Tulevan puolisoni toivomani piirteet, joissa en taivu
- nainen
- max 4 vuotta ikäeroa kumpaankin suuntaan
- ystävällinen
- romanttinen
- huomaavainen
- hyvä huumorintaju
- eläinrakas
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Olen autistinen nepsykirjolainen introvertti ateisti vegaani. Miten olis?
Toimisi, vaikka en olekaan vegaani. ap
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat kaikki piirteitä, jotka kehittyvät liiton myötä. Ikäkin kasvaa liiton myötä.
Näiä piirteitä voi noudattaa kehen tahansa vaikka työtoveriin.
Kaikkein tärkein on ihmisen hajuaisti partneria etsittäessä tai hyväksyttäessä.
Ihan totta, jos ihmisen ominaishaju tai ominaistuoksu miellyttää sinua niin siinä se oikea on.
Ei siihen vaikuta ulkonäkö. Mutta noita mainitsemiasi ominaisuuksia voit sitten ajan myötä tarkkailla.
Jos henkilö on adhd-potilas tai yksinhuoltaja tai persu, niin ei siinä hajusteet auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat viestiä ja kenelle, kun tuollaisen listan rustaat ihan tuntemattomille lukijoille?
Tarjouksia riittää silti. (ei Ap)
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat kaikki piirteitä, jotka kehittyvät liiton myötä. Ikäkin kasvaa liiton myötä.
Ihan totta, jos ihmisen ominaishaju tai ominaistuoksu miellyttää sinua niin siinä se oikea on.
Ei siihen vaikuta ulkonäkö. Mutta noita mainitsemiasi ominaisuuksia voit sitten ajan myötä tarkkailla.
Hajuaistin avullako sitä pitäisi löytää puoliso? Eihän sitä viiti mennä nuuhkimaan jonkun ihoa. ap
Saanko ottaa suihin lauantaisin?
N. 35
Vierailija kirjoitti:
Haittaako sinua, jos huomauttelen tekemistäsi kielioppivirheistä.
Ei haittaa, kerro vaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako työtön ADHD-potilas?
Työttömyys on siinä ja siinä, ADHD ei haittaa. ap
Miten työttömyys, joka ei ole mitenkään oma vika, haittaa, mutta adhd jolle ei voi mitään oikein tehdä ja on pysyvä tila, toisin kuin työttömyys, ei haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas vaadin että yöpöydällä on Raamattu jota luetaan joka ilta. Kirjahyllyssä tai yleensä kuutiossa on oltava virsikirja tai hengellinen laulukirja riippuen mihin seurakuntaan kuuluu, ja sen kirjan tulee olla käytössä vähintään kerran viikossa. Muuten ei pääse edes treffeille kanssani.
Sinussa on paljon hyvää.
Olen autismin kirjoilla ja kuorsaan. Eikai hsittaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas vaadin että yöpöydällä on Raamattu jota luetaan joka ilta. Kirjahyllyssä tai yleensä kuutiossa on oltava virsikirja tai hengellinen laulukirja riippuen mihin seurakuntaan kuuluu, ja sen kirjan tulee olla käytössä vähintään kerran viikossa. Muuten ei pääse edes treffeille kanssani.
Hyvä sinulle. Itse en seurustelisi kenenkään uskonnollisen ihmisen kanssa. ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat viestiä ja kenelle, kun tuollaisen listan rustaat ihan tuntemattomille lukijoille?
Eipä tässä nyt mitään viestiä ole. ap
Vierailija kirjoitti:
Ap osaa vastata upeasti - älykäs ihminen.
Sarkasmia, vissiin? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilö on adhd-potilas tai yksinhuoltaja tai persu, niin ei siinä hajusteet auta mitään.
Siis tämä kaikki ilman hajusteita.
Vierailija kirjoitti:
N. 35
Eipä täältä löydy mitään suihinotettavaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommarit haisee kuselle kelpaako sellaiset?
Olen armeijassa ja haisen pahalta. Haittaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako työtön ADHD-potilas?
Työttömyys on siinä ja siinä, ADHD ei haittaa. ap
Miten työttömyys, joka ei ole mitenkään oma vika, haittaa, mutta adhd jolle ei voi mitään oikein tehdä ja on pysyvä tila, toisin kuin työttömyys, ei haittaa?
Työttömyys ei itsessään ole paha asia, riippuu vaan viettääkö ihminen koko päivän sohvalla löhöillessä. Olen itsekin kirjolla, joten ADHD ei haittaa. ap
Vierailija kirjoitti:
N. 35
Riippuu jos olet myös mukava sitä se edellyttää.Ilkeä ei käy.
Minulla on tekohampaat ja äänestän persuja. MP?
Ap osaa vastata upeasti - älykäs ihminen.