Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ihan kamalaa, kun lapsi joutuu olemaan koko kesän päiväkodissa?

Vierailija
04.06.2007 |

Kommentit (217)

Vierailija
181/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luuserien lapsilla on luuseri tulevaisuus.

Luuserimaista olisi se, että ap viettäisi palkatonta lomaa ja hakisi sossusta rahaa toimeentuloaan varten...

Vierailija
182/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän lapsen edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten koska ap on ollut töissä, ei hän saisi toimeentulotukea.

Vierailija
184/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

He olivat sitten teidän mielestänne tosi luusereita, kun yrittivät raapia elannon perheelleen kun vaihtoehtoja ei ollut. Olisi vaan pitänyt lomailla niiden lasten kanssa.

Eikö teillä ihmisillä ole aivoja?

Vierailija
185/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eri asioita. Ettet häpeä.

Vierailija
186/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö että on itselleen työpaikan hankkinut, jotta voisi elättää lapsena on sinusta arvostelukyvyttömyyden osoitus?

Vierailija
187/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai leskeksi.

Vierailija
188/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää...

Vierailija:

Koska on köyhä luuseri, joka ei ilmeisesti voi ottaa edes viikkoa palkatonta, idiootti.

Mutta pitääkö sellaisen sitten vääntää neljä lasta, höntti?

Vierailija
189/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko tehdä neljää lasta kusipäälle.

Vierailija
190/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen vaan aiemmin täydellinen mies juuri neljännen lapsen kohdalla osoittautuukin luuseriksi. Ennen sitä ei näy merkkiäkään.

Ja kyllä jokaisen naisen kannattaa luoda elämälleen sellaiset puitteet, että pärjää omillaan ja kykenee tarjoamaan lapsilleen säädyllisen elämän.

Vierailija
191/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kyllä jokaisen naisen kannattaa luoda elämälleen sellaiset puitteet, että pärjää omillaan ja kykenee tarjoamaan lapsilleen säädyllisen elämän.

Elämää ei voi suunnitella valmiiksi, sinunkin miehesi/vaimosi voi jonain kauniina päivänä löytää uuden ja paremman tai vaikka kuolla kupsahtaa.

Vierailija
192/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsia kannattaa hankkia vain niin monta kuin mihin rahkeet riittävät.

Niinhän minun mieheni voi kuolla, mutta minulla on itselläni täysin maksettu talo ja sijoituksia ja hyvä palkka. Ei vaikuta esim. lasten päiväkotiaikaan pätkääkään.

Vierailija
193/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni huolehtisi lapsistaan myös eron jälkeen, kuten on huolehtinut tähänkin asti, esimerkillisesti. Eikä hän todellakaan ole koko kesää töissä, ei tarvitse olla.

Vierailija
194/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niinhän minun mieheni voi kuolla, mutta minulla on itselläni täysin maksettu talo ja sijoituksia ja hyvä palkka. Ei vaikuta esim. lasten päiväkotiaikaan pätkääkään.

Jos rahkeet ovat miehen kanssa riittäneet mainiosti neljään lapseen ja mies ottaa ja lähtee, niin miten ihmeessä mikään ennakkoajattelu olisi voinut siinä tilanteessa auttaa?

Vai pitäisikö jo ennen naimisiinmenoa ajatella, että juu, kun tuo mies varmaan jättää minut, niin ei tehdä lapsia kuin yksi tai oikeastaan ei tehdä ollenkaan, ei eletä perhe-elämää, kun voihan olla että tässä elämässä jonain päivänä käykin hassusti...???

Vierailija
195/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee ero. Tuskin ovat riittäneet ennenkään, jos ei yhtä viikkoa ole kummallakaan mahdollisuus pitää palkatonta lomaa.

Vierailija
196/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla on asiat hyvin ja jollain ei ole, minä olen siis hyvä ihminen ja tuo toinen on minua huonompi? Kenen mittarilla?

Vierailija
197/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun tulee ero. Tuskin ovat riittäneet ennenkään, jos ei yhtä viikkoa ole kummallakaan mahdollisuus pitää palkatonta lomaa.

että kunhan rahaa piisaa, niin siinä on lapsille riittävästi?

ja muuten, olet jo paljastunut provoksi... ;)

Vierailija
198/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minun lapseni eivät riudu koko kesää päiväkodissa. Eli ihan yleismittarilla, koska ap:n päiväkodin hoitajatkin arvostelivat asiasta.

Vierailija
199/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään alle vaihdevuosi-ikäisellä naisella ole hyvää palkkaa JA lyhyttä työpäivää JA maksettua OMAA (ei miehen kanssa puokkiin edes) taloa - ja että vielä sijoituksiakin. Paitsi jos raha on saatu lahjaksi tai peritty.

Vierailija:

Vierailija
200/217 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taas av-mammat tajua työelämän todellisuudesta yhtään mitään. Loman myöntäminen kuuluu työnantajan direktio-oikeuden piiriin ja palkatonta lomaa ei ole pakko myöntää. Ei sitä noin vain " oteta" .

Pidät ap, lapsesi tämän kesän päiväkodissa ja panostat viikonloppuihin. Ensi kesänä voitte nauttia jo pidemmästä lomasta yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi