Pitkästä aikaa :)
Moikka kaikille! Pitkästä aikaa täällä palstailemassa... Kuukauden olen jaksanut pysytellä täältä poissa. Tuntu jotenki, et tää vauva-asia oli jo niin paljon mielessä, yötä ja päivää, että oli pakko yritä suunnata ajatuksia jo vähän jonnekin muualle.
Meillä siis esikoista yrityksessä, yk 5 menossa loppusuoralla, kp 30/29-35. Mulla on alkanu hirveesti nousta pintaan ajatukset siitä, että jos niitä lapsia ei luoja meille suokaan... masentavaa... Onneks mulla on ihana mies joka jaksaa aina paremmin olla jalat maassa ja kannustaa etiäpäin :) Lyhyt aikahan tuota yritystä on vasta takana, kun monilla sitä voi olla jo monia vuosia. Mutta kaikille varmaan nousevat nämä samat ajatukset jossain vaiheessa pintaan, kun sitä saa kuukausi toisensa jälkeen pettyä tädin tultua kyläilemään. Nyt on taas kaikki ajatukset pyöriny päässä ku tädin tulo lähenee... Toivottavasti se jäisi tällä kertaa tulematta :)
Onko muita samoilla yk:illa meneviä? Mitkä teidän päällimmäiset fiilikset on tällä hetkellä? Oletteko tikutelleet ovista, juoneet greippimehua tms..? Syöttekö vitamiineja? Ajattelin, että jotain "apuvälineitä" vois rueta kokeilemaan, kun on niin malttamaton :)
Syysterveisin
sunshine kp 30/29-35
Kommentit (26)
Mites sunshinella etenee, entä Inkeri?
Mä sain vihdoin tikutettua oviksen kp 22!?! Luulin, ettei tässä kierrossa tapahdu mitään, sillä sairastin kovan kuumeen kp 1-3 aikana. Mutta plussa pärähti sittenkin. Saa nähdä kuinka käy. Ei oikein jaksa toivoa liikoja, vaikka huomaankin joka kierrossa olevani täysin varma, että nyt on onnistanut. Varsinkin heti oviksen jälkeen on jos jonkinlaista oiretta, jotka loppuu n. viikko ennen tätiä. Sitten pari päivää ennen tätiä menkkaoireilua. Kuulostaako kenestäkään tutulta vai mitähän tää on? No, toivoillaan plussatuulia joka suuntaa, jos tännekin joku niistä osuisi... :D
täällä. Eilen mulle iski mieleen ajatus, että entä jos mä olenkin raskaana! Sitten toppuuttelin itseäni ja muistutin viime kerroista, kun oon ollu ihan varma =) Ollu vaan jotenkin erilainen kierto ja vatsaa nipistelly kuvitellun oviksen jälkeen eiliseen asti. Ja eilienolikin ihan sikakipee alavatsa. Ja tänään ei enää mitään?! No huomenna kp 26 ja la kp 27, että eiköhän se täti sieltä tulla porhalla. Sais kyllä pysyä poissa..
Mikä merkki sulla niinuu on käytössä oviksen tikuttelussa? Mä harkitsen vakavasti ens kierrosta alottaa oviksen tikuttelun =)
Olen käyttänyt sekä halpatesti.fi että kotitesti.fin liuskaovulaatiotestejä. En ole testeissä huomannut muuta eroa kuin sen, että halpatesti.fin testejä pystyi tekemään myös aamuvirtsasta, mutta tätä mahdollisuutta ei noissa kotitestin testeissä ole.
Lisäksi halapatestin liuskat näyttävät minulla jatkuvasti haamuviivaa, mitä ei esiinnyt noissa kotitesteissä. Käytettävyydessä ei siis ollut juurikaan eroa ja hintakin on suhteellisen sama. Minulle ehkä kätevintä oli tuo aamulla testien tekeminen, niin testin pystyi tekemään joka päivä suunnilleen samaan aikaan. Illat kun tuppaavat enemmän sitten vaihtelemaan. Mutta jos sinulla on jotakin muuta kysyttävää testeistä, kerron mielelläni!
niinuu tiedoista. Mitenkäs teillä viikonloppu alkanut, ehtiiköhän sunshine palstaileen ollenkaan =) Täällä edelleen tätiä odotellessa. Inhottavaa tää odottelu!!
Täällä varmat fiilikset vaihtuivat kp ykköseksi tänään. Yk 6 siis alkaa. Mites muilla sujuu? Mulla olis tarkoitus varata aikaa ultraan tässä kuussa, sillä epäilyksiä on ruvennut nousemaan luteaalivaiheen pituudesta .
Viikonloppuja kaikille, minä taidan juhlistaa sitä punaviinillä!
aivan mahtavaa sunshine! Oisko siinä kuitenkin jotain taikaa ja totuutta kun sanotaan ja olen itsekin kuullut kerrottavan, että silloin kun sitä vauvaa ei ihan niin hulluina yritetä niin silloin se tärppääkin =) Ihanaa joka tapauksessa.
Jos sunshine ihmettelee vatsaansa niin samoin teen minäkin. Ovismerkit edelleen päällä, tädin pitäisi tulla loppuviikolla.. mItä ihmettä tämäkin on. Odotellaan ja katsellaan.