Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen surkea opettaja

Vierailija
04.10.2008 |

ja niinhän siinä yleensä käy että muutamien sijaisuuksien jälkeen ei sille koululle enää kutsuta :(

Onhan tässä testattu kaikenlaisia hanttihommia, mutta ei nekään mulle sovi. Eikä niistä mitään palkkaakaan saa. Ja uutta opiskelua en edes harkitse.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää sekin että hänen hymynsä pelastaa päiväni :)

ap

Vierailija
22/26 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin oikeasti olisi, et luultavasti puhua pukahtaisi kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy vain tietää, että sinunlaista opettajaa oppilaat kohtelevat kymmenen kertaa rankemmin kuin jotain sun ikäistä isoa karjua, joka on vakituisessa työsuhteessa. Eli ulkonäöllä on ikävä kyllä merkitystä, vaikka ei tietenkään oo reilua niin. Ja sijaisena on aina kurin kanssa ansaittava paikkansa. Vaikiopelle riittää, että ansaitsee sen paikkansa siinä seiskaluokan alussa, mutta sijaisen on tehtävä se työ, vaikka opettaisi ryhmää vain yhden tunnin.

Vierailija
24/26 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsytti kun joku kommentoi että opehuoneessa ärsyttää kun tulee avuttomia sijaisia. Se todella on eri hommaa, oppilaat ehtivät näyttää vain huonot puolet. Ja vielä yläasteella! KAIKKI tietää että siellä on sijaisena melkein mahdotonta aloittaa. Muutamassa päivässä ei pääse mihinkään.

Mitä jos jatkaisit luokanopettajaksi, siellä sua arvostettaisiin kun olet opiskellut niin paljon? Kurinpito on vaikeaa, muttei yhtä vaikeaa.

Mutta pointtini; lyhyitä sijaisuukksia tehdessä ei välttämättä näe mitään omista taidoistaan eikä varsinaisesta työnkuvasta.

Tsemppiä, t. toinen, ei ihan yhtä aloitteleva (luokan)ope

Vierailija
25/26 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika porvoolainen olet!

Kaiken muun olisin valmis allekirjoittamaan itsekin omalta osaltani, mutta aineenhallinta on ehdottomasti oma vahvin alueeni, enkä kyllä ikinä "rakastuisi" oppilaihini.

Tuo stressinhallinta on opittavissa, nimetkin oppii aikanaan, kurinpito nyt vie kokeeneetkin opettajat välillä suohon...

Mutta opettajat(kin) ovat vain ihmisiä.

Vierailija
26/26 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinunlaisesi ihminen kirjoittelisi juuri tälle palstalle. Tuskin on lapsia.

Mene satuilemaan muualle.

Vai onko tänne linkki joltain opettajien saitilta.

provo