Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

@@@TAMMITENAVAT viikko 23 alku **

04.06.2007 |

jos olen niin puusilmä etten uutta pinoa huomannut niin huomauttakaa hyvä immeiset.. piti vaan päästä ultrakuulumisia kertoilemaan heti. eli yksi sikiö ja sillä syke bongattu. koko vastasi viikkoja 7+1 eli oli pitkän kierron enteilemästi pienempi kuin " oikeat" viikot (8+0). tod. näk. nyt tuon uuden lukeman mukaan ruvetaan menemään, soittelen neuvolaan vielä tänään ja kyselen mitä siellä meinataan.

ja vielä muistutus yahoon listasta: http://groups.yahoo.com/group/Tammitenavat08/

mukavaa uutta viikkoa!

annele + pikkarainen rv 7+1

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi Rizzalle lämmin osanotto. Itku tuli silmään, kun luin noita loppuviikon viestejä. Onnea ja voimia uuteen yritykseen!

Olin viikonlopun tietokonevapaalla. Tai siis en jaksanut avata kotikonetta kun olin aivan poikki. Eikä siitä 2 vuotiaan pikkumiehen kanssa mitään tulisikaan, kun hänen pitää myös päästä kirjoittamaan... Ja kun poitsu oli päiväunilla, niin oli äitikin. 2,5 tuntia molempina päivinä, eikä tehnyt tiukkaakaan...

Justus kyseli taloprojekteista. Meillä on meneillään myös oman talon pykääminen. Otettiin Kastellin paketti talvitoimituksena niin valmiiksi kuin tekevät, eli ulkoverhous tulee asennettuna ja sisätyöt jää sitten itselle. Ihan hyvällä mallilla ollaan. Väliseiniä pystytetään ja yläkerran lattialevyja asennellaan. (Tai siis minähän en tee juuri muuta kuin hoidan tuota esikkoa. Mies puuhaa tontilla isänsä kanssa. Mutta kun päästään maalaamaan taloa ulkoa ja sisältä, olen ekana jonossa!) Toiveissa olisi, että alkusyksystä päästäisiin muuttamaan. Melkein kaikki pyritään tekemään itse, mutta voi olla, että pyydetään yksi tuttu tekemään kylppärien kaakeloinnit, kun hänellä on praktiikkaa ja tekee tosi hyvää jälkeä.

Seulonnoista: NP-ultraan mennään varmasti, lähinnä siis vaavia katselemaan, muita seulontoja en tiedä ainakaan ekassa raskaudessa edes tarjotun... Rakenneultraan mennään myös. Mutta ei niinkään seulontamielessä siis haluta ultrata. Tietysti jos jotain löytyisi, niin varmaan haluttaisiin asia tutkia, mutta en tiedä pystyisinkö keskeytykseen.

(.)Lauantaina tuli n. 2 tippaa verta valkovuodon seassa ja vedin tietty ihan hirveät paniikit. Varsinkin kun on tuota oireettomuutta ollut ilmassa. No ei sitä tullut sen enempää, ja soitin päivystykseen, jossa kätilö ystävällisesti sanoi, että ei se silti välttämättä ole km! (siis tuli olo, että todennäköisesti kuitenkin...) No äiti sitten sanoi, että hänellä oli minua odottaessa ollut niukkaa vuotoa, ja tässä sitä silti ollaan... No se helpotti hiukan. Otin kuitenkin aika rauhassa viikonlopun, ja nyt alkaa tulla sitten niitä hönttejä olotilojakin. Ja tissit on kuin olisi rintatulehdus! Ihan hirveää. Eli kaipa tämä tästä sitten helppaa... Toivotaan!

Mukavan lämpöistä alkanutta viikkoa kaikille kanssaodottajille. Te teette tästä alkuajan salailusta ja jännittämisestä (kun ei vielä uskalla monelle kertoa) kaikin puolin mukavaa!

Popin_äiti + " ?" rv 6+1

Vierailija
2/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan aikoihin kirjoitellut tänne, joten nyt päätin ottaa itseäni niskasta kiinni kun aikaakin oli. Täällä on tapahtunut jälleen paljon, tervetuloa kaikille uusille ja pahoitteluni kaikille ikäviä uutisia saaneille.

Monella näkyy oireet jo pahentuneen, itse lukeudun myös tuohon porukkaan. pari päivää olen kumartanut vessassa, mutta tänä aamuna oli olo jo parempi. Mulla tosin huono olo voi iskeä milloin vain, eilinen olli kokonaisuudessaan pahin.

Suurimmalla osalla porukasta näyttääis myös ensimmäinen neuvolakäynti olevan takana. Meillä ensimmäinen käynti on keskiviikkona, joillain tuttavillani on neuvolantäti jo kokeillut sydänääniä, mutta itse en usko, että siihen meidän kohdalla lähdetään, koska viikkoja on vasta niin vähän. Eipähän tule pettymystä jos niitä ei löydy.

Ensimmäiseen ultraan toivoisin pääseväni ennen juhannusta niin olisi vanhemmille mukavampaa kerrottavaa kun asiasta heille ylipäänsä kerromme.

Oikein ihanaa ja aurinkoista kesäpäivän jatkoa kaikille!

huhtityttö+juniori rv 8+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset pahoittelut Rizzalle!!! Ei ole sanoja jotka auttaisivat ja veisivät surun pois, se menee vain ajan kanssa. Voimia sinne!

Me olimme viikonlopun reissussa miehen vanhempien luona. Eilen illalla kotiuduimme. Oli kyllä ihana viikonloppu kun ilmat olivat noin aurinkoiset! Päivät menikin ulkona ollessa ja auringosta nauttien! Ihanaa! Tyttökin pääsi jo uimaan mummulan pihan uima-altaaseen ja tykkäs kovasti!

Gallupeista: En kyllä muista kun yhden ja se oli se seulontakysymys. Meidän kunnassa ei tehdä np-seulontaa, vaan ultrataan muuten eli sinne mennään, sit oli jossain vaiheessa joku verikoe, johon ajattelimme myös osallistua. Sit menemme myös rakenneultraan 20.viikolla. Haluan osallistua noihin ultriin lähinnä sen takia että näen vauvani, mutta tietysti haluan tietää myös että hän on terve.

ON: Olo on hyvä. Välillä on outoja vihlasuja vasemmalla tai oikealla puolella alavatsalla, mutta mitään vuotoja ei onneksi ole ja pahaolokin on historiaa! Turvotus alavatsalla om jotain ihan järkyttävää! Näytän siltä et olisin pitemmälläkin raskaana... Ei se maha voi meinaa vielä näkyä!

Mitäs muuta piti kirjoitella tänne....Ensi viikolla olisi ensimmäinen neuvola. Eipä kai kummempia.

Hyviä vointeja teille muille!

satsumanäiti rv 9+1

Vierailija
4/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annelle: Kerrothan meillekkin mitä se neuvola sanoi siitä että viikot oli vähän vähemmän. Itsellä sama homma, mutta ei ne mitään erikoista sanoneet, kaipa se vaan on normaalia että se hedelmöitys on tapahtunut vähän myöhemmin. Ainiin ja onnea sydänäänistä!!

Rizzalle minultakin pahoittelut. Kyllä se on epäreilua tämä maailma. Mutta toivottavasti jaksatte nyt eteenpäin ja kohti uutta yritystä!

Oma napa: Nännit ihan sikakipeät... Mikään ruoka ei tunnu maistuvan, saattaa osittain johtua siitä että minulla todettu sappikivet ja olen saanut niin isoja kohtauksia viime aikoina ettei naurata. siis pelkään jokaista suupalaa ja siksi ehkä ruokahalu menee...

Nyt arskan ottoon :)

Piitu rv8-9

Vierailija
5/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Unohtui vastata. Kaikki mahdolliset seulat ja ultrat otetaan kun ilmaiseksi saadaan ja luultavasti keskeytetään jos jotain on.

Vierailija
6/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan galluppia laitan,että joko huomaatte että on milealat alkaneet heitellä? Mulla oli viime raskauskin sellaista että hyvä kun henkiin jäi,valtavia mielialan muutoksia itkusta äärimmäiseen raivoon ja kaikkea siltä väliltä.No,nyt näyttää olevan taas samaa " herkkua" tiedossa.Otimme miehen kanssa ennen hänen töihinlähtöään siihen malliin yhteen että naapuritkin takuulla kuuli!!! Mun pinna on noin millin mittainen enkä siedä mitään ohjailua tai viisastelua miehen taholta raskaana.Nyt tuli riideltyä taas aivan turhasta.Että miten on,siskot,kuinka teillä menee tällä saralla?

Vierailija
7/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli samassa veneessä ollaan Sammermanni!!

En muista että ensimmäisessä raskaudessa olisi näin mielialat heitellyt ja pinna ollut näin kireellä.. Mies saa tosiaan kuulla kunniansa aika ajoin,ja useimmiten aivan turhaan. Toivotaan että jossain vaiheessa tää tasaantuu...

satsumanäiti

Vierailija
8/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

G:tä taas :) Mielialat hyppii, raivostun ihan pienestä... En jaksa yhtään esikoisen uhmaa (ikää 2,5vee), valitettavasti tulee huudettua liian usein. Mies ei ole pahemmin saanut omaa osuuttaan :) Vielä..

Muuten onko muita kellä kukkii tuo naama ihan hulluna? Minulla tosi pahana, ihan koski yöllä nukkua oikealla poskella kun finni siellä törötti... Hauskinta tässä on se ettei minulla ole ikinä ollut finnejä, ei edes murrosiässä... Eikä kyllä esikoisen aikaankaan, ainakaan näin paljoa... ainiin ja tosiaan olen rasvaisen ruoan pois jättänyt niiden sappikivien takia, että se ei voi siitäkään johtua..

Vierailija
9/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppivastauksia: Seulontoihin osallistutaan mekin, ja jos jotain vakavaa ilmenee niin keskeytetään. Mutta toivottavasti ei tarvi sellaiseen tilanteeseen ikinä joutua.

Naama kukkii täälläkin! Mullahan on aina ollut sellainen enempi/vähempi akneiho, joka on pysynyt Diane Novilla kohtuullisesti hallinnassa, niin nyt kun ei syö pillereitä ja on raskaana, niin naama kukkii taas. Tosi inhottavia patteja tulee leukaan, nenään ja poskiin, jotka aikansa muhii, ja sitten räjähtää....yööök... Mutta heti kun loppuu nämä raskaushommelit ja imetykset sun muut, niin aion hakea lääkäristä sen antibiottilääkkeen, joka auttaa akneen.

Ja oireista... Oksentanut en ole kertaakaan, mutta voi hyvänen aika tätä etomista!! Kotitalon hississä kun oli joku vanhempi pariskunta mennyt juuri ennen minua, niin hyi että yökkyytti se ihmisen haju! Ja iltaa kohden etominen vaan pahenee... Liekö johtuis siitä, kun olen aina ollut sellainen " iltasyöppö" , tulee mässäiltyä iltaisin, niin sitten kun alkaa illalla nälättää, niin hyi sitä oloa...

t: vikli80 rv 10+1 (tai vähän vähemmän)

Vierailija
10/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisaamuun asti jatkui vuotoa, tänään olin sitten Kätilöopistolla päivystyksessä. Olo oli hirveä, maha oli ihan sekaisin jännityksestä. Lääkäri työnsi sen ultralaitteen tikun sisälle ja oli sen jälkeen pitkään hiljaa, tutki vain kuvaruutua. Sitten se lopulta sanoi, että " onneksi olkoon!" Se oli mahtava hetki, vähän aikaa vaan itkin ja katselin itsekin sitä näyttöä, yritin ymmärtää mitä siinä näkyy. Kaikki on kunnossa, vauva on riisinjyvän kokoinen, sykekin näkyi!

Helpotus oli suunnaton, ja nyt jotenkin tämä kaikki tuli minulle konkreettiseksi. Näin oman vauvani, siellä sen sydän sykki! Olen varmaan ihan seko, mutta jatkoin sairaalasta suoraan keskustaan vauvanvaateostoksille. Ostin kaksi neuletakkia, yhden neulepaidan, pitkähihaisen bodyn sekä töppöset. Mies vähän naureskeli touhuilleni puhelimessa, sen mielestä on tosiaankin liian aikaista ostella vaatteita, mutta kuulin sen äänestä miten hyvillään se silti oli :) Kaupoissa aloin tasaisin väliajoin tirisemään, kun tuli mieleen se näyttöruudun kuva. Pari kertaa joku katto vähän pitkään, että mikäköhän tolla on...

Oli ikävä viikonloppu, kun ei tiennyt miten vakavaa se torstain veritulvahdus ja sitä seurannut ruskea vuoto oli. En ois tahtonut tätä säikähdystä kokea, mutta toisaalta olen nyt vauvasta vieläkin onnellisempi kuin ennen...kun jo ehdin pelätä menettäneeni sen.

Popin_äiti: Ei ne kaksi veritippaa varmaankaan merkitse mitään. Minulle Kätilöopistossa sanottiin, että keskenmenossa vuotoa tulee vähintään yhtä paljon kuin kuukautisissa, pelkkä niukka vuoto ei vielä ole syy huolestua. Minunkin tapaukseni oli siinä rajamailla että kannattaako olla huolissaan vai ei, kun suurimmaksi osaksi vuoto oli niukkaa. Silloin torstaina verta tuli kuitenkin kerta-annoksena saman verran kuin kuukautisissa, siksi asia tutkittiin.

Vuotoni ajoittui siihen kohtaan, jona minulle olisi ilman raskautta tullut normaali kuukautisvuoto. Kuulun siis siihen ryhmään, joka raskauden aikanakin on saanut " nauttia" kuukautisista :)

Vierailija
11/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Tiitiäinen on nyt 6+2 :) LA siirtyi päivän aikaisemmaksi, eli se on nyt 26.1.

Vierailija
12/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Pajunkukka!!!Olet vauvanvaateostoksesi ansainnut=)

Piitu,naama kukkii myös täällä! Ohimoilla on paiseita ja otsassa pienempiä.Keskellä poskea oli yksi,mutta posahti jo ja paranemaan päin.

Mulla on yläkerran naapurin akan kanssa napit täysin vastakkain.Heillä murrosikäinen järjestää valtavia kotibileitä ,joissa tumpit ja kaljapullonkorkit lentelee partsilta, rappuun rikotaan pulloja ym. Ko.yh-äiti ei ota mitään vastuuta jälkiksvunsa tekemisistä vaan aukoo päätään.Lauantaiona soitin sinne poliisit,kun oli niin hirveä älömölö.Heillä on myös iso ja nuori koira,joka tarvitsisi paljon lenkitystä ja aktiviteettia,mutta pääsee vain minuutin pissoille lähimmälle nurmikon kaistaleelle-että mulla ottaa pattiin!!!! Toivottavasti asuntoasiat järjestyy pian ja päästään muuttamaan pois!!!

Hellettä piisaa ja mulla päätä särkee.Liekkö tämä kuumuus, raskaus vai hirveä hatutus-vaiko kaikki yhteensä?

Sammermanni rv 7

Vierailija
13/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mielettömän huono yhdistelmä tämä helle ja pahoinvointi... YÖKS! Tänään oli oikeastaan töissäkin jo hankala olla, kun koko päivä yökötti milloin mikäkin. Oksentanut en ole, mutta lähellä se on käynyt monesti. Oon vaan muutenkin sellainen, että en mielelläni oksenna. Se on niin vistoa, että kaikin keinoin pidän sisällä. Ei tulis minusta bulimikkoa:D

Täällä oli vaikka ja millaista galluppia... Ensiksi taloasiaa. Itseasiassa en nähnyt niin pitkälle, kun en jaksanut kaikkia lukea, että olisin itse kysymyksen nähnyt, mutta joku oli asiaa kommentoinut. Meillä on myös juuri aloitettu oman kodin rakentaminen. Viikko sitten on valettu sokkeli, että aika alussa vielä mennään... Tehdään kappaletavarasta. Puutkin on sahattu omista perintömetsistä itse. Tehdään muutenkin mahdollisimman paljon itse. Tai no, minun isä on paljon apuna, kun osaa hyvin tehdä. Luultavimmin ulkopuolelta tulee vain sähkömies ja muurari. Että saa tähän projektiin ainakin sen vuoden varata. Jos realistisesti ajattelee, niin josko juhannuksena 2008 muutettaisiin uuteen, niin saattaisi osua lähelle arvaus. Mutta ei haittaa, vaikka menisi pidemmällekin. Meidän uusi koti tulee maaseudulle. Erään suurehkon joen rantaan, korkealle törmälle. Tontin koko on 1ha ja omaa rantaviivaa n. 60..70m. Tällä hetkellä asustamme omassa rivitalokaksiossa. Vauveli mahtuu tännekin kyllä loistavasti, mutta toisen kanssa tulisi sitten jo ahdasta...

Sitten... Ultriin ym. seulontoihin olen aikonut osallistua. Näin ensisynnyttäjänä täytyy myöntää, etten ole ihan kaikista edes selvillä, että mitä on tarjolla ja milläkin viikolla... ja että mitä missäkin loppujen lopuksi edes tutkitaan... Voisiko joku selventää tyhmälle??? Vaikka kylläpä nuo varmaan neuvolassakin selviää.

Mulla ei kuki naama ollenkaan! Päin vastoin. Mun iho on aina ollut vähän sellainen rasvainen ja vain terveellisellä ruokavaliolla ja " kovalla kuuraamisella" sen on saanut pidettyä jonkinlaisessa kunnossa. Nyt mulla ei ole ollut näppylän näppylää aikoihin ja muutenkin iho tuntuu jotenkin puhtaalta ja kuulaalta:) Hehkeä raskausaika:D :D :D

No niin, johan siinä tulikin... Meinaan monesti innostua, ja viesteistä tulee kilometrin mittaisia ihan helposti...

Helmiina ja Piiperöinen 6+6

PS: Enää kaksi yötä varhaisultraan:D :D :D

Vierailija
14/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi pajunkukalla oli ja on kaikki hyvin masussa! Vaikkakaan tuohon kuulemaasi väitteeseen en voi omakohtaisen kokemuksen takia uskoa tippaakaan. Kun minulle tuli keskenmeno, niin ruskeaa vuotoa oli vain niukasti...ei todellakaan lähellekkään kuukautisvuodon määrää. Mutta minun tapauksessani sikiö oli kuollut kohtuun, eikä tullut ulos.

No nyt on sitten taas jännät paikat kun se vuoto taas alkoi. Ärsyttävää kun en koskaan voi olla vaan raskaana ilman mitään vuotoja. Näiden vuotojen kanssa saa olla sydän syrjällään koko ajan, että onko kaikki hyvin. Huoh!

Rahaa ei olisi mennä ylimääräiseen ultraan ja on sekin sitten ikävää jos viikon 12 ultrassa vasta selviää, että sikiö on luollut vatsaan ajat sitten. on tää vaikeeta kun ei voi vaan raskaudesta nauttia, vaan aina pitää tulla jotain murehdittavaa ja pelättävää!

Vierailija
15/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekisteröidyin sinne jo viikko sitten enkä ole saanut hyväksyvää ilmoitusta vielä sähköpostiini. Hakemukseen laitoin millä nimimerkillä olen tällä vauva-lehden palstalla. Olenkohan osannut toimia ihan oikein joka kohdassa joka täytettiin?

Pahoittelut Rizzalle ikävistä uutisista. Tiedän tunteesi ja olotilasi tuon saman läpikäyneenä useamman kerran. Aika on ainoa, joka auttaa.

Gallup: Osallistun np-ultraan ja rakenneultraan. Lisäksi olen käynyt jo viikolla 6+5 yksityisellä ultrassa, koska raskauteni on pakastetun alkion siirrosta ja halusin varmistua että kaikki on heti alussa ok. Vastoinkäymisiä on nimittäin ennen ollut alkuraskauksissa.

Me emme rakenna tällä hetkellä omaa taloa, asumme melko isossa sellaisessa, ostimme tämän n. 5 vuotta sitten, joten tänne mahtuu lapsikatrasta...

Omaa napaa: Pahoinvointia ei ole ollut tänään kovinkaan paljoa, etomista kylläkin välillä. Nyt on alkanut vaan aivan tajuttoman kamala väsymys. Se iskee yleensä tuossa klo 18 aikoihin illalla ja on tosi kova työ saada pidettyä itsensä hereillä, kun on esikoinen häärimässä kuitenkin.

Ekassa neuvolassa kävin viime torstaina ja papereita täyteltiin ja verikokeita otettiin. Eipä siinä mitään ihmeellistä. Ekoja dysänääniähän ei voida vielä tässä kuunnella, kuuluvat vasta viikolla 11 tai 12.

Kerttuli2 rv 9+5

Vierailija
16/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille,

Minä tulisin mielelläni teijän joukkoon juttelemaan, eli kävin jo ilmoittamassa tuonne LA:n ja muut tiedot.. mulle nää foorumit on ihan uus juttu niin mua saa kyllä opastaa että mitä täällä pitää tehdä ja mihin kirjottaa... ilmeisesti täällä siis alotetaan joka viikko uusi viestiketju?

Juu minulla siis tilanne on että esikoinen on kohta kuusi vuotias ja nyt sitten odotellaan tätä kakkosta rv 7+6

Kuusi vuotta on pitkä aika ja muutenkin tuntuu että sillon oli ihan eri jutut enkä ollut missään foorumeilla kun ei edes ollut nettiyhteyttä:) olin aika nuori, 20 vuotias just täytin ja tein kyllä kaikki asiat ihan intuitiolla enkä mitään osannu pelätä.. nyt jotenkin tuntuu että on ihan erit fiilikset.

No tämmösiä juttuja tuli tähän alkuun, ihania aurinkopäiviä kaikille!

Vierailija
17/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilinen on ollut kyllä pahin päivä pahoinvoinnin suhteen, tänä aamuna ajattelin et töistä ei tuu mitää mut onnex oli iltavuoro niin pahoinvointi ehti lakata... toivottavasti pääsen pian eroon näistä pahoinvoinneista... ens viikolla ois neuvola ja sit sais tietää ultrapäivän.

rv6-7

Vierailija
18/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan! Meitä onkin täällä ihan hurjan suuri joukko.

Joskus tulee pulistua niin aktiivisesti ja paljon, että saatetaan aloittaa uusi pino kaksi kertaa viikossa.

Sen kummempaa ohjeistusta et tarvitse tullaksesi tänne juttelemaan. Täällä me jaetaan iloja ja suruja, kysellään kaikenlaisia kysymyksiä ja kerrotaan oman navan kuulumisia. Mukavaa tässä on se, että ollaan kaikki melko samassa vaiheessa raskautta, joten on helppo kysyä jos joku asia esimerkiksi askarruttaa.

ON: Olin tänään kokeilemassa miltä tuntuu tehdä töitä puolikuntoisena. Yllättävän hyvin meni iltavuoro, vaikkakin kotiin tullessa olin aika puhki. Ei vaan meinaa tämä pr..kleen flunssa hellittää. Huomenna on se kauan odotettu alkuraskauden ultra. Vihdoin saa tietää oman massun kuulumiset ihan oikeasti. Jännittää, sillä myös minulla on ollut sitä pientä vuotoa epäsäännöllisen säännöllisesti jo ainakin kolme viikkoa.

Nyt nukkumaan. Hyvää yötä!

Siru-Sofia

Vierailija
19/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pajunkukalle vielä onnitteluhali!

Vierailija
20/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa viikkoa vietän tässä ja koitan kerätä voimia, kun työt jatkuu ensi viikolla..Väsymys kun on niin kamalaa!!

Nyt on sitten 3 viikkoa piinattu ja eilen oli se kontrolli ultra..Ja löytyihän sieltä sikiö ja syke joka vastasi viikkoja 9+1, mutta virallinen la on nyt sitten 1.1.2008, eli raskausviikot olisi siis tänään 10+0..

Pika pikaa silmäilin viikon takasia kirjoituksia ja seulonnoista oli G:a

Ja me kyllä otetaan kanssa kaikki mahdolliset tutkimukset ja seulonnat ja kesken laitetaan sit jos jotain vakavampaa on tiedossa..

Jep jep..nyt olisi taas päiväuni aika..Laitan neidin päiväunille (joka päätti tänä aamuna, että herätys on 5.00!!!)

pikku_ruu & minimii rv 10+0