onko ihan kamalaa, kun lapsi joutuu olemaan koko kesän päiväkodissa?
Kommentit (217)
joten koska ap on ollut töissä, ei hän saisi toimeentulotukea.
He olivat sitten teidän mielestänne tosi luusereita, kun yrittivät raapia elannon perheelleen kun vaihtoehtoja ei ollut. Olisi vaan pitänyt lomailla niiden lasten kanssa.
Eikö teillä ihmisillä ole aivoja?
Sekö että on itselleen työpaikan hankkinut, jotta voisi elättää lapsena on sinusta arvostelukyvyttömyyden osoitus?
tää...
Vierailija:
Koska on köyhä luuseri, joka ei ilmeisesti voi ottaa edes viikkoa palkatonta, idiootti.Mutta pitääkö sellaisen sitten vääntää neljä lasta, höntti?
Ei ole pakko tehdä neljää lasta kusipäälle.
Yllättäen vaan aiemmin täydellinen mies juuri neljännen lapsen kohdalla osoittautuukin luuseriksi. Ennen sitä ei näy merkkiäkään.
Ja kyllä jokaisen naisen kannattaa luoda elämälleen sellaiset puitteet, että pärjää omillaan ja kykenee tarjoamaan lapsilleen säädyllisen elämän.
Vierailija:
Ja kyllä jokaisen naisen kannattaa luoda elämälleen sellaiset puitteet, että pärjää omillaan ja kykenee tarjoamaan lapsilleen säädyllisen elämän.
Elämää ei voi suunnitella valmiiksi, sinunkin miehesi/vaimosi voi jonain kauniina päivänä löytää uuden ja paremman tai vaikka kuolla kupsahtaa.
ja lapsia kannattaa hankkia vain niin monta kuin mihin rahkeet riittävät.
Niinhän minun mieheni voi kuolla, mutta minulla on itselläni täysin maksettu talo ja sijoituksia ja hyvä palkka. Ei vaikuta esim. lasten päiväkotiaikaan pätkääkään.
minun mieheni huolehtisi lapsistaan myös eron jälkeen, kuten on huolehtinut tähänkin asti, esimerkillisesti. Eikä hän todellakaan ole koko kesää töissä, ei tarvitse olla.
Vierailija:
ja lapsia kannattaa hankkia vain niin monta kuin mihin rahkeet riittävät.Niinhän minun mieheni voi kuolla, mutta minulla on itselläni täysin maksettu talo ja sijoituksia ja hyvä palkka. Ei vaikuta esim. lasten päiväkotiaikaan pätkääkään.
Jos rahkeet ovat miehen kanssa riittäneet mainiosti neljään lapseen ja mies ottaa ja lähtee, niin miten ihmeessä mikään ennakkoajattelu olisi voinut siinä tilanteessa auttaa?
Vai pitäisikö jo ennen naimisiinmenoa ajatella, että juu, kun tuo mies varmaan jättää minut, niin ei tehdä lapsia kuin yksi tai oikeastaan ei tehdä ollenkaan, ei eletä perhe-elämää, kun voihan olla että tässä elämässä jonain päivänä käykin hassusti...???
kun tulee ero. Tuskin ovat riittäneet ennenkään, jos ei yhtä viikkoa ole kummallakaan mahdollisuus pitää palkatonta lomaa.
Kun minulla on asiat hyvin ja jollain ei ole, minä olen siis hyvä ihminen ja tuo toinen on minua huonompi? Kenen mittarilla?
Vierailija:
kun tulee ero. Tuskin ovat riittäneet ennenkään, jos ei yhtä viikkoa ole kummallakaan mahdollisuus pitää palkatonta lomaa.
että kunhan rahaa piisaa, niin siinä on lapsille riittävästi?
ja muuten, olet jo paljastunut provoksi... ;)
että minun lapseni eivät riudu koko kesää päiväkodissa. Eli ihan yleismittarilla, koska ap:n päiväkodin hoitajatkin arvostelivat asiasta.
Ei kellään alle vaihdevuosi-ikäisellä naisella ole hyvää palkkaa JA lyhyttä työpäivää JA maksettua OMAA (ei miehen kanssa puokkiin edes) taloa - ja että vielä sijoituksiakin. Paitsi jos raha on saatu lahjaksi tai peritty.
Vierailija:
ja lapsia kannattaa hankkia vain niin monta kuin mihin rahkeet riittävät.Niinhän minun mieheni voi kuolla, mutta minulla on itselläni täysin maksettu talo ja sijoituksia ja hyvä palkka. Ei vaikuta esim. lasten päiväkotiaikaan pätkääkään.
Eipä taas av-mammat tajua työelämän todellisuudesta yhtään mitään. Loman myöntäminen kuuluu työnantajan direktio-oikeuden piiriin ja palkatonta lomaa ei ole pakko myöntää. Ei sitä noin vain " oteta" .
Pidät ap, lapsesi tämän kesän päiväkodissa ja panostat viikonloppuihin. Ensi kesänä voitte nauttia jo pidemmästä lomasta yhdessä.
Vierailija:
Luuserimaista olisi se, että ap viettäisi palkatonta lomaa ja hakisi sossusta rahaa toimeentuloaan varten...