Tulevan puolisoni toivomani piirteet, joissa en taivu
- nainen
- max 4 vuotta ikäeroa kumpaankin suuntaan
- ystävällinen
- romanttinen
- huomaavainen
- hyvä huumorintaju
- eläinrakas
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Olen armeijassa ja haisen pahalta. Haittaako?
En seurustelisi armeijan käyneen kanssa. Hyvä hygienia on tärkeä, joten ei haisuleita. ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tekohampaat ja äänestän persuja. MP?
Ei kiitos. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat kaikki piirteitä, jotka kehittyvät liiton myötä. Ikäkin kasvaa liiton myötä.
Näiä piirteitä voi noudattaa kehen tahansa vaikka työtoveriin.
Kaikkein tärkein on ihmisen hajuaisti partneria etsittäessä tai hyväksyttäessä.
Ihan totta, jos ihmisen ominaishaju tai ominaistuoksu miellyttää sinua niin siinä se oikea on.
Ei siihen vaikuta ulkonäkö. Mutta noita mainitsemiasi ominaisuuksia voit sitten ajan myötä tarkkailla.
Hajuaistin avullako sitä pitäisi löytää puoliso? Eihän sitä viiti mennä nuuhkimaan jonkun ihoa. ap
Eikö se aika hyvin nopeasti tule. Voi niitä parfyymin läträäjiä, pysy poissa sellaisista. Samoin pesuaineiden ja huuhteluaineiden käyttäjistä.
Pidän hajuvesistä. Mutta pidän myös mielelläni hieman välimatkaa suureen osaan ihmisistä, eli en ole ihan heti halailemassa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat viestiä ja kenelle, kun tuollaisen listan rustaat ihan tuntemattomille lukijoille?
Eipä tässä nyt mitään viestiä ole. ap
Aphän on etsimässä. Täältä ei ole vielä löytynyt.
Olen vela, minulla on silikonirinnat ja akryylikynnet.
"Puolisoni toivomani "
Pitänee toivoa, ettei tulevan puolison toiveissa ole kirjoitustaitoinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat viestiä ja kenelle, kun tuollaisen listan rustaat ihan tuntemattomille lukijoille?
En ole juuri nyt aktiivisesti etsimässä heilaa, ja jos olisin, en tekisi sitä tällä sivustolla. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat kaikki piirteitä, jotka kehittyvät liiton myötä. Ikäkin kasvaa liiton myötä.
Ihan totta, jos ihmisen ominaishaju tai ominaistuoksu miellyttää sinua niin siinä se oikea on.
Ei siihen vaikuta ulkonäkö. Mutta noita mainitsemiasi ominaisuuksia voit sitten ajan myötä tarkkailla.
Hajuaistin avullako sitä pitäisi löytää puoliso? Eihän sitä viiti mennä nuuhkimaan jonkun ihoa. ap
Eikö se aika hyvin nopeasti tule. Voi niitä parfyymin läträäjiä, pysy poissa sellaisista. Samoin pesuaineiden ja huuhteluaineiden käyttäjistä.
Pidän hajuvesistä. Mutta pidän myös mielelläni hieman välimatkaa suureen osaan ihmisistä, eli en ole ihan heti halailemassa. ap
Älä ainakaan hyjuvetisiä halaile myöhemminkään.
Mikä parfyymi on sinun suosikki?
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin vela. Kosmeettiset jutut eivät haittaa minua. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole juuri nyt aktiivisesti etsimässä heilaa, ja jos olisin, en tekisi sitä tällä sivustolla. ap
Oltko jo vähän vanhempi?
Vierailija kirjoitti:
"Puolisoni toivomani "
Pitänee toivoa, ettei tulevan puolison toiveissa ole kirjoitustaitoinen kumppani.
Voi anteeksi, että aloituksen otsikko on kankeasti kirjoitettu. En tiennytkään, että tällä sivustolla täytyy olla kieliopillisesti täydellinen, jotta minua ei nyljettäisi elävältä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhistus, mitä vela tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan hyjuvetisiä halaile myöhemminkään.
Mikä parfyymi on sinun suosikki?
Taidanpa halailla. Minulla ei ole mitään tiettyä suosikkia, mutta rakastan syötävän suloisia gourmandeja. ap
Vierailija kirjoitti:
Olen venäläinen ja tupakoin.
Tupakointi on hirveää, hyi. ap
Hyvä homma. Kannattaa pitää kiinni kriteeereistä sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltko jo vähän vanhempi?
En, nuori aikuinen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhistus, mitä vela tarkoittaa?
Vaihtoehtoisesti lapseton. ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä homma. Kannattaa pitää kiinni kriteeereistä sukupuolesta riippumatta.
Niin, jos on kiinnostunut monesta sukupuolesta. Itse en ole. ap