Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No päiväkotinatsit, tuomitkaa:
04.06.2007 |
Meidän 2-vuotias on vasta elokuussa noin neljä viikkoa lomalla.
Kuka heittää kiven ensimmäisenä ?
Kommentit (2)
Ai niin mikä onkaan tänään puheenaihe?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On eri asia jos lapset eivät ole lomalla kun vanhemmatkaan eivät ole, verrattuna siihen että lapset eivät ole lomalla koska vanhemmat haluavat lomaa töistä JA lapsista.
P. S. Elokuu on ihan yleisesti laskettu kesäksi, eli mitä ihmettä sinä nyt sekoilet? Pakko vaan päästä provoilemaan vai?