Lue keskustelun säännöt.
*** ISOT ENSKAT UUTEEN ALKUVIIKKOON ***
04.06.2007 |
Edelliset turinat:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10446577&p=1&tmode=1&smod…
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aino nukkuu (kop,kop) ja mä metsästän sisällä amppreita... Niillä on pesä jossain räystään alla tms ja nyt kun täällä asuu myös tuo pikku-Touhuli, saa ihan hulluna koittaa saada ne pysymään edes ulkona... Ikkunoita kun on pakko pitää auki, muuten meidän makkarissa ei yöllä pysty nukkua ;) No, Aino nukkuu nyt onneks pihalla hyttysverkko tiukasti vaunujen ympärillä :)
Meillä on viime aikoina meinannu vähän olla päikkärit hukassa, mutta eilen saatiin sentään " venytettyä" molempia unia kun tietyssa vaiheessa lähdettiin liikenteeseen ;) Aamupäivällä oltiin miehen kans vuoroissa lykkimässä yht. runsas tunti ja iltapäivällä mä vielä haahuilin ympäri kylää vajaan tunnin, ja Aino olikin iloisempi itsensä, kun oli nukkunut tarpeeksi ;) Meidän neiti kun on sitä mieltä, että päivässä nukutaan tasan kahdet päiväunet, vaikka ne sit kestäis vaan tunnin ja puoli tuntia... Tosin nyt meillä on jälleen kerran (huoh!) menossa maitoaltistus... Vaikuttais siltä, että tällä hetkellä on se " huonompi" maito, mutta tarkkaillaan tilannetta.
Ai niin, Aino " ryömi" eilen muutamaan otteeseen ½ metriä- metrin ;) Jotenkin se mahallaan sätkii ja huitoo ja vihtoo ja välillä läpsyttää käsillä lattiaan, niin sillä sitten hiljaksiin vähän etenee :) Eli ei kauheen hyvin vielä kädet ja jalat pelitä yhteen :D
Uudelleen nukahtamisesta: Aino kyllä yleensä nukahtaa uudelleen päikkäreille, kun laittaa tutin suuhun ja heiluttelee vaunuja " sopivasti" . Eli joskus riittää pelkkä tutti, joskus tarvitaan pientä hytkyttelyä, ja joskus ei auta muu kuin tuttia suuhun ja liikkeelle mahdollisimman pomppuista reittiä ;) Tyttö meinaan nukkuu vaunuissa yleensä sitä paremmin, mitä enemmän on töyssyjä :D Sit tietyssä vaiheessa unta kun Aino on jo jonkin aikaa nukkunut, ei enää voi pysähtyä jos kerran liikkeelle lähtee, koska silloin se herää välittömästi =)
Jotain varmaan tarttis kommentoidakin, mutta nyt en muista mitä, ja luultavasti mun täytyy aika pian sännätä tonne pihalle ja lähtee taas tunniksi kävelemään ympäri kylää :DD
Palailen taas joskus
Ope ja Aino 7,5 kk