Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos otan lapselle paivahoidon paikan koko kuukaudeksi niin onko lapsen pakko olla hoidossa edes 1pv kukaudessa jotta ei meneta hoito-oikeutta?

Vierailija
04.06.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni siitä piti vain ilmoittaa etukäteen, että ottaakin paikan vastaan vasta seuraavassa kuussa. Saattavat tietysti silti veloittaa vähintään puolikkaan maksun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi