Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni on kotona sekä vaimo että tyttöystävä. Mitä mieltä?

Vierailija
03.06.2007 |

Mieheni tajusi tänään kohtelevansa tytärtään kuin tyttöystävää. Jo oli aikakin, ajattelin minä.

Tyttäremme on pienestä asti ollut erittäin viehättävä ja mukavaa seuraa. Nyt hän on 15-vuotias ja hänen olisi aika vähitellen kiinnittää huomionsa perheen ulkopuolisiin ihmissuhteisiin. Hän viihtyy kuitenkin parhaiten kotona - isänsä kanssa, joka jatkuvasti kehittää heille yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita. Minua he pitävät lähinnä kodinkoneena, joka laittaa ruoan valmiiksi siihen mennessä kun he palaavat valokuvaus- ja muilta retkiltään.

Jokaista minun kanssani viettämäänsä tuntia kohti mieheni käyttää kahdestaan tyttärensä kanssa vähintään 5 tuntia.

Miehelläni on kotona sekä vaimo että tyttöystävä. Mitä mieltä olette tilanteesta? Kohtalotovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK.

Jos miehesi ei suutele, kopeloi ja ehkä kuksikin tytärtään, niin hän ei todellakaan ole isänsä tyttöystävä!

Miehelläsi ja tyttärelläsi on ilmeisen läheiset välit ja hyvä isä-tytär-suhde, kun harrastavat yhdessä jne. Se on hienoa, eikä mitenkään väärin tai arveluttavaa. Sitä lisää, kaikille, niin tytöille kehittyy parempi itsetunto, eikä tarvitse kerjätä miesten huomiota tukkihumalassa kaupungilla.

Vierailija
2/2 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieheni sanoi minulle tänä aamuna ensi töikseen tajunneensa juuri, että hän kohtelee tytärtämme kuin tyttöystävää. Ja hän päätti välittömästi lähteä yksin lenkille sen sijasta, että olisi odottanut tytön heräämistä ja lähtenyt hänen kanssaan pelaamaan koripalloa.

Kyllä kai 15-vuotiaat yleensä pelaavat korista kavereiden eikä pelkästään isänsä kanssa, vai mitä mieltä olette?

En ole koskaan estänyt isää viettämästä aikaa tyttäremme kanssa, onhan se tytön kannalta upeaa että isä panostaa häneen niin paljon. Tytöllä onkin itsetunto kunnossa. Moittimisen sijasta olen pitänyt huolta siitä, että parisuhteemme ei kuihdu. Eli vaimona olen kyllä miehelleni selkeästi naisten sarjan ykkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla