Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni laihduttaa?

Vierailija
04.06.2007 |

Itse aloitin 10 päivää sitten. Vaaka näytti tuolloin 74kg ja nyt tänä aamuna lukemat oli 72,3 kg. Viime viikolla kävin joka päivä tunnin kävelylenkillä ja olen todella ollut mässäämättä. Päivässä olen syönyt n. 1500 kcal.

Nälkääkin olen nähnyt hieman ja nytkin on aika kamala nälkä. Miten tämä voikin olla näin hankalaa? Olen koko kevään ajan yrittänyt laihduttaa, mutta pystynyt vain pari päivää kerrallaan noudattaan dieettiä. Toivon todella nyt, että onnistun. Pitäisi saada kiloja pois 12 ja tässä olisi kesä aikaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kevään koettanut hillitä herkuttelujani (huonolla menestyksellä: )) , 6kg lähteny ja ens viikoksi pitäs saada pari kiloa pois , lupasin lääkärille ://

Vierailija
2/5 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muuttanut ruokavaliota, jättänyt kaiken turhan pois. En käytä mittarina puntaria vaan kuulostelen oloa ja näen vaatteista että olen oikeilla raiteilla. Se oma olo on kaiken a ja o, ei paino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

24kg on lähtenyt. Enään 7kg jäljellä :) Nuo viimeiset sitten istuukin tosi tiukassa :/

Vierailija
4/5 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut kolme viikkoa sitten ja painoa on pudonnut neljä kiloa... tavoitteena ois ainakin kymmenen! Ja sen saavutan, olen päättänyt. (takana monia epäonnistuneita yrityksiä, mutta nyt olen niin TÄYNNÄ läskejäni että laihdun jo pelkällä tahdonvoimalla =)

Vierailija
5/5 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko tässä on laihduttaa ihan puntaria katsomalla. Viime syksynä aloitin opiskelut monen kotiäitivuoden jälkeen ja siitä seurasi se, että lihoin muutamassa kuukaudessa 10 kg. Näytän hirveältä ja olo on myös. Kun lapset meni päivähoitoon niin ulkoilut ja samalla vaunulenkit loppuivat lähes kokonaan, joten siitä lihominen. Samoin se, että usein koulusta tullessa oli niin helppo käydä ostamassa iso kasa karkkia ja sipsiä ja sitten mässyttää ne illan aikana.

Nyt sitten sulatellaan noita mässäilykiloja. Syksyllä toivon olevani oikeissa mitoissa. Sitten vain pitää pysyä kovana herkkujen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi