Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiseen " villeys"

Vierailija
03.06.2007 |

Olen yrittänyt puhua,ei auta.

Aina pitää olla sama hiton " kaava" ei mitään esileikkejä, nopea pano vain (tekisin ihan mitä hän haluais, mutta ei passaa)

Monesti olen kysynyt mistä hän tykkäisi ja neuvois mua, mut EI.

Muutenkin paneskellessa makaa hiljaa ei liiku, sama kuin panis pumpattavaa.

Olemme seurustelleet 2 vuotta. Alussa oli kiihkeetä ja ihanaa,mut itseä alkanut harmittamaan. Rakastan häntä kovasti (niin myös hän vaittää) mut alan pikkuhiljaa epäillä.

Terv: Riku

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin hiljaa alla. Syy: e-pillerit veivät halut. Sitten oli pilleritön kausi ja halut palasivat, kunnes tuli taas laantumisen jakso. Varmaan suhteen arkipäiväistyminen, arjen painaminen ym. Mutta apu löytyi - ja se todellisin syy. En ollut oikein nauttinut seksistä sen alkuhuuman jälkeen, sillä en jaksanut opastaa kumppania, enkä oikein tiennyt itsekään miten se onnistuisi. Yhdyntä ei tuntunut miltään, koska en uskaltanut antautua nautinnolle paitsi päällä ollessani, mutta se asento ei tuntunut puoliskosta hyvältä. Tyydyin vähitellen olemaan nautinnotta tai oikeastaan huiputta. Aika monelle naiselle käynee näin. Ja se miksi en uskaltanut nauttia, oli se, että jos heittäydyin kiihkeäksi, pelkäsin miehen laukeavan ennenaikaisesti (ei edes käy yleensä niin, mutta kontrollifriikki mikä kontrollifriikki). Siinä se sitten oli. Ongelma. Kunnes keksimme hankkia mukavan patukan seksikaupasta. Ja sen jälkeen olen tiennyt pääseväni joka kerta nautintoon (ja ilman apuvälinettäkin, kun paineet vähenivät). Suosittelen. Tästä on naisten kanssa puhuttu ja kyllä on monella sama ongelma... Ilmenee sitten haluttomuutena ja " hoida mieshommanopeasti -mentaliteettina" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla