Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: Morsian laittaa hunnun ja isä luovuttaa alttarille kun on jo lapsi ja ollaan jo naimisissa?

Vierailija
03.06.2007 |

Omasta mielestäni älytöntä - huntuhan symbolisoi viattomuutta ja koskemattomuutta ja nehän on tässä tapauksessa selkeästi mennyttä kauraa. Pari on jo mennyt naimisiin maistraatissa, mutta silti isä tahtoo luovuttaa tyttärensä, vaikka kyseessä on vain avioliiton siunaus! Idioottimasta...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teille jotka vaahtoatte kristillisistä perinteistä niin hoh hoh. Eiköhän se tärkein siellä alttarilla ole se, että mitä siellä morsiammen ja sulhasen korvien välissä liikkuu. Itselläni on takana avoliitto ja tästä yksi lapsi ja nyt olen uudessa avoliitossa. Ja minä ja mieheni menemme parin vuoden päästä naimisiin kirkossa ja minun äitini minut luovuttaa.

Enkä todellakaan ajattele, että poimin jotain rusinoita pullasta. Omaan arvomaailmaani olisi sopinut häät ennen lapsia, ei seksiä ennen hääyötä jne. mutta elämä ei mene aina niin kuin suunnittelee.

Tiedän, että seisoessani alttarilla minä ja mieheni kumpikin rukoilemme liitollemme vahvuutta ja vahvistamme yhdessä uskoamme siihen, että tosi rakkaus kestää kun seuraamme yhdessä sitä tietä, johon meidät on luotu.

Vierailija
42/43 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi aika montaa " neitsytmorsianta" Sakottaa kirkon portailla.

Huntu on suojannut pahoilta hengiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme naimisiin koska halusimme turvata lapsemme elämän jos vaikka toinen vanhemmista menehtyy tai jotain. Suunnitelmissa on koko ajan ollut kuitenkin mennä myös kirkossa naimisiin tulevaisuudessa (tai taitaa olla vaan avioliiton siunaus) ja järjestää sukuhäät kunhan rahatilanne sen sallii. Olen kyllä aikeissa valita valkoisen morsiuspuvun, hunnusta en tiedä varmaan tiara ainakin... minulle on ihan sama mitä joku ajattelee minusta.

Häät tuntuvat olevan sellainen juhla että aina joku löytää joka juhlasta jotain napisemista. Pysykööt poissa häistämme jos valkoinen pukuni häikii ja kristillisten tapojen vaalimattomuus loukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi