Minkä ikäisenä lapsesi oppi laittamaan kengät oikeisiin jalkoihin?
Omani oppivat noin 3-vuotiaina. Olenkin siksi aivan järkyttynyt kun lasten päiväkotikaveri, syksyllä eskarin aloittava tyttö, kulkee melkein aina kengät väärissä jaloissa. Puuttuukohan siltä jaloista tunto vai puuttuuko siltä pari aivosolua ja esim. näkökyky? Tyhjä katse sillä on aina ollut...
Kommentit (38)
että keskuudessamme on myös tyhmiä ihmisiä.
Vierailija:
toivoisin että vaihtais päiväkotia... Omat lapseni saa huonoja vaikutteita.
Pitää muuten paitojakin tosi usein väärin päin...Onkohan se idiootti?
Vai kenties te?
Mutta en olisi ampumassa kuulaa kallooni, vaikka hän ei vielä sitä osaisikaan. Osaisi varmaan sitten jotain muuta. Jokainen on katsos hyvä jossain, myös tämä lastesi päiväkotikaveri. Hän ehkä loistaa jossain vähän tärkeämmässä asiassa, jättäen sinun lapsesi varjoonsa.
Vierailija:
Pitää muuten paitojakin tosi usein väärin päin...Onkohan se idiootti?Vai kenties te?
Vierailija:
Mutta en olisi ampumassa kuulaa kallooni, vaikka hän ei vielä sitä osaisikaan. Osaisi varmaan sitten jotain muuta. Jokainen on katsos hyvä jossain, myös tämä lastesi päiväkotikaveri. Hän ehkä loistaa jossain vähän tärkeämmässä asiassa, jättäen sinun lapsesi varjoonsa.
Valitettavasti se ei ole hyvä missään, ainakaan näkyvästi. Kiusaa pienempiään, ei puhu kunnolla, on lihava ja vielä aika rumakin. Eikä siis erota vasemman jalan kenkää oikean jalan kengästä edes.
Siksi ei välitä kummissa jaloissa ne kengät on. Enkä itse jaksa tehdä asiasta numeroa, koska sillä ei ole mitään helvetin väliä.
Vierailija:
Pitää muuten paitojakin tosi usein väärin päin...Onkohan se idiootti?Vai kenties te?
Luultavasti lapsesi on as tai vastaava...
Jalkaterän oikean asennon kannalta sillä on helvetisti väliä. Vai millaiset jalat sun lapsella oikein mahtaa olla? :-O
Vierailija:
Siksi ei välitä kummissa jaloissa ne kengät on. Enkä itse jaksa tehdä asiasta numeroa, koska sillä ei ole mitään helvetin väliä.
Lapsella on muuten myös aika omituinen mielikuvitusystävä...mitähän se siitä kertoo...
Kohta joku varmaan diagnosoi mun lapselleni jotain, kun se ei edes leiki ikäistensä kanssa mieluusti.
Vierailija:
Onhan sillä väliä! Jos ei olis väliä, vois kaikki kulkea vaikka monoissa kesät talvet! Kenkien pitää tukea kasvavaa jalkaa oikein! Jos kenkä on väärässä jalassa tai vaikka kädessä, siitä ei ole mitään muuta hyötyä kuin se että jalka ei likastu.
Ja kukakohan joutuu maksamaan kaikki kuntoutukset ym. Me kaikki veronmaksajat tietty.
Mutta pojalla tosiaan on niin kaponen jalka, että en usko että sattuu. Viimeksi tänään laittoi sandaalit vääriin jalkoihin.
Vierailija:
Mutta pojalla tosiaan on niin kaponen jalka, että en usko että sattuu. Viimeksi tänään laittoi sandaalit vääriin jalkoihin.
Kai sä kuitenkin korjasit ne oikeisiin?
ja ilkkuu pientä lasta!!! Menepäs vähän itseesi hei! Mitä sinussa on vialla kun pitää paha olo suunnata vieraaseen lapseen?
Vierailija:
Vierailija:
Mutta en olisi ampumassa kuulaa kallooni, vaikka hän ei vielä sitä osaisikaan. Osaisi varmaan sitten jotain muuta. Jokainen on katsos hyvä jossain, myös tämä lastesi päiväkotikaveri. Hän ehkä loistaa jossain vähän tärkeämmässä asiassa, jättäen sinun lapsesi varjoonsa.Valitettavasti se ei ole hyvä missään, ainakaan näkyvästi. Kiusaa pienempiään, ei puhu kunnolla, on lihava ja vielä aika rumakin. Eikä siis erota vasemman jalan kenkää oikean jalan kengästä edes.
Ei se lapsi niitä kenkiä niin pitäisi, jos ne kurjilta tuntuisivat.
JA siis korjattakoon tähän nyt, että en tietenkään jätä lapselle kenkiä vääriin jalkoihin, jos ollaan menossa pitkäski aikaa ulos tai on tiedossa paljon kävelyä tms. Mutta jos vetäsee ne mummolassa ovesta ulos mennessä vääriin jalkoihin, niin annan sen pitää ne niin, kun itse haluaa. ELi mainitsen kyllä asiasta.
Vierailija:
Ei se lapsi niitä kenkiä niin pitäisi, jos ne kurjilta tuntuisivat.JA siis korjattakoon tähän nyt, että en tietenkään jätä lapselle kenkiä vääriin jalkoihin, jos ollaan menossa pitkäski aikaa ulos tai on tiedossa paljon kävelyä tms. Mutta jos vetäsee ne mummolassa ovesta ulos mennessä vääriin jalkoihin, niin annan sen pitää ne niin, kun itse haluaa. ELi mainitsen kyllä asiasta.
miten joku voi haukkua pientä lasta. törkeetä on sun kielenkäyttös.
ja lisäksi vielä fiksujakin, päiväkodissa oikeinkevätjuhlien jälkeen kehuivat että ovat " laatulapsia" , toisin kuin pk:n jotkut idarikakarat jotka ei p**kele osaa edes kenkiä laittaa oikeisiin jalkoihin.
toivoisin että vaihtais päiväkotia... Omat lapseni saa huonoja vaikutteita.