Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä ostais lontoosta

Vierailija
02.06.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja illaksi barbeque kamaa ja Pimms pullon.

Vierailija
2/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä voi ostaa muualtakin. On niin perkeleen kallis kaupunki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Pimms on kyllä hyvää! Valitettavasti sitä ei täällä Suomessa saa.



ap jos sulla on lapsia niin Lontoosta (tai Englannista yleensä) saa aivan ihania lastenvaatteita ja esim kirjoja. Siis sellaisia vanhanajan tyylisiä ja sitten esim Nextissäkin on kauniita mekkoja ym.



Lontoosta saa ihan kaikkea ja itse ostan aina esim eksoottisempia mausteita mitä täältä ei saa, leivontaankin löytyy paljon kaikkea supermarketeista ja paljon halvemmalla kuin Suomesta!



Ihan oikeasti Lontoo on kallis kaupunki mutta se kalleus näkyy lähinnä asuntojen/vuokrien hinnoissa, ei ruoka ym tavaroiden hinnoissa. Vaatteita saa tosi halvalla, tietysti laatu maksaa kuten muuallakin.



Hyvää matkaa! Lontoo on ihana kaupunki!

Vierailija
4/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustaherukka-teetä

intialaisia maustepurkkeja, joissa erilaisia tahnoja. Monta kertaa suomen hintoja halvempia

Vierailija
5/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska alkaa kesä-alet?

Vierailija
6/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, teet on aivan ihania. Ostin muutamavuosi sitten Tee-kaupasta Lontoosta sellaisia pikatee -jauheita, ja olivat ihania: kävivät kuumaan sekä kylmään teehen.



Mutta kannattaa katsoa mitä ostaa, kun on tosiaan kallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti Whittard´silla kartuttamassa teekokoelmaa. Myös aivan must: The English Teddy Bear Company!