Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni oli pettynyt ja itki kun ei päässytkään päiväkotiin

Vierailija
04.06.2007 |

tänään kun mulla alkoi 2 viikon sairausloma. Ajattelin etten vie häntä kun muutenkin joutuu oleen koko heinäkuun hoidossa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy päiväkodin kanssa melkein viikottain/päivittäin retkillä lähimetsissä/päiväkodin lähellä ja tutkivat ympäristöä ja syövät jäätelöä, marjoja yms. tekevät kaikkea erikoista mitä eivät talvella ole voineet tehdä.

voisin itsekin kuvitella noiden 3v ja 5v lasteni itkevän jos äkkiä eivät pääsisikään päiväkotiin.

Vierailija
2/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä muistan kuinka ihanalta tuntui ne päivät kun äiti olikin kotona eikä tarvinnut mennä hoitoon. En todellakaan kaivannut hoitopaikan lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kanssa kotona! kun sieltä kotipihaltakin löytyy ilmeisesti niitä leikkikavereita.

Vierailija
4/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niitä välttämättä ole omalla kotipihalla. Itsekin muistan kuinka juuri tuonikäisenä viihdyin paremmin päivkodissa kuin kotona, johtuen juuri siitä, että tarhassa oli paljon muita lapsia, hyvä piha, erilaisia leluja kuin kotona jne.

Vierailija:

äidin kanssa kotona! kun sieltä kotipihaltakin löytyy ilmeisesti niitä leikkikavereita.

Vierailija
5/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi menee mieluummin päiväkotiin.

Vierailija
6/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet lapsen kehitystasoista ikinä? Tässä ei puhuta 1-vuotiaasta vaan 6-vuotiaasta, jolle kaverit ja meno ja meininki voi olla hyvinkin tärkeää. Sillä ei ole mitään tekemistä kotiolojen kanssa.

Lähteekö lapsi mielummin mieleiseen harrastukseen kun jää kotiin? Entä Lintsille mielummin kuin kotiin? Yökylään parhaalle kaverille mielummin kuin kotiin? Logiikallanne se koti on todella paha paikka suurimmalle osalle lapsista.

Vierailija
7/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona kuin harrastuksissa, lintsillä tai kaverin luona, päiväkodista puhumattakaan. Päiväkodissa oli pahaa ruokaa, kauhea hälinä, kova-äänisiä lapsia ja ohjatut askartelut olivat välillä tylsiä vaikka niistä yleensä pidinkin.

Vierailija
8/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄÄN HÄIKKÄÄ EI TARVI TODELLAKAAN OLLA :).

On täällä kummaa sakkia. Aina ajattelevat että se päiväkoti on ihan HIRVEÄ paikka, siellä ei voi kukaan hyvästä kodista oleva lapsi viihtyä. Itsekin olisin pienenä halunnut hoitoon, vaikka olen hyvästä perheestä.

Vierailija
9/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkipuistossa tai kyläilemässä kuin kotona. Hän on mieluummin muiden lasten seurassa kuin vain minun kanssani. Mahdan olla huono äiti. Mielestäni olen kyllä hyvä, ja minulla on erittäin hyvin kehittynyt, rohkea, iloinen ja vilkas poika.

Vierailija
10/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmeisestikin sinun kanssasi?

Ei kai se kotona oleminen ole äidin kanssa kahden olemista, vaan nimeomaan juuri puistoilua ja kaverien tapaamista ja kaikkea jännää päiväkotirutiinien sijaan.

Vierailija
11/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei ole puhunut mitään. Käytiin pehmiksellä ja nyt lapsi katselee lastenohjelmia. Kiva kun viihtyy!!!! Kyllä täällä on tottunut saamaan negatiivista palautetta, teki sitten niin tai näin päin niin aina väärinpäin. t. ap

Vierailija
12/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka erittäin hyvä koti minulla olikin. Äitini oli kotiäiti jaolin tosi onnellinen kun pääsin kerhoonja varsinkin kun pääsin eskariin.

Kyllä normaali 6-vuotias mielellää on kavereiden kanssa olis sesittenkotnatai omalla pihalla.

Vierailija
13/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että normaali 6-v on mielellään kavereiden kanssa - oli se sitten päiväkodissa tai omalla pihalla

Vierailija
14/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin hakemaan jo klo 14 niin lapset marisi, että miksi näin aikaisin.

Juu, huonot on olot meillä kotona sitten kun lapset ei halua hoidosta kotiin kun leikki oli kesken:)

Vierailija
15/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä marinaa kun joutuu lähtemään jo silloin kun muut vasta aloittelevat ulkoleikkejä. Kaikki jää kesken.

Hirvittävät kotiolot varmasti koko lapsikatraalla kun viihtyvät kamalassa laitoksessa kamalien kauhukakaroiden ja välinpitämättömien hoitajien seurassa.

Päivähoidosta puhutaan niin paljon peetä ja niin vähän asiaa.

Vierailija
16/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat katkeria kun äiti on ope ja eivät saa olla kesäkuussa hoidossa. Ikävää on etenkin juuri kesäkuu kun kaikki kaverit ovat hoidossa ja itse on pakko olla kotona.

Eli meillä on täällä kotona toooosi pahoja ongelmia!! ; )

Vierailija
17/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika outoa, että täällä jotkut vielä ihmettelevät lapsen käytöstä. Vähänpä tietävät.

Eihän se, että lapsella on kavereita päivähoidossa tarkoita sitä, että lapsella on huono äiti. Absurdia ajatella niin.

Vierailija
18/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän lapsia ja hyvät ilmat. Tehdään kaikkea erityistä kivaa.

Huomenna saa ottaa uimahousut ja vesiPYSSYT päiväkotiin - kauhea paikka .-)

Vierailija
19/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kotipihalla.

Vierailija
20/27 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko helsingissä ne paskat päivähoitopaikat. paskoja on ihmisetkin siellä päin ja tosi ilkeitä. miten siis teidän päiväkodeissakaan voisi olla mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi