, jonkun verran kuitenkin.
Ärsyttävää on se että, tietyt samat ihmiset jaksaa joka kesä kauhistella, " vitsi sä olet kalpea" , ja tuoda sitä omaa käsivarttaa mun käden vierelle ja vertailla.
Aikuiset ihmiset! en mä kuitenkaan mikään kalkkilaivan kapteenin näköinen ole, joten jättäis rauhaan!
En varsinaisesti ota aurinkoa, mutta ulkona tulee oleskeltua helposti 4-5 tuntia näin kesäaikaan. Siitä huolimatta en rusketu, johtuneeko sitten punertavasta hiuslaadusta.
Ja vaikken rusketusta edes kaipaa, silti ottaa pattiin nää " Miten sä voit olla noin valkoinen" ja " Ootsä ollut koko kesän jossain kellarissa" -kommentit. Samoin itseruskettavien tyrkyttäminen ärsyttää, ihan kuin olisin sitten jotenkin paaaaljon kauniimpi samanvärisenä kuin nämä punaruskeat grillikalkkunat.
naamansa tummanpuhuvan oranssiksi. Silmien ympärillä sitten valkoiset valokynä(?)ympyrät, ei minusta kovin ihastuttavan näköistä, vaikka muuten on kyllä kaunis nainen.
Tuli mieleen se BB:n rapuprinsessa, heidi? Sehän oli ihan oranssi.:)
Mä en kans piittaa helteistä ollenkaan. Kiva kun on kesä, mutta helteet on P-stä. En rusketu tippaakaan, korkeintaan ensin menen punanahaksi sitten hiukan rusketun viikoksi. Äkkiä se häipyy pois jos rusketun ollenkaan. Joku sanoi hyvin " ruskeille kauhistelijoille" eli " viisaat viihtyy varjossa" . Pamautampas sen jatkossa ilmoille.
Viestii siitä, että toinen ei tiedä ihosyövästä eikä ihon vanhenemisesta...
No joo, tää nyt on tietysti kärjistys, mutta aika tyhmää on olettaa, että rusketus olisi jotenkin must-juttu.
Ja itseruskettavilla ei kyllä saa aidonnäköistä pintaa, sävy on väärä.