Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vakavasti sairas -miten tuen häntä?????????

Vierailija
04.06.2007 |

Miehelläni on ehkä syöpä , viimeset tutkimukset käynnissä ja kaikki viittaa siihen.

Olen ihan puhki tämän epätietoisuuden ja pelon kanssa! Jos epäilyt osoittuu todeksi... Voin pian olla yh...........

Tiedän, että mieliala yms vaikuttaa paljon. Miten voin kannustaa ja tukea miestäni, kun itse olen ihan puhki. Itken salaa. Toki itku ja suru ilmenee myös mieheni läsnäollessa, mutta miten voisin valaa häneen uskoa, kun oma olo on kamala?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa keskenänne, keskusteluapua on varmasti saatavilla. Äläkä vielä masennu, syöpä on nykyään usein hoidettavissa. Miehesi on kuitekin oletettavasti nuori ja terve. Mitä syöpää miehelläsi epäillään?

voimahaleja täältä paljon!

Vierailija
2/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoisuus siitä että voi tukeutua sinuun, auttaa henkisesti. Toivottavasti kuitenkin teillä asiat selviää parhain päin. Koeta jaksaa itse pysyä koossa, ja hae tukea myös itsellesi. Halaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis edes tiedä vielä varmuudella onko syöpä vai ei, ja sinä ajattelet jo kuolemaa. No sen parempaa tukijaa ei kai voi olla....:((((

Vierailija
4/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita kertoa kuinka luonnollista on että itkettää ja voi murtuakin.. itkeminen on hyvin terapeuttista, mutta koita silti säilyttää positiivinen vire (lääkket ja hoidot useimmiten on.. meillä ei voi olla niin huono onni, ettei tehoa). Rukoile, sillä uskon, että olette Jumalan suojeluksessa, jos vain pyydätte apua.

Vierailija
5/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu niin vaikealta olla tukena, kun tosiaan olen itse ihan hajalla :( Välillä tuntuu, että mies tuskastuu, kun olen niin liki; järjestän perheaikaa enemmän kuin ennen ja kahdenkeskistä aikaa samoin. Loppulaskentaa... Toki toivon, että tämä on vain välietappi, joka opettaa meidät arvostamaan toisiamme, perhettä ja terveyttä enemmän!!!!

Vierailija
6/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun täytyy säilyttää voimasi. NYT sinua tarvitaan todella. Voisitko saada voimia juttelemalla esim. omien sukulaistesi ja ystävien kanssa.. jotta voisit miehen kanssa olla voimakas?

Vierailija
7/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltava vahva ja jaksettava ja kestettävä kaikki mitä vastaan tulee. Luovuttaa ei saa, ei ikinä. Hae apua ja tukea itsellesi. Pidä henkinen kanttisi lujana, niin kauan kuin on tarpeen. Pyri pitämään perhe-elämä mahdollisimman normaalina. Sinulta tullaan vaatimaan käsittämättömän paljon, mutta se ei kestä ikuisesti.

Vierailija
8/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun nyt tosiaan kannattaa kertätä itselles voimavaroja, koska sä tulet olemaan todella kovilla, sillä sairastunut tulee olemaan jossain vaiheessa katkera, ja monesti purkukeinona on lähimmäisille keljuilu. Sairastunut ei tee sitä tietoisesti eikä tahallaan, mutta sun nyt TÄYTYY olla vahva, jotta liittonne kestää sairastamisen.

Uskokaa paranemiseen!

Vierailija
9/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaisella hoidolla, 80 % ihmisistä jää henkiin. Moleemilla vanhemmillani leikattiin syöpä 10 vuotta sitten ja hyvin voivat...