Naurattaa sellaiset ihmiset, jotka tohkeissaan selittävät ostaneensa vaatteita ym. ja näyttäessään
paljastuvat jonkun halpisvaateketjun tuotteiksi!
Kommentit (11)
Minkä hintaisista ja minkä merkkistä vaatteista saa olla tohkeissaan, ap? Mä en yleensä esittele uusia vaatteita kuin miehelleni, mutta kiinnostaa vaan.
Entä jos ne sattuu olemaan omalle vartalolle paremmat kuin jotkut kalliit merkkihousut.
Tärkeintä on että sopivat omaan tyyliin.
Itse ostan työvaatteiksi yleensä hiukan kalliimpia ja laadukkaampia vaatteita, mutta en karsasta edes markettivaatteita, jos niistä löytyy sopivia. Esimerkiksi toppeja voi hyvin ostaa vaikka Cittarista. 6 eurolla saa samannäköisen ja jopa yhtä laadukkaankin kuin jostakin merkkimyymälästä kahdellakympillä.
Kannattaa varmaan mainostaa että on kympin housut jalassa..Joo ei! Housut näyttää hyviltä mutta kaikki katsoi niitä karsaasti hinnan kuultuaan! äh! olisi pitänyt olla hiljaa ja vaikka valehdella hinta!
Vierailija:
Kannattaa varmaan mainostaa että on kympin housut jalassa..Joo ei! Housut näyttää hyviltä mutta kaikki katsoi niitä karsaasti hinnan kuultuaan! äh! olisi pitänyt olla hiljaa ja vaikka valehdella hinta!
usein olen todennut mielessäni et karseet!
Riippuu tietenkin mihin vertaa, kyllähän kaikki rouvien vaatehtimot myyvät ties mitä kaljasaavinpeittoa törkeään hintaan, mutta se on vain heidän asiakkaidensa tyylitajuttomuutta. Samaa kamaa lähtee Citarista, mutta kumpikaan ei näytä hyvältä.
Ei kukaan edes kysynyt, olen vain niin saamarin juntti että nimenomaan aina kehuskelen sillä kuinka halvalla olen mitäkin saanut. Ja sitten heti perään nolottaa, että tulikin kerrottua hinta.
T. 7
Vierailija:
Riippuu tietenkin mihin vertaa, kyllähän kaikki rouvien vaatehtimot myyvät ties mitä kaljasaavinpeittoa törkeään hintaan, mutta se on vain heidän asiakkaidensa tyylitajuttomuutta. Samaa kamaa lähtee Citarista, mutta kumpikaan ei näytä hyvältä.
Halpisvaateketjuista saa tosi muodikasta tavaraa, vai etkö lue muotilehtiä?
Vierailija: