Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIRKANMAAN KESÄ ALKAA TÄÄLTÄ!

03.06.2007 |

Kesäkuussa jo mennään, viime kuun jutteluita löytyy täältä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10218378&p=1&tmode=1&smod…

[b][size=3]Tässä pinossa juttelevat Pirkanmaalla asustavat ja toisiaan treffaavat plussanneet. Tule mukaan![/size][/b]

[color=maroon]Nimim.: aurinko76

lapsoset: tyttö 1/07

plussasin: takana pian 3v yritystä; 2xinssi, 1xICSI josta tuulimunaraskaus todettiin kesäkuussa 2005, tämä oli 2. PAS

asun: Tampereella miehen kanssa

muuta: vm. -76[/color]

[color=olive]nimim: Eliza77

lapsoset: poika 07/06

hoidot: 3xICSI, 1xPAS

plussa: 3 ICSI toden sanoi

asumme: Tampereella [/color]

[color=maroon]Nimim: H-R

Lapsoset: 12/03 tyttö toisella inssillä, 5/06 poika kolmannella inssillä

Hoidot: Terolut, Clomifen, Pregnyl, inseminaatiot, PCOS todettu 1997

Asun: Perheeni kera Viialassa[/color]

[color=olive]Nimim: Ibiza79

Lapsoset: Tyttö ja poika 1/07

Hoidot: lasta toivottu 1999 alusta, -03 clomit, -04 3xIUI, 1xIVF/ICSI, 1xPAS

Plussasin: 2. ICSI 05/06

Muuta: asun Vammalassa miehen ja 2 kissan kanssa[/color]

[color=maroon]Nimim. iita71

Lapsoset: poika 12/06

Hoidot: yritystä pari vuotta: PCO todettu 2005, metformiinit, clomifemit ennen IVF:ää joista 2. tärppäsi

Asumme: Tampereella[/color]

[color=olive]Nimim.: Katariina77

Lapsoset: poika 1/07

Hoidot: 5xinseminaatio (clomit ja gonal-f)

Plussasin: 1. ivf

Asun: noin 100 km Tampereelta mieheni ja koiran kanssa[/color]

[color=maroon]Nimim.: Keinuhepo

Lapsoset: poika 12/06

Hoidot: melkein jo " päästiin" ekaan IVF:ään, plussa tuli luomuna ennen sumuttelujen aloittamista.

Plussasin: Luomuplussa

Asun: Tampereen lähellä[/color]

[color=olive]Nimim.: Kuutar78

lapsoset: LA 06/07

aiemmat hoidot: clomit, 3*IUI (2*clomit+pregnyl, 1*menopur+pregnyl)

plussasin: 1. ivf

asun: Miehen kanssa Tampereella[/color]

[color=maroon]Nimim.: Lempi-Kukka

lapsoset: poika 06/06

plussasin: PAS

asun: 20 km Treelta

muuta: 30 v.[/color]

[color=olive]Nimim.: MiaMik

Lapsoset: tyttö 9/06

Hoidot: Clomeja, 4xIUI, 1xIVF

Plussasin: Luomusti tammikuussa 2006, 2. IVF:n piti juuri alkaa

Asumme: Tampereen naapurissa

Muuta: vm. -84[/color]

[color=maroon]nimim: mi-ki

lapsoset: poika 1/07

hoidot: 4xIUI, 2xIVF, 1xdonor-PAS

plussa: luomuna hoitotauolla oik. munasarjan ja -torven poiston jälkeen

asumme: reilut 20km Treelta

muuta: vm 1975[/color]

[color=olive]nimim: nordenskjold

lapsoset: Onni ja Helmi 12/02 ja Hertta 2/06

hoidot: IVF/ICSI -02 ja 3 PASsia vuonna -05, seuraava hoito alkamassa

asun: 40 km Tampereelta[/color]

[color=maroon]nimim. nurminata

lapsoset: poika 9/06

hoidot: 3xIUI, 1xIVF, 1XPAS

plussasin: luomusti hoitotauolla alkuvuodesta.

asun: Tampereella miehen ja marsun kanssa

muuta: työssäkäyvä opiskelija vuosimallia-77[/color]

[color=olive]nimim.: osborne

lapsoset: tyttö 11/06

aiemmat hoidot: clomit * 5, 2 IUI -> ku 5/05, luomu km 11/05

plussasin: 1. ivf

asumme: Tampereella

muuta: vm. -77[/color]

[color=maroon]Nimim: pewina

Lapsoset: Tyttö ja poika 10/06

Hoidot: yritystä loppuvuodesta -02, -04 terot ja clomit, -05 3xIUI, 1xICSI (josta keskenmeno), 1xPAS

Plussasin: 2. IVF/ICSI 02/06 (toinen lapsista IVF toinen ICSI, hauskaa aina arvuutella kumpi on kumpi)

Asutaan n. 40 km Tampereelta

Muuta: vm -79[/color]

[color=olive]Nimim : samako

Lapsoset : LA 26.6

Aiemmat hoidot: clomit,muutama inssi,3*IVF

Plussasin : viimesimmän IVF:n PAS kahdesta alkiosta toinen jatkaa kasvuaan edelleen :>

Asumme : 50 km päässä Tampereelta[/color]

[color=maroon]Nimim: Vega75

Lapsoset: pojat 1/07

Hoidot: yrittää ehdittiin kaksi vuotta ennenkuin kaksospojat saivat alkunsa 5/06. Hoitoina 5 inseminaatiota, 3 ICSIä + PAS:ia, joista toisesta keskenmeno ja kolmannesta pojat.

Plussasin: Kolmas PAS

Asutaan Kangasalla[/color]

[color=olive]Nimim.: vegax

Lapsoset: poika 6/06

Hoidot: yritystä 3/2001 alkaen, clomeja monen monta kiertoa, joista raskaus 7/2003 (meni kesken), 3x inssi

Plussasin: 1. ivf 9/05

Asun: Nokialla[/color]

[color=maroon]nimim.: violet82

lapsoset: tyttö 12/05, tyttö 3/07

hoidot: yritys aloitettu 8/02, terolut, 4xclomit, menogon+pregnyl, 1xIUI, km 12/04

plussasin: molemmat luomuplussa (käytössä metformin)

asun: Tampereella mieheni ja tyttöjeni kanssa[/color]

[color=olive]nimimerkki: vumpe

lapsoset: Aamos 08/04, Luukas 9/06

hoidot: luomuyritystä vuodesta -98, clomeja viisi kuuria (lopuksi sellaisilla annoksilla, että tuli näköhäiriöitä ja huimausta), 3xIUI, 1xIVF, 1xICSI (tuloksena Aamos), 2xPAS (pakastin tyhjäksi ja jälkimmäisestä km 11/05)...

plussasin: LUOMUNA! Kaikkien näiden vuosien jälkeen!!!!!!!!

asumme: Seinäjoella[/color]

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuret onnittelut Kuutar ja perhe pienestä prinssistä!

Mekin tässä eilen palailtiin reissusta, oli unohtunut sit koko viikoks ikkunat auki, että oli hiukka viileä kämppä :) Yks kalakin oli heittänyt veivinsä, ilmeisesti +19 asteinen akvaariovesi oli turhan raikasta :(

Iltasella mennään Ässän kanssa Tupperikutsuille paikkakunnan mammojen seuraan, saa nähdä, ehdinkö taas keskittyä ollenkaan itse asiaan, kun pitää pikkuherran perässä laukata. Vauhtia on enemmän kuin järkeä:) Mutta pääasiassa edelleen nelivedolla mennään, vaikka ihan hyvin osaa kävelläkin. Ei vaan viitti...

Näkemisiin sit maanantaina,

L-K ja Ässä (joka osottelee kaikkea ja kysyy " mikä?" )

Vierailija
42/43 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jättimäiset onnittelut Kuuttaren perheelle!!

Meidän koti on nyt siirtynyt vajaan kymmenen kilometriä ja tällä hetkellä asutaan melkoisesti keskellä kaaosta... mies lähti pariksi seuraavaksi päiväksi polttareihin ja äitini siivoaa vanhaa asuntoa, itse vaan istun ja ihmettelen, kun on niin puhti pois! Typykin suostui vihdoin nukkumaan, joten mulla on hetki aikaa surffata, vaikka unet taitaisi tehdä terää itsellekin.

Reissussa meni kaikki kivasti, korvatulehdus helpotti vähitellen, mutta nyt epäilen, et tyttö sai hiivatulehduksen antibiooteista... mistähän senkin sitten voi tietää, et onko sitä vai ei? Jotain valkoista töhnää on alapäässä ja korvat hilseilee oikein tosissaan. Ja tietenkin meillä itketään öisin ja päivisin, kuinkas muuten! Meidän todellinen matkasissi ilmeisesti kyllästyy näin kotosalla, kun tämä aamu on mennyt huutoa kuunnellessa. :)

Juups, hauskoja treffejä maanantaille, minä olen tosiaan Helsingissä ja näillä näkymin en pääse seuraavillekaan treffeille, kun ollaan typyn kans mummolassa.

Taidan ottaa sapuskaa itselleni, ja jos sit vaikka torkahtaisin hetkeksi...

-Osse ja typy 7,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnä suurensuuret onnittelut Kuuttarelle ja miehelle!!! Tulehan kertoilemaan synnytyksestä kunhan jaksat :)

Voi osse, te ootte jo uudessa kodissa! Älä turhaan ressaa kaaoksesta, muuton jälkeen saa ihan rauhassa laitella tavaroita paikoilleen. Vaikka tiedän senkin että keskeneräisyys voi ahdistaa...

Mä oon kans harkinnut tota ergoa, kun siinä vois sit kantaa kumpaa tyttöä vaan :) Mutta vielä vähän pähkäilen kun on kuitenkin aika arvokas... Oon kyllä kuullut siitä vain hyvää, joten kai se meillekin kävis.

Niin, en tosiaan oo pitkään aikaan jaksanut kirjoitella. Aika väsynyt oon ollut... Mun arki on siis sitä, että jatkuvasti ruokin jompaa kumpaa, vaihdan vaippaa, laitan nukkuun ja hyssyttelen. Harvoin tulee tilaisuus, että voi istua rauhassa tässä koneella. Tää on oikeesti paljon raskaampaa kun olin kuvitellut :/ Varsinkin kun pienempi neitikin on allerginen :' ( Vaikka olihan se ihan odotettavissa oleva asia...

Osse varmaan muistaakin miten poikki olin esikoisen imetysaikana kun joudun karsiin omaa ruokavaliota neidin allergioiden takia(?). Nyt on sama juttu. Tällä hetkellä multa on poissa: maito, muna, naudanliha, kala, soija, riisi, kotimaiset viljat sekä ns.yleisesti allergisoivat. Tällä tiukemmalla dieetillä oon ollut viikon ja sen aikana paino putosi 1,5kg!!!!! :O Eli aika huolestuttavalla mallilla ollaan. Siis vaikka oonki yrittänyt tässä pudotella raskauskiloja (ja muitakin ylimääriä), niin näin nopea tahti ei oo terveellistä. Ja kuten huomaan olossani, että väsyttää ihan vietävästi.

Meillä on yöt ihan mahdottomia, pikkuneiti syö öisin x kertaa ja pyörii ja ynisee jatkuvasti sekä potkii mua (aurinko meilläkin nukutaan perhepedissä... :D). Tätä on jatkunut oikeastaan pari kk jo, joten alkaa sekin kostautuun kun ei saa nukuttua öisin eikä päivisin. Viime viikolla sitten tuli mun raja vastaan ja totesin etten pysty tähän enää ja soitin perhepalveluun. Keskiviikkona sieltä sitten pitäisi jonkun tulla tänne auttelemaan.

Näiden yllä mainittujen asioiden vuoksi oonkin vakavasti pohtinut imetyksen lopettamista... Mutta se on tosi vaikee juttu. Tulee morkkis aina kun sitä edes miettii. Ja ajattelen että oon ihan huono äiti jos en imetä. Moni muukin on imettänyt allergikkoa pitkään tiukalla ruokavaliolla, miksi mä en muka pysty???

Olisi niin kiva nähdä kaikkia, mutta oon aika arka lähteen näiden kahden kanssa... Lisäksi nyt kun en saa juuri mitään syödä, niin ruokatreffit ei oikein innosta ;) Mutta sitten kun imetys loppuu niin voisin rohkaistua treffeillekin.

Paljon auringonpaistetta kaikille, nauttikaahan kesästä! :)

violet, " iso" neiti 1v7kk ja pikkuneiti 3kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi