Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Haamuista, lugeista ynnä muista....

03.06.2007 |

Toka inssi takana ja pp 12 illalla tuli ihan vähän tuhruvuotoa. Tuhruttelu lisääntyi pp 13, joten arvelin pelin olevan menetetty ja lopetin luget muistaakseni niin, että silloin pp 13 en niitä enää laittanut, vaan aloin odotella menkkoja.

No nyt menossa pp 15 ja tuhruttelu jatkuu, muttei menkkoja vieläkään. Uskaltauduin siis testaamaan tänään ja haalean haamun sain (kolmeen eri) testiin.

Nyt olen sitten aivan kauhuna, että oliko isokin moka lopettaa noi luget?! Luultavasti ne määrätiin mulle lähinnä rutiinisti (tosin luteaalivaihekin on kohtalaisen lyhyt 12-13 päivää luonnostaan). No nyt sitten hädissäni aloitin ne uudestaan tänään.

Mitään raskausoireita ei ole, eikä menkkaoireitakaan. Tissit eivät ole enää turvoksissa, eivätkä kipeät. Lievää menkkamaista jomottelua, muttei yhtään siihen malliin että täti olisi tulossa. Edellisen inssin jälkeen kaikki oireet loppuivat pp 12-13 paikkeilla, testasin negan, ja sitten jouduin odottelemaan tätiä kuitenkin muutaman päivän. Käyköhän nyt samoin?! :(

Kamalasti huolestuttaa, että kohta en saa edes haamua testiin! Enkä tosiaan uskalla vielä edes kuvitella olevani raskaana!

No tulipa pitkä sepustus, kun piti vaan yksinkertaisesti kysyä jos joku tietäisi noista lugeista ja niiden jatkamisesta. Kai mä nyt sitten voin niitä taas laittaa, ja oliko kamala moka lopettaa (2 päiväksi) ne?

Soittelen tietty klinikallekin huomenna ja kysyn, mutta jos joku osaisi sanoa jotain, niin ehkö nukkuisin ensi yön vähän paremmin... :)

Killa pp 15

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että syke näkyy siinä vasta joskus rv 7 paikkeilla, mutta koska voisi nähdä että siellä mahdollisesti joku on, ja tuo joku on oikeassa paikassa?!

Vierailija
2/5 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän se selviää, jossain paikoissa saa tuloksen vielä saman päivän aikana. Toivotaan parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kai tarvii olla " aamuverestä" ? Mun on niin vaikee aamulla päästä menemään, kun pitää olla töissä niin ajoissa. Mut se ois kyllä hyvä, ainakin jos ei viivat ala vahvistua... No mä soittelen sinne klinikalle huomenna!

Vierailija
4/5 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut lääkärit kehoittavat lopettamaan heti plussaan, toiset käskevät jatkaa rv 12 asti, tai sitten mitä tahansa siitä väliltä. Joten jos raskaus on jatkuakseen, se kyllä jatkuu, lugethan lähinnä avittavat limakalvon säilymisessä siinä kunnossa, että alkio voi siihen tarrata (ellen ihan väärin ole käsittänyt??). Etenkin kun on tehty inssi, niin sulla on siellä omakin keltarauhanen toiminnassa.

Onnea plussasta (se mikään haamu ole, plussa mikä plussa)!! Ja riippuu ultraajasta ja laitteesta, kuinka aioin voidaan nähdä, mutta mulla nähtiin alkio oikeassa paikassa ensiavussa rv 6+2, syke näkyi hienosti rv 7 polin ultrassa. Mutta luota siihen, että jos runsasta vuotoa ei ole, niin todennäköisesti kaikki on hyvin!

Vierailija
5/5 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huonolta näyttää: tämän aamun aconissa eilistä heikompi haamu ja predictor nega... Sain lähetteen veritestiin, mutta en tiedä koska pääsen siihen menemään vai pääsenkö kun kohta ne menkatkin saattaa jo alkaa.

No ei auta kuin katsoa, kuinka käy.

Killa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä