52 vuotta ikää ja tytöttely+ setämiesten sekaantuminen senkuin jatkuu
Mikä siinä on? Olen 52 v nainen, ja silti minua vanhemmat miehet tytöttelevät. Lisäksi tulevat neuvomaan koko ajan.
Esim. tänään kaupan parkkipaikalla eräs setämies alkoi ohjeistamaan että en saisi ajaa auton keulaa niin lähelle kanttikiveä. Kanttikivi oli viistetty luiska ja auton keula ei ollut lähelläkään osua kiveykseen. Noin siinä näyttävät muutkin autonsa jättävän kun nyt tarkemmin katsoin. Alkoi oikein saarnaamaan että hän on nähnyt kuinka mini on rikkonut autonsa kun on törmännyt kiven reunaan.
Kerran yksi vanhempi setä alkoi huomauttelemaan että autostasi tippuu vettä. Ilmastointi oli päällä.
Miksi vanhat ukot tulee koko ajan neuvomaan?
Kommentit (48)
No jotain hyötyä siitä että on vanhan näköinen kuten minä :D Olen 50 ja eipä ole 15 vuoteen kukaan tytötellyt eikä kyseenalaistanut taitojani missään. Olen sen verran äkäisen näköinen pohjan akka, että ei ne uskalla.
Älä ole tuollainen tiukkapipo. Sano sedille, että kiitti huolenpidosta, kyllä mä pärjään. Ja jatkat matkaasi.
N55
Ja edellispäivänä vai oliko se eilen he kommentoivat sinun ostoksia, huoh. On sulla huono tuuri, kun koko ajan joku kohtelee ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
No jotain hyötyä siitä että on vanhan näköinen kuten minä :D Olen 50 ja eipä ole 15 vuoteen kukaan tytötellyt eikä kyseenalaistanut taitojani missään. Olen sen verran äkäisen näköinen pohjan akka, että ei ne uskalla.
No en minäkään mielestäni miltään nuorelta näytä:)
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ja edellispäivänä vai oliko se eilen he kommentoivat sinun ostoksia, huoh. On sulla huono tuuri, kun koko ajan joku kohtelee ikävästi.
Ei ole ostoksia kommentoitu. Täällä on varmaan muitakin kirjoittajia kuin minä:)
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole tuollainen tiukkapipo. Sano sedille, että kiitti huolenpidosta, kyllä mä pärjään. Ja jatkat matkaasi.
N55
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N55
T. Ap
En ole ap. Ikäkin on eri :D
N55
Silkkaa trollailua vai vanhan mummon epätoivoista yritystä kokea itsensä jälleen nuoreksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N55
T. Ap
Joku täällä nyt kovasti koittaa kirjoitella ap:nä.
Mä olen 57 ja saa tytötellä. Miehet tulee vaan tekemään tuttavuutta kun isällisesti neuvovat.
Näin sitä yritetään väkisin mustamaalata miehiä.
Kuvottavaa ja oksettavaa. Hv.
Vierailija kirjoitti:
Näin sitä yritetään väkisin mustamaalata miehiä.
Kuvottavaa ja oksettavaa. Hv.
Mimosankukkamies loukkaantui. Älä ota kaikkea noin vakavasti.
N55
Autan jos pyydetään, enkä katso ikää. En tyrkytä mielipiteitäni, enkä moralisoi. Asuinalueellamme joku aina tarvitsee apua, mutta ei uskalla pyytää. Autan esim. talvella silti, koska kaikki naiset ei tunne autoaan, itseasiassa yleensä kukaan ei enää tunne autoaan.
Vierailija kirjoitti:
Silkkaa trollailua vai vanhan mummon epätoivoista yritystä kokea itsensä jälleen nuoreksi?
Palstakiusaajat vauhdissa
Ajokortti ollut 1990-luvun alusta asti. Enkä ole mikään hissukkakuski muutenkaan.
Ap.