Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa sellaiset ihmiset, jotka tohkeissaan selittävät ostaneensa vaatteita ym. ja näyttäessään

Vierailija
02.06.2007 |

paljastuvat jonkun halpisvaateketjun tuotteiksi!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

paljastuvat jonkun halpisvaateketjun tuotteiksi!

Vierailija
2/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintaisista ja minkä merkkistä vaatteista saa olla tohkeissaan, ap? Mä en yleensä esittele uusia vaatteita kuin miehelleni, mutta kiinnostaa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ne sattuu olemaan omalle vartalolle paremmat kuin jotkut kalliit merkkihousut.

Vierailija
4/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että sopivat omaan tyyliin.

Itse ostan työvaatteiksi yleensä hiukan kalliimpia ja laadukkaampia vaatteita, mutta en karsasta edes markettivaatteita, jos niistä löytyy sopivia. Esimerkiksi toppeja voi hyvin ostaa vaikka Cittarista. 6 eurolla saa samannäköisen ja jopa yhtä laadukkaankin kuin jostakin merkkimyymälästä kahdellakympillä.

Vierailija
5/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan mainostaa että on kympin housut jalassa..Joo ei! Housut näyttää hyviltä mutta kaikki katsoi niitä karsaasti hinnan kuultuaan! äh! olisi pitänyt olla hiljaa ja vaikka valehdella hinta!

Vierailija
6/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kannattaa varmaan mainostaa että on kympin housut jalassa..Joo ei! Housut näyttää hyviltä mutta kaikki katsoi niitä karsaasti hinnan kuultuaan! äh! olisi pitänyt olla hiljaa ja vaikka valehdella hinta!

Vierailija
7/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein olen todennut mielessäni et karseet!

Vierailija
8/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin mihin vertaa, kyllähän kaikki rouvien vaatehtimot myyvät ties mitä kaljasaavinpeittoa törkeään hintaan, mutta se on vain heidän asiakkaidensa tyylitajuttomuutta. Samaa kamaa lähtee Citarista, mutta kumpikaan ei näytä hyvältä.

Vierailija
9/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan edes kysynyt, olen vain niin saamarin juntti että nimenomaan aina kehuskelen sillä kuinka halvalla olen mitäkin saanut. Ja sitten heti perään nolottaa, että tulikin kerrottua hinta.

T. 7

Vierailija
10/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Riippuu tietenkin mihin vertaa, kyllähän kaikki rouvien vaatehtimot myyvät ties mitä kaljasaavinpeittoa törkeään hintaan, mutta se on vain heidän asiakkaidensa tyylitajuttomuutta. Samaa kamaa lähtee Citarista, mutta kumpikaan ei näytä hyvältä.

Vierailija
11/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpisvaateketjuista saa tosi muodikasta tavaraa, vai etkö lue muotilehtiä?