Lue keskustelun säännöt.
Haaveilin, että meillä olisi kotihengetär
04.06.2007 |
niinkuin elokuvissa. Pieni, pyöreä ja aina ilonen. Kun tulisi kotiin niin keittiössä olisi herkullinen tuoksu ja hänellä olisi aina aikaa kuunnella (lohduttaa,kannustaa) iloja/suruja. No, rahaa ei ole tuollaiseen. Päätinkin sitten itse ruveta eräälle perheelle kodinhoitajaksi. Antoisaa :) Perheen lapset jo kouluikäisijä. Joka päivä ehdin leipoa ja tehdä hyvää ruokaa. Perhe kun tulee kotiin voivat nauttia rauhassa yhdessäolosta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Opetetaanko heille kielioppia?