Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettakaa niille lapsillenne, ettei vieraita koiria saa mennä lääppimään ilman lupaa!!!

Vierailija
02.06.2007 |

Kävin tänään lasten kanssa kaupassa ja ulkopuolella oli koira. Siihen tuli muutama lapsi äidin (?) kanssa pyörillä ja pienemmät lapset (n. 2v ja 4v) menivät heti koiran luokse aikomuksena silittää tuota. Koira antoi selvästi varoituksen, mutta siitä huolimatta kakarat lähestyivät koiraa. Puutuin asiaan ja sanoin lapsille, että tuo koira ei taida tykätä lapsista, kun se tuolla tavalla murahtelee (ei vihaisesti, mutta kuitenkin varoitteli ettei saa tulla lähemmäs), mutta ei mitään. Äiti ei tehnyt yhtikäs mitään.

Annoin asian olla, koska meillä oli aika kiire. Meillä on kotona koiria ja lapsille on opetettu jo ihan pienestä pitäen, että vierasta koiraa ei ikinä saa mennä koskemaan ilman lupaa. Aina pitää kysyä lupa omistajalta, koska vaikka meidän koirat ovat kilttejä jne. mutta kaikki koirat eivät tykkää lapsista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää antako hurttienne hyppiä lasten päälle ja perustelko sitä vain sillä, että meidän murre haluaa vain leikkiä.

On olemassa koirille allergisia lapsia, joilla turpoaa hengitystiet koiran syljestä.

Vierailija
2/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain siksi, että " kun meidän koira niin tykkää ihmisistä" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kävikö se koira päälle? Vai mitä nariset?

Vierailija
4/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ihmiset (iällä ei ole väliä), jotka eivät voi tervehtiä koiraani antamieni ohjeiden mukaan. Pentu kun vielä opettelee, että ihmisten päälle ei saa hyppiä. Sitten tulee vastaan niitä, jotka eivät yhtään kuuntele, vaan oikein innostavat koiraa. No eipä näitä kauaa moikkailla, kun minä lähden eteen päin.

Miten muuten näistä koirajutuista saa aina tälläisen sodan aikaiseksi?

Vierailija
5/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap, kävikö se koira päälle? Vai mitä nariset?

Jos koira hyökkäisi tollaisessa tilanteessa lapsen kimppuun, niin sitten syytettäisiin KOIRAN OMISTAJAA, ei lapsen vanhempaa!

Vierailija
6/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tekee.

Monta kertaa olen sanonut asiasta, aina se vaan tahtoo unohtua.

Minä kyllä yleensä olen haukkana poistamasta lasta tilanteesta, enkä anna mennä kosketusetäisyydelle lainkaan.

Vierailija
7/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos koira hyökkäisi tollaisessa tilanteessa lapsen kimppuun, niin sitten syytettäisiin KOIRAN OMISTAJAA, ei lapsen vanhempaa!

Vierailija
8/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että lapsia ei kielletä koskemasta vieraisiin koiriin, tai edes kysyttäisiin saako silittää.

tässä eräänä päivänä yks pentu väkisin halus silittää koiraani, sanoin varmaan sata kertaa ettei saa silittää, koira ei tykkää kun vieraat koskee. tyttö ei uskonut ja mun piti oikeesti sanoa sille lapselle suoraan että usko nyt jumalauta ettei koiraan saa koskea.

mä myös inhoon sitä et koirat päästetään haistelemaan vieraita, en itsekkään tykkää et kaikenmaailman koirat haistelee jalkoja ja housuja saatikka hyppis mua vastaan.

Vierailija
9/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä päin niitä on ihan riesaksi asti. Mutta lapset eivät aina edes huomaa koiria vaan menevät omia menojaan. Koiran omistajat saisivat pitää hurttansa tarkemmin kiinni, jos lapsia on lähellä. Kaksi lastani on jo täysin koirakammoisia...

Vierailija
10/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajienkin pitäisi muistaa opettaa koiralleen, ettei niitä lapsiakaan saa lääppiä ilman lupaa.

Kyllä ton homman pitää toimia molemmin päin; lapsi ei saa koskea koiraan ilman lupaa, muttei koirakaan voi " ängetä" noin vain lapsen/aikuisen luo. Vanhempien pitää valvoa lapsiaan ja koiranomistajien koiriaan.

Eipä paljon lohduta, kun astmasta lasta käy koira yllättäen lääppimään ja omistaja toteaa vain, että koira on ihan kiltti...

Molemminpuolista kunnioitusta:)

Vierailija
11/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa mennä ohi kun koira on 5 m päässä omistajastaan. Sitten sellaiset pienten räksyttäjien omistajat: Miksi ette opeta että lopettavat räksyttämisen? V.. u tekisi mieli ampua yks räksyttäjä näillä nurkilla..

Vierailija
12/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka opettaisi niille vieraille koirille, että eivät hekään saa tulla koskeen lapsiin!!!!!! Meillä on nyt molemmat lapset saaneet kamalan koirakammon kun kävelyllä ollessa on talon pihasta koira hyökännyt " kimppuun" , ei siis vihaisena vaan ihan ystävällisenä, mutta sekin yllätys pelästytti lapset aivan pahanpäiväisesti. Ja nyt ei enää ikinä mennä sen talon ohi paitsi autolla.

Vierailija
13/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se menee niin päin, että irrallaan olevat isot koirat tulevat haistelemaan/nuolemaan lapsia. Omistajat perässä selittelemään, että meidän Murre tykkää niin lapsista ja se vaan haluaa leikkiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän