Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olikohan se keskisen kuksima pikkumimmi neitsyt vai miks muuten lakanoissa ois ollu verta? Ellei sit ollu menkat.. Yh hyh.

Vierailija
02.06.2007 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää neitsyysepäily ole vaan osoitus av-mammojen ihailtavasta mielikuvituksesta ;)

Vierailija
2/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä aina tule verta vaikka olisikin neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli viety veriset lakanat tutkittavaksi. Jos en ihan väärin muista, Keskinenkin myöntää tämän?

Vierailija
4/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä aina tule verta vaikka olisikin neitsyt.

Vierailija
5/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tuli niin paljon, että luulin menkkojen alkaneen.

Vierailija
6/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja oli viety veriset lakanat tutkittavaksi. Jos en ihan väärin muista, Keskinenkin myöntää tämän?

Vierailija
7/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsujen takia *yök*

Vierailija
8/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla ei eka kerralla, siis kun neitsyyden menetin niin tullut verta, mutta toisella kertaa tuli ihan hillittömästi!! Olisko se immenkalvo mennyt kunnolla siis rikki vasta toisella kertaa?? Menkat ei sillon ollu, eikä mitään haavoja tms rajua seksiä miksi verta ois voinu tulla.

On aan jääny vaivaamaan tuokin, että onko mahollista..? Kai se on, kun mulle ainakin näyttää niin käyneen..

Onko kellään muulla samanlaista kokemusta?

Vierailija
9/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vuosin verta 5 päivää immenkalvon hajoamisen jälkeen, mutta en nyt sentään lakanoille asti, vaikka silminnäkijöiden mukaan olin peto sängyssä =D

Vierailija
10/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisi viettänyt vielä melkein vuorokautta siinä talossa, jos olisi raiskattu! Ja myös tytöt olivat myöntäneet esittäneensä kiristysuhkauksen, joten eiköhän koko juttu ole selvä?

Vierailija
11/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahastuksen makua sanon minä

Vierailija
12/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on. Ja koska se ei tapahtunut mitenkään juoksulenkillä pimeässä puistossa, vaan omassa kodissa läheisen ihmisen toimesta, olin aika shokissa pari päivää. En meinannut tajuta/hyväksyä, mitä minulle tapahtui. Shokissa ihminen voi reagoida vähän epänormaalilla tavalla.

Vierailija
13/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

,ja sit käy pökkäämässä pikkusysteriä.. hyi mitä roskasakkia.

Vierailija
14/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää vielä pillulla saada reissua sinne sun tänne ja käyttää vieraanvaraisuuttakin vähän rempseästi hyväkseen.

Vesku tekee kuten kuka tahansa mies tekisi.

Vierailija
15/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämän tyttösen osalta.. En vaan jaksa uskoa, että joku raiskauksen jälkeen jäisi pelipaikalle syömään, juomaan, netteilemään.. Ja lähtiessään vielä tyhjentäisi toisen jääkaapin siidereistä/kuohareista.. Outoa!

Vierailija
16/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minäkin vuosin verta 5 päivää immenkalvon hajoamisen jälkeen, mutta en nyt sentään lakanoille asti, vaikka silminnäkijöiden mukaan olin peto sängyssä =D

On siinäkin tapa menetäää neitsyys ku pitää oikeen silminnäkijöitä kutsua paikalle!

Vierailija
17/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon on ylipäänsä tavaraa jaeltu, jos on 18-vuotiaaksi pysynyt neitsyys? Vittu te ootte uunoja.

Vierailija
18/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa, vanha kurppa, saa rahalla nuoria naisia sänkyynsä..yök..Kuka ihme sinne meneekin?? Täytyy päässä viirata puolin ja toisin..

Vierailija
19/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On siinäkin tapa menetäää neitsyys ku pitää oikeen silminnäkijöitä kutsua paikalle!

Vierailija
20/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyyden menetys puolitiedottomassa tilassa. Vesa on sika, kerta kaikkiaan.