Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Clomit pitkittää kiertoa?

22.02.2006 |

Heippa,

Mulle tehtiin inssi kp15 ja nyt tänään on kp31 eli pp16. Menkat ei oo vieläkään alkaneet, vaikka ne tulevat aina 13 - 14 päivää oviksen jälkeen. Raskaana en ole, pp14 tein negatestin. Hoitona oli Clomit ja Pregnyl, ja mieleeni tulikin, voiko esim. Clomit tehdä sellaisen tepposen, että ne jotenkin saavat kierron venymään? Jo n. puolitoista viikkoa on ollut menkkakipuja ja kovaa turvotusta vatsalla, mutta mitään ei silti tapahdu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois semmonen tuntuma ettei se clomi sitä kiertoa pidennä. Pelkästään clomikuurilla ollessahan se kierto säännöllistyy siihen 28pv (tai ainakin lääkäri niin mainitsi ja niin myös mulle tapahtui). Kyllähän mullekin on kaksi inssiä tehty mutta oli muutakin lääkettä mukana joten pelkästään clomeilla tehtyä en tiedä.

Testaa uudestaan jospa se testi ois ollu viallinen bd bd bd

Toivottavasti joku muu osaa kertoa sulle tarkemmin ja tsemppiä sulle!

Vierailija
2/3 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin kierto oli pitkä. Minulla on vasta yksi kokemus clomien käytöstä, ja kierto piteni kolmella päivällä 28:sta. En tiedä olivatko pillerit siihen syynä, vai stressi vai mikä, mutta eivät ne clomit sitä kiertoa ainakaan pitäneet normaalina. Katsotaan miten tässä kuussa käy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidennys johtuu siitäkin, että ovulaatio tapahtuu myöhemmin kuin luomusti (jolloin ovis n. kp13), clomien kanssa ovis on aikaisintaan kp14, tavallisimmin ollut kp16. Ja ehkä luteaalivaihekin on clomien kanssa ollut päivää pidempi. Tämä on nyt neljäs clomikiertoni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi