Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIRKANMAAN KESÄ ALKAA TÄÄLTÄ!

03.06.2007 |

Kesäkuussa jo mennään, viime kuun jutteluita löytyy täältä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10218378&p=1&tmode=1&smod…

[b][size=3]Tässä pinossa juttelevat Pirkanmaalla asustavat ja toisiaan treffaavat plussanneet. Tule mukaan![/size][/b]

[color=maroon]Nimim.: aurinko76

lapsoset: tyttö 1/07

plussasin: takana pian 3v yritystä; 2xinssi, 1xICSI josta tuulimunaraskaus todettiin kesäkuussa 2005, tämä oli 2. PAS

asun: Tampereella miehen kanssa

muuta: vm. -76[/color]

[color=olive]nimim: Eliza77

lapsoset: poika 07/06

hoidot: 3xICSI, 1xPAS

plussa: 3 ICSI toden sanoi

asumme: Tampereella [/color]

[color=maroon]Nimim: H-R

Lapsoset: 12/03 tyttö toisella inssillä, 5/06 poika kolmannella inssillä

Hoidot: Terolut, Clomifen, Pregnyl, inseminaatiot, PCOS todettu 1997

Asun: Perheeni kera Viialassa[/color]

[color=olive]Nimim: Ibiza79

Lapsoset: Tyttö ja poika 1/07

Hoidot: lasta toivottu 1999 alusta, -03 clomit, -04 3xIUI, 1xIVF/ICSI, 1xPAS

Plussasin: 2. ICSI 05/06

Muuta: asun Vammalassa miehen ja 2 kissan kanssa[/color]

[color=maroon]Nimim. iita71

Lapsoset: poika 12/06

Hoidot: yritystä pari vuotta: PCO todettu 2005, metformiinit, clomifemit ennen IVF:ää joista 2. tärppäsi

Asumme: Tampereella[/color]

[color=olive]Nimim.: Katariina77

Lapsoset: poika 1/07

Hoidot: 5xinseminaatio (clomit ja gonal-f)

Plussasin: 1. ivf

Asun: noin 100 km Tampereelta mieheni ja koiran kanssa[/color]

[color=maroon]Nimim.: Keinuhepo

Lapsoset: poika 12/06

Hoidot: melkein jo " päästiin" ekaan IVF:ään, plussa tuli luomuna ennen sumuttelujen aloittamista.

Plussasin: Luomuplussa

Asun: Tampereen lähellä[/color]

[color=olive]Nimim.: Kuutar78

lapsoset: LA 06/07

aiemmat hoidot: clomit, 3*IUI (2*clomit+pregnyl, 1*menopur+pregnyl)

plussasin: 1. ivf

asun: Miehen kanssa Tampereella[/color]

[color=maroon]Nimim.: Lempi-Kukka

lapsoset: poika 06/06

plussasin: PAS

asun: 20 km Treelta

muuta: 30 v.[/color]

[color=olive]Nimim.: MiaMik

Lapsoset: tyttö 9/06

Hoidot: Clomeja, 4xIUI, 1xIVF

Plussasin: Luomusti tammikuussa 2006, 2. IVF:n piti juuri alkaa

Asumme: Tampereen naapurissa

Muuta: vm. -84[/color]

[color=maroon]nimim: mi-ki

lapsoset: poika 1/07

hoidot: 4xIUI, 2xIVF, 1xdonor-PAS

plussa: luomuna hoitotauolla oik. munasarjan ja -torven poiston jälkeen

asumme: reilut 20km Treelta

muuta: vm 1975[/color]

[color=olive]nimim: nordenskjold

lapsoset: Onni ja Helmi 12/02 ja Hertta 2/06

hoidot: IVF/ICSI -02 ja 3 PASsia vuonna -05, seuraava hoito alkamassa

asun: 40 km Tampereelta[/color]

[color=maroon]nimim. nurminata

lapsoset: poika 9/06

hoidot: 3xIUI, 1xIVF, 1XPAS

plussasin: luomusti hoitotauolla alkuvuodesta.

asun: Tampereella miehen ja marsun kanssa

muuta: työssäkäyvä opiskelija vuosimallia-77[/color]

[color=olive]nimim.: osborne

lapsoset: tyttö 11/06

aiemmat hoidot: clomit * 5, 2 IUI -> ku 5/05, luomu km 11/05

plussasin: 1. ivf

asumme: Tampereella

muuta: vm. -77[/color]

[color=maroon]Nimim: pewina

Lapsoset: Tyttö ja poika 10/06

Hoidot: yritystä loppuvuodesta -02, -04 terot ja clomit, -05 3xIUI, 1xICSI (josta keskenmeno), 1xPAS

Plussasin: 2. IVF/ICSI 02/06 (toinen lapsista IVF toinen ICSI, hauskaa aina arvuutella kumpi on kumpi)

Asutaan n. 40 km Tampereelta

Muuta: vm -79[/color]

[color=olive]Nimim : samako

Lapsoset : LA 26.6

Aiemmat hoidot: clomit,muutama inssi,3*IVF

Plussasin : viimesimmän IVF:n PAS kahdesta alkiosta toinen jatkaa kasvuaan edelleen :>

Asumme : 50 km päässä Tampereelta[/color]

[color=maroon]Nimim: Vega75

Lapsoset: pojat 1/07

Hoidot: yrittää ehdittiin kaksi vuotta ennenkuin kaksospojat saivat alkunsa 5/06. Hoitoina 5 inseminaatiota, 3 ICSIä + PAS:ia, joista toisesta keskenmeno ja kolmannesta pojat.

Plussasin: Kolmas PAS

Asutaan Kangasalla[/color]

[color=olive]Nimim.: vegax

Lapsoset: poika 6/06

Hoidot: yritystä 3/2001 alkaen, clomeja monen monta kiertoa, joista raskaus 7/2003 (meni kesken), 3x inssi

Plussasin: 1. ivf 9/05

Asun: Nokialla[/color]

[color=maroon]nimim.: violet82

lapsoset: tyttö 12/05, tyttö 3/07

hoidot: yritys aloitettu 8/02, terolut, 4xclomit, menogon+pregnyl, 1xIUI, km 12/04

plussasin: molemmat luomuplussa (käytössä metformin)

asun: Tampereella mieheni ja tyttöjeni kanssa[/color]

[color=olive]nimimerkki: vumpe

lapsoset: Aamos 08/04, Luukas 9/06

hoidot: luomuyritystä vuodesta -98, clomeja viisi kuuria (lopuksi sellaisilla annoksilla, että tuli näköhäiriöitä ja huimausta), 3xIUI, 1xIVF, 1xICSI (tuloksena Aamos), 2xPAS (pakastin tyhjäksi ja jälkimmäisestä km 11/05)...

plussasin: LUOMUNA! Kaikkien näiden vuosien jälkeen!!!!!!!!

asumme: Seinäjoella[/color]

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset syntyivät jo 12/06

Ja meillä ei ole enää kissoja

Vierailija
2/43 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kyssäri tuli tossa mieleen, että kun te olette vauvojen kanssa yksin liikkeellä, niin pidättekö silti turvakaukaloa takapenkillä, vaikkei edessä olisi airbackia tai sen saisi kytkettyä pois..?!? Meillä on käytössä mun vanhempien auto eikä siinä airbackeja ole, mutta jos nyt ollaan vaihtamassa autoa, niin ollaan mietitty eri vaihtoehtoja.. Kun ajattelin, että kun oon yksin liikkeellä, niin silloin E-L. olis siinä edessä, muttei sitten toki voi olla jos on airback eikä sitä saa pois... Mutta mitenkäs te muut tosiaan toimitte..?

Kuutar & E-L. 36+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli neiti syntyi 2.10.06 :)

Kuutar, meillä on Gracon kaukalo jalustalla ja alusta asti pidetty sitä takana. Mulle kun on jäänyt tuonne takaraivoon autokoulusta, että lasta (oli sitten airbag tai ei) ei saa eteen laittaa :) Ida on kyllä aina viihtynyt autossa eikä ole tarvinnut rauhoittelua. Nyt on itseasiassa muutaman kerran kiukunnut, kun minä olen istunut takana ja mies ajanut!

MiaMik ja konttaava Ida 8kk :)

Vierailija
4/43 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosiaan kesä alkaa kesäkuussa, tännehän läkähtyy:)

Ibizalle ja pienille KIITOS tän päiväsestä! Teillä on kyllä ihanan rauhalliset lapset, tajuat varmaan mitä tarkotan, kun näit meidän elohiiren :) Ossen neitiäkin raapastiin " turpiin" kaiken kohelluksen keskellä...On toi poika sen verran naisten perään muutenkin, että äiskälle voi tulla vielä harmaita hiuksia:)

Kuutar: meillä on autossa ainoa mahdollisuus toi istuin (/kaukalo) takapenkille selkä menosuuntaan. Se on kyllä se turvallisin paikka pienelle, et kantsii varmaan totuttaa siihen alusta asti. Tosin meillä ekat puol vuotta (eli kaukalovaihe) oli automatkat melkein pelkkää huutoa...poika alko viihtyä vasta tossa istuimessa, josta näkee kunnolla ulos prumm-prumm-autoja:)

Kuulemisiin ja näkemisiin teille, jotka meille uskaltaudutte ens viikolla (mä koetan pitää ton casanovan kurissa eli äidit voitte tuoda tyttärennekin)! (Iita, hitsi, kun ette pääse!)

Terv. L-K ja Ässä

Vierailija
5/43 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on kai se tunnustettava, että oon oikeesti jo 31 vee.

Vierailija
6/43 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs jos tossa mun kohdalla asuinpaikkaan vaihtais Akaa, niin olis sitten ihan niin kuin pitää=)

Se on sitten KESÄ!!! Huh, hellettä...ja sen tuntee nyt sitten niskassaan kun niin punoittaa ja kirvelee jotta.....Mutta ei valiteta ei.

Toivottavasti ensi maanantaina nähdään!

Nautitaan kesästä=)

H-R ja taaperot

Vierailija
7/43 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas nyt, miten tämä seuraava homma hoituisi.. Ollaan hankittu joskus pari kuukautta sitten konserttiliput George Michaelin konserttiin, ja nyt alkoi kauhistuttamaan tämä asia. Luulen, että pulusen illasta tulee huutokonserttia.. Miten saada vauveli nukahtamaan vieraassa paikassa vieraan (mummin) kanssa ilman iltasyöttöä? Tai maitoa purkista varmasti tarjotaan, mutta kun ei syö pullosta.. Ehkä lusikalla onnistuu. Mummikaan ei ole vielä asiaan palannut, eli saas nyt nähdä miten tässä vielä käy.

Kuutar, meillä matkustettu aina takapenkillä, ja luulen, että se on parempi myös kuljettajan kannalta. Jos vauveli huutaa, et voi tehdä paljon mitään siinä vieressäkään (paitsi tuttia, jos sellaista suostuu syömään). Jos huuto on kovasti yltynyt, olen/ollaan pidemmillä matkoilla pysäytetty auto. Siitä tosin ei ole aina apua, joten lyhyet matkat menty huutaen. Olen myös vähän skeptinen tuon pois kytketyn airbagin suh-teen, vaikka monet joutuvat tähän turvautumaankin, kun lapsia on useampia.

palaamisiin,

aurinko ja e 4 kk

Vierailija
8/43 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun ei päästy Ibizalle. Meillä tauti alkaa helpottamaan, vielä vähän lämpöä ja ripulia, mutta ainakaan vielä tänään ei ole oksennettu ja poikanen söi (!) mustikkasosetta. Että jospa tää tästä. Luulen, että tää oli rota-virus, samaa epäili lääkärikin. Kuume oli yli 39 ja molemmista päistä on lentänyt niin, että äitiä jo välillä vähän itketti loputon siivous ja pyykkäys. Ja kurjinta tietty on, kun poika oli pari päivää vaan sylissä, eikä eväänsä juuri liikuttanut. Olin itse myös pari päivää kipeänä, mutta onneksi en niin pahasti, etten olis jaksanut poikaa hoitaa.

Sellaista omaa napaa:) Kivat helteet on siis menny sisällä ja vielä sälekaihtimet kiinni, kun kodista tulee muuten niin turkasen kuuma.

Lempi-Kukka, onko ne kekkerit siis ensi maanantaina? Mulla on jotenkin vissiin pää pehmenny entisestään tään taudin myötä... Olis kiva päästä tulemaan, mutta puolikuntoisena ei tulla. Luulen, että poika kyllä on huomenna jooma itsensä, mutta katsellaan.

Kuutar, samaa mieltä olen turvaistuimesta kuin Aurinkokin, kannattaa totuttaa taakse alusta alkaen. Etupenkille tulisi enemmän varmaan vilkuiltua ja hyssyteltyä ajon aikana, mikä ei sekään turvallisuutta lisää. Meillä poika on aika hyvin viihtynyt takana itsekseenkin, mutta jos huutaa, niin se on vaan kuunneltava tai pidettävä sylitauko.

Jos menis vähän pojun kainaloon, viisi valvottua yötä vähän painaa, hohhoijaa...

Vierailija
9/43 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikaisesti vaan tulin kertomaan, että meidän lapsesta ei tullutkaan Pirkanmaan toista hampaatonta vaan tänään bongasin alaleuasta sahalaidat ja toinenkin jo on ikenen alla, ien vaan viellä ehjä. Ei oikein mitään kitinöitä ole ollut, tai jos on ollut, olen yhdistänyt ne ennemminkin tuohon yhä jatkuvaan nuhaan... yskä taitaa kyllä olla jo selätetty, huomenaamulla saan sitten miettiä, mennäänkö päivystykseen vai ei tuon nuhan takia (käskivät siis eilen odottaa to-aamuun ja soittaa sitten, jos edelleen jatkuu).

Meillä on nyt tutustuttu myös hiekkalaatikkoon ja hiekkarantaan, molemmissa tuntuu olevan kivaa ja energiaa kuluu hirveesti, jonka seurauksena iltaisin syödään taas hirmuisen isoja annoksia. Ja yötkin sujuu ihanan rauhassa, parilla syötöllä.

Eipä sitten muuta, kaikille vilkutukset ja vegaxin poikaressulle paranemisia! Ibizalle tietty kiitos viimeisestä ja Lempi-Kukalle menoa jo odotellaan.

-Osse ja touhutypykkä

Vierailija
10/43 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tässä muuta. :) Paitsi et Ässälle onnittelut askelista!!

-Osse ja typy almost 7kk

Vierailija
11/43 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Ässälle ekoista askelista; pian sitä mennään lujaa.. Ollaan maanantaina tulossa jos ei mitään kummallista satu.

Ulkona on upee ilma, jo nyt +25 varjossa.. pitäsköhän sitä mennä ottaan aurinkoa? :)

Muuten seuraava vauvakino on 2.8.; jipii mäkin pääsen vielä leffaan :)

Lämmintä ja aurinkoista viikonloppua!

-Eliza & nukkuva pikkumies 10kk-

Vierailija
12/43 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäydyn täällä moikkaamassa teitä. Olen ollut saamaton netin suhteen. Tapaamisiin en ole päässyt pitkän välimatkan vuoksi, en ole oikein jaksanut lähteä matkustamaan muutaman tunnin takia. A on aika vaativa tapaus, liekö tullut äitiinsä... kyllästyy helposti tilanteissa ja vaatii vaihtelua. Junamatkat ja ylipäänsä kaikki vaatii suunnittelua ja viihdyttäjän taitoja. Väsyneenä kun homma menee kiukutteluksi ja junassa ei pysty nukkumaan. Tämän tiedän muutaman junamatkan kokeiltuani...

Meillä käännyttiin muutama päivä sitten. Samaisena suurena päivänä poitsu nukahti pinnasänkyyn ihan itse ja sen jälkeen joka ilta nukahtaminen on onnistunut itsestään. Tämä on suuri muutos iltoihimme, koska poika aina aiemmin pitänyt syöttää käytännössä tajuttomaksi.

Aurinko: kokeilkaa nokkamukia, josko neiti ottais siitä maitoa. Meillä on nykyään ihan sama ongelma A:n kanssa. Ei suostu juomaa tuttipullosta mitään. Olen siis vangittu kotiin ;) Nyt ollaan harjoiteltu nokkamukista veden juontia ja aika mallikkaasti jo homma hoituu. Toisaalta tuohon konserttiin on vielä toi aikaa, joten tuttipullokin saattaa sitten jo kelvata.

Nyt pitää mennä, kutsutaan kiivaasti...

-Katariina ja A pian 5 kk

Vierailija
13/43 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun on sisälläkin 26 lämmintä :)

Pikku-S tuolla kiskoo unta autuaan tietämättömänä siitä, että huomenna on 1v synttärit. Varsinaisena juhlapäivänä juhlitaan aikuisten kesken kuivasti (anoppi tulee aargh) ja sit maanantaina todennäkösesti vähemmän vakavasti:)

H-R ja lapset: tätä kautta tervetuloa maanantaina! Kiva, kun tulee joku Ässääkin isompi lapsi, se kun on yleensä aina porukan jättiläisin:)

Hauskaa (ja vielä lämmintä) viikonloppua!

T. L-K ja uninalle kainalossa zetaava Ässä

Vierailija
14/43 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomisten 1-v synttäreiden johdosta. Ja tietysti myös upeasta kävelytaidosta. Harmi ettei päästä tätä taitoa itse todistamaan maanantaina, mutta toivottavasti tässä kesän alussa ehditään jotkut treffit järkkäämään.

Onnea myös Ossen typylle ekasta hampaasta! Typyllä alkaa olla koko suora kasassa: konttaus-, kävely-, seisomaan nousu- taidot sekä nyt jo hammaskin. Ei voi ainakaan hämäläiseksi sanoa näiden hankittujen avujen nopeuden suhteen;-)

Ekasta hampaasta kyssäri teille hampaallisten lasten asiantuntijoille:

meillä ei vielä näy hampaita, mutta kuolaamista ja ikenien jyystämistä on ollut ilmassa jo monta viikkoa. Nyt pikku-äijä on muutaman päivän hieronut korvaansa. Voiko tämä liittyä hampaiden tekoon vai olisiko kuitenkin varminta käydä näyttämässä korvia ettei niissä ole mitään oireetonta tulehdusta? Mitään oireita, kuumetta, huutamista, valvomista tms. ei ole ollut vaan poika on ollut oma hymyilevä itsensä.

Meilläkin pikku-äijä alkaa vähitellen tajuta miksi kannattaisi olla välillä mahallaan. Selällään hän on pyörinyt akselinsa ympäri jo pitkään ja nyt liike alkaa sujua jo mahallaankin. Kovasti pönkii jaloillaan vauhtia myös eteenpäin, mutta kädet on koko ajan kiinni jossain lelussa niin ettei tajua vielä ottaa niitä mukaan liikkeeseen. Näyttää kuitenkin siltä, että ei se ryömimisen taito meilläkään kovin kaukana olisi.

Tänään pikku-äijä oli ekaa kertaa isovanhemmien hoidossa pari tuntia. Kaikki oli mennyt tosi hyvin. Täällä vaan naureskeltiin kun tulin kotiin. Ihanaa, nyt mä uskallan ottaa vähän useammin " omaa aikaa" . Vaikka tuo tyyppi on maailman rakkain, alkaa vähitellen kaivata jotain omia juttujakin. Isänsä kanssa herra on toki ollutkin useammin keskenään, mutta kun tuolla isommalla herralla tuppaa noita työkiireitä olemaan sen verran ettei usein arkisin ehdi kotiin ennen seiskaa. Viikonloppuisin on sitten kiva olla yhdessä koko perhe ja viettää sitä kuuluisaa laatuaikaa.

Laadukasta viikonloppua kaikille

iita ja pikku-äijä 5,5 kk

Vierailija
15/43 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin kone toimii...=) Siis pitkän renklaamisen jälkeen tää masina taas toimii jälleen ja täällähän mä edelleen hillun koneella!!=) Punaviinilasi vierellä ja ah, niin rentouttavaa, kun talo on täysin hiljentynyt, vain lintujen visertely kuuluu tuosta avonaisesta ikkunasta...kyllä maalla on mukavaa=;)

Hampaiden tulosta on ollu puhetta...Juu, ei huolta, meillä neiti aikoinaan kuolasi, kuin raivotautinen koira...oikeesti, se oli hirvittävää!!! Siis bodin sai vaihtaa sen vuoksi kun edusta likomärkä kuolasta ja ikää oli 3kk!! Neuvolassa sanottiin että ihan PIAN tulee hampaita! No, joo tää PIAN oli sitten 10kk iässä!!! Eli neidillä eka hammas puhkes silloin! Ja kuolaa sitten riitti siihen asti=)

Ässä: Juu kiva kuulla että meidän jättiläinen saa seuraa!!! On niin surku, kun ikätoverit aina niin kovin pieniä ja meidän iso A menee liki sanoen " aaaa" ja silittää, kuin vauvaa=;) Mutta ihanaa nähdä teitä kaikki pitkästä aikaa!!!

Mutta siis, meillä ei ihmeempiä. Iso A on löytänyt oman tahtonsa ja tuo sen TODELLA hyvin esille!!! Uskomatonta! Niin että äitinä saan jo alkaa ajattelee, että kyse on todellakin taaperosta, ei vauvasta! Ja koettelee kaikki rajat!!! Huh, mihin tässä vielä joudutaankaan!=) Vaan ns. terveinä edelleen=) Onhan meillä flunssaa ja kuumetta ollu, mutta niistä huolimatta korvat puhtaat!!!! Joten lasken että olemme terveitä!!!=)

vegax: Toivottavasti myös teillä pikku isäntä paranee ja nähdään maanantaina!

Näkemisiin kaikkien kanssa!

H-R

Vierailija
16/43 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää 1-vuotispäivää Ässälle! <3

iita71:

Nyt pikku-äijä on muutaman päivän hieronut korvaansa. Voiko tämä liittyä hampaiden tekoon vai olisiko kuitenkin varminta käydä näyttämässä korvia ettei niissä ole mitään oireetonta tulehdusta? Mitään oireita, kuumetta, huutamista, valvomista tms. ei ole ollut vaan poika on ollut oma hymyilevä itsensä.

Heipsan kaikille!

Iita, tuo korvien hieronta oli meilläkin ennen hampaiden puhkeamista. Kävin herran kanssa kakskin kertaa lääkärillä näyttämässä korvia, mutta aina oli puhtaat eikä ees vaikkua löytynyt (uinnissa on siis jotain hyvää ;) ) Oon nyt kysyny asiasta sekä lääkäriltä että hammaslääkäriltä ja molemmat sanoi niin, että joillekin hampaiden puhkeaminen heijastuu korviin niin että niitä hieroo.. toisaalta on tuo varsin ymmärrettävää, kun alaleuka säteilee korvaan melko helposti. Kuola muuttuu varsin nestemäiseksi just ennen puhkeamista ja sitä valuu.. muutama paita on nyt vaihdettukin. Just puhkes kolmas alahammas ja alhaalla pullottaa muutkin ikenet lupaavasti, joten näyttäis siltä, että meidän herralla on alapurukalusto ennen ylähampaita (pitäisköhän tilata proteesi ylös? ;)) Toinen aika jolloin mä oon huomannu korvien hieronnan on se, kun herraa alkaa väsyttää.. silloin hierotaan korvia.. (ihan pienethän saa nukahtamaan hieromalla noita korvanlehden nipukoita, ainakin jotkut nukahtaa ja jotkut hieroo jopa itse noita nipukoita nukahtaessaan...)

Voit käydä näyttämässä korvia, jos susta siltä tuntuu.. oireettomiakin korvatulehduksia on olemassa, mutta kuulostais hampailta :)

Aurinkoista ja lämmintä lauantaita kaikille Pirkanmaalaisille!

-Eliza ja jälleen koisaava pikkumies-

Vierailija
17/43 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Kävin pistämässä seuraavan treffikutsun kaikille sähköpostilla; ajankohta ois heinäkuun alussa 2.7. klo 12-

Joten ei kun tervetuloa vaan,

Toivottelevat,

Eliza ja jälleen nukkuva pikkumies

Ps. Kiitokset Mi-kille pikavierailusta :)

Vierailija
18/43 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa meinasin minäkin laittaa Iitalle, mitä tuo Elizakin kirjoitteli.. Eli meillä pikkuruinen alkoi tässä loppukeväästä myös hiplaamaan korvaansa, ja luulen että kyse on väsymyksestä. Muistelen, että Ossen typy teki myös jossain vaiheessa tällaista. Kuolaa riittää meilläkin, olen automatkoilla käyttänyt kuolalappuja, kun on aika ikävää istua märässä paidassa pitkää matkaa..

Täytyykin käydä se nokkamuki hankkimassa.. se voisi olla ihan hyvä ratkaisu tuohon tulevaan konsertti-iltaan. Taitaa olla isompi asia loppujen lopuksi äidille kuin vauvelille.. !

Jaahas, uni kutsuu..

aurinko ja uinuva pulu

Vierailija
19/43 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palauduttiin juuri reissusta, oltiin kyläilemässä viikonloppuna tuolla itärajan suunnalla. Oli oikein ihanat kelit ja päästiin mökkeilemäänkin lauantaina. Typy uitti jalkoja vedessä ja söi käpyjä. Tänään on sitten ollut kärttyneiti, heräs kuudelta kakkaamaan ja äsken matkalla vaihdoin kuudennet kakkavaipat. Tosi muhkeeta. Toinen hammas ainakin tekee tuloaan, et olisko se siitä johtuvaa. Tai sitten siitä, että typy eilen imas mun pirtelölasista pillin kautta vähän pirtelöä nassuun... :-o melkoinen imukone!

Korvan haromisesta, meillä tosiaan harotaan edelleen korvaa ku väsyttää. Nyt muita haromis/heilumisjuttuja on pään heiluttelu puolelta toiselle ja käden heiluttaminen vartalon tai naaman edessä ees taas. Älkää kysykö, mistä johtuu, ei pienintä aavistustakaan. Luultavasti vaan on kiva tehdä niin ku pystyy kerran. :D

Huomisia kahvitteluhetkiä odotellessa, taidan lähtee nukuttelemaan neitiä. Jospa ens yö olis edellistä vähän parempi...

-Osse ja typy 7kk

Vierailija
20/43 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän aikaan oli kova puserrus käynnissä. Nyyh, kohta pikkuinen ei oo enää vauva minkään mittapuun mukaan. Nostalgiaa...

Ässälle myöhästyneesti onnittelut sekä askelista, että ensimmäisestä syntymäpäivästä. Huomenna nähdään:) Meillä elämä voittaa ja tauti on takana, eli tullaan kun keretään.

Terkuin vegax ja poikanen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän