onko täällä vielä ketään hereillä? Kysymys virtsaputkentulehduksesta...
Rupes mietityttää, että ei varmaan aina tässä tulehduksessa ole oireina kirvely virtsatessa? Vai kuinka? Työterveyteen pääsisi kyllä, mutta pitävät mua varmaan kohta ihan vainoharhaisena, kun oon koko alkuvuoden siellä ravannu flunssien takia.. Ja siellä on kuitenkin vaan muutama lääkäri.
Kommentit (5)
syksyllä niin pahaksi äitynyt vti että oli jo munuaisaltaissa, söin kolme kuuria peräkkäin tulehdukseen.
Itsellä oireena aina vain tihentynyt virtsaamisen tarve ja painon tunne virtsaputken suulla, kun oikein pahaksi äityy niin kovaa kipua jo virtsarakossa. Mutta siis itselläni ei ole koskaan ollut oireena kirvelyä.
tää on todella hämmentävää, kun ei tiedä, että onko vai ei. mulla on kerran ollu aiemmin ja silloin kyllä kirveli..
vieläkin hereillä hilluva ap
Googleta hakusana pyelonefriitti, tarkoittaa siis munuaisaltaan tulehdusta. Löydät siitäkin tietoa. Sillä vaan että itse olin tosi huonossa kunnossa syksyllä ja ostinkin sitten karpalokapseleita kokeillakseni kuinka ne ehkäisee tulehduksia kun jouduin jostain syystä syksyllä tosiaan pahaan kierteeseen.
Mene ihmeessä aamulla lääkäriin jotta stiksaavat virtsan, saat heti antibiootin vaivaan. Suosittelen vielä särkylääkkeeksi Ketorinia, Buranat ja Panadolit ei auta siihen kipuun.
Mä oon jo varmaan parin kuukauden aikana miettinyt, että onko ihan omaa mielikuvitusta vain, kun töissä ei pissata niin paljoa, mutta kotona nyt kun oon ollu lomalla, niin saa koko ajan ravata vessassa.. Jotenkin outo tunne masussa, sellainen pieni kipu ja varsinkin illalla oon alaselässä tuntenut painetta/kipua, siis nukkumaan mennessä sen oon huomannut, nytkin sen kyllä huomaa. Voihan tietty olla, että pitäisi vaan venytellä enemmän.. ap