onko ihan kamalaa, kun lapsi joutuu olemaan koko kesän päiväkodissa?
Kommentit (217)
Tuo provoilija menee jo niin yli, että olen saanut monet maukkaat naurut tästä. Jatkakaa vain, mulla on vielä vähän ylimääräistä aikaa seurata tätä ketjua.
Vierailija:
Mitä menit siittiönä työntymään munasoluun. Oma moka.
Olisit vain hirttänyt itsesi lapsena niin olisi ollut kaikilla helpompaa. Lapsesikaan ei olisi syntynyt ja miehesi ei olisi tarvinnut erota sinusta. Ja sinun ei tarvitsisi viedä lapsia päiväkotiin.Ja muista sitten opettaa lapsillesi, että haaroja ei saa levitellä kuin vasta sitten kun on varmistanut, että mies on rikas ja sillä on sellainen suku, että ne hoitaa lapsia ja mies ei jätä koskaan.
pääsevät lapset sitten lomalle lastenkotiin, jopa pidemmäksi aikaa kuin kuukaudeksi... ap
siksi, että aidosti rakastan lapsia ja en halua heidän kärsivän päiväkodin ylisuurista ryhmistä.
Olisit ajatellut ajoissa ennen kuin aloit lapsia tekemään. Lapset pitää hoitaa itse kouluun asti vähintään.
Rakentavaa lapsille, tuollainen lapsellinen uho ja itsesääli.
Vierailija:
siksi, että aidosti rakastan lapsia ja en halua heidän kärsivän päiväkodin ylisuurista ryhmistä.
Olisit ajatellut ajoissa ennen kuin aloit lapsia tekemään. Lapset pitää hoitaa itse kouluun asti vähintään.
Toivottavasti kidut huonossa omassa tunnossa siellä töissä kun lapsiraukkasi kärsivät hoidossa kesän. Sinä saat juoda kahvin rauhassa ja käydä vessassa, mutta lapsesi tappelevat toisten kanssa päivät pitkät ja itkevät äidin perään.
Olisit mennyt vasta syksyllä töihin.
Mua ainakin pelottaa, minkälainen ajatusmaailma näille ah niin laadukkaasti kotihoidetuille periytyy jos kasvattajien ajatusmaailma on tätä tasoa.
Kotona kouluun asti tai päiväkotielämää vuoden ympäri vuodesta toiseen.
Kohtuutonta kritisoida kumpaakaan...
Vierailija:
Ei minusta.Ja kuka on puhunut kuukaudesta? Kai se viikkokin jo olisi tyhjää parempi.
Ja kai se ap sentään voi kasvattaa lapsensa, vaikka onkin yh? Miksi lapset saavat olla jotain häiriköitä, joita kukaan ei halua?
jos ei ole töissä ja saa rahan kelalta, niin sanotaan yhteiskunnan tuilla elelijäksi ja kun menee töihin, niin on huono äiti kun onkin ykskaks töissä...
kuin hoitaisivat omia lapsiaan.
Ihme omaan napaan tuijottajia.
kun kukaan sukulaisesi ei huoli heitä hoitoon.
Etkö parempaa miestä saanut. Oletko ruma tai ylipainoinen läski lössö?
ja lapset on kasvatettu, mutta en silti toisten lomalla, jonka he ovat ansainneet, hoidata omia lapsiani heillä.
nauttia lapsenlapsistaan. Soisit heillekin aikaa lasten kanssa. Mutta toiset haluaa vain omistaa lapsensa, eikä soisi mummojen nauttivan heistä lainkaan.
Sitä varten mielestäni on päiväkodit. Miksi omat lapsesi ovat päivähoidossa?
kuin antaisit mummon solmia läheiset suhteet lapsiin.
tuomitsemassa, mikä sitä omaa napaa mahtaa kaivella, munan puute vai muuten elämä pielessä???? Saatana jos ihminen ei saa kesälomaa niin se on sillä selvä ja siitä ei tarvitse olla huonoa omaatuntoa kun kerran laki on laki. Perkele kun ollaan kotona persettä levittämässä niin ei tajuta sitä mitä on työelämä ja mitkä on säännöt ja lait siellä. Menkää mualle määkimään saatana!