Tiesithän, että taivaanportilla käydään läpi kaikki av:lle kirjoittamasi viestit?
Voi monelle olla vähän kuumotava tilanne ja alakerta kutsuu.
Kommentit (83)
Tiedän. Taivaassa p e r s e e t tervataan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ennen käydään läpi kaikki Jumalan perseilyt ja sikailut, parempi Hänen olla varuillaan sillä annan tulla kyllä sellaisen täyslaidallisen palautetta että ukolla korvat punoittavat häpeästä pitkään!
Juuri tämä. Mullaki on vähän ns. rakentavaa palautetta annettavana.
Niinhän sitä luulisi, mutta minä tiedän, että avaajan tarkoittamaa taivasta ei ole olemassakaan joten ei siellä ole myöskään mitään porttiakaan.
Luulo ei ole tiedon väärti.
Onko se Pietari pelastunut sitten ? Kävitkö katsomassa ? Miten Filippus? Näkyykö Matteus taivaassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus pelastaa av trollit
Jeesus tallentaa av:n.
-winner-
Anonyymi keskustelu Juudas venäläinen kuule älä tee itse laittomuuksia.
Ja höpsis sun kanssasi, Jumalakin tietää, etten ole Juudas, enkä venäläinen. Kysy vaikka Häneltä, jos et usko.
-winner-
Käydäänkö siellä myös kaikki koulu ja opiskelujen aikaiset aine- ja ryhmätyökirjoitukset, gradut, insinöörien lopputyöt ja kypsyysnäytteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ennen käydään läpi kaikki Jumalan perseilyt ja sikailut, parempi Hänen olla varuillaan sillä annan tulla kyllä sellaisen täyslaidallisen palautetta että ukolla korvat punoittavat häpeästä pitkään!
Voidaan yhdessä tervata se Jumalan perse, jos niikseen tulee. Sylettävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi, mutta minä tiedän, että avaajan tarkoittamaa taivasta ei ole olemassakaan joten ei siellä ole myöskään mitään porttiakaan.
Luulo ei ole tiedon väärti.
Ortodoksit ei pelastu kun niillä on eri ovet kuin muilla ja hellareilla. Kristityt taas menee Jeesus portista ja ovesta sisään.
Käydäänkö samassa sessiossa läpi kaikki elämän varrella tapahtuneet nolot tilanteet?
Niitä minä eniten kuumottelisin. Välillä jo nykyäänkin sanon ääneen ÄÄH kun tulee ilman syytä mieleen jokin 20 vuotta sitten tapahtunut nolous.
Tästä tulikin mieleeni se mun hirveä painajainen, josta ole aiemminkin kirjoittanut.
AVlta tuli delegaatio kukkapuskan kanssa kotiin, olin lähettänyt eniten viestejä koko av n hostoriassa.
Lehtijuttukin siitä tehtiin.
Heräsin hiestä märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Käydäänkö siellä myös kaikki koulu ja opiskelujen aikaiset aine- ja ryhmätyökirjoitukset, gradut, insinöörien lopputyöt ja kypsyysnäytteet?
Olis kyllä kiva saada gradusta vähän enemmän palautetta viimein. Jäi silloin aika pintapuoliseksi.
Myös tosta mun pöytälaattikkoromaanista olis hyvä saada palautetta, ihan rivi riviltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se Pietari pelastunut sitten ? Kävitkö katsomassa ? Miten Filippus? Näkyykö Matteus taivaassa?
Trump ja Putin ja Netanjahu pääsevät kaikki VIP-kortilla Taivaaseen, ovat niin monta tapattaneet ja tuoneet uhreina normaalia Jumalan aikataulua nopeammin sinne Taivaan Isän syliin. Tietysti palkitaan, siinä missä murhaajaryövärikin pääsi ristiltä Jeesuksen mukaan.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan yhdessä tervata se Jumalan perse, jos niikseen tulee. Sylettävä tyyppi.
Hankalatyyppi sanoi jo faarao kun sai vitsaukset ja Mooses kun kuoli siinailla. Samoin Sodoman väki sai tulikiviä. Saatana kuvitteli olevansa Jumala ja lensi ulos taivaasta. Paratiisia ei ole enää eikä Aatamia ja evaa kun ne hukkui. Loppujen lopuksi vain ristiin naulitussa on ovi ja avaimet.
Hyvä! Viimeinkin voi kertoa, mitkä kaikki neronleimaukset täällä on olleet mun. Tai ei siis edes tarvitse kertoa. Toivottavasti jessellä on huumorintajua.
Hui, laiton datakeskusteluun kiperän viestin ja koko ketju poistettiin😱😱😱😱😱😱
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Viimeinkin voi kertoa, mitkä kaikki neronleimaukset täällä on olleet mun. Tai ei siis edes tarvitse kertoa. Toivottavasti jessellä on huumorintajua.
Mä luulen, että kaikki riippuu lopulta siitä, onko täällä tykännyt Damiano-ketjusta vai ei.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump ja Putin ja Netanjahu pääsevät kaikki VIP-kortilla Taivaaseen, ovat niin monta tapattaneet ja tuoneet uhreina normaalia Jumalan aikataulua nopeammin sinne Taivaan Isän syliin. Tietysti palkitaan, siinä missä murhaajaryövärikin pääsi ristiltä Jeesuksen mukaan.
-winner-
Sodoman loppu osoite onkin siellä Ilmestyskirjassa luku 11 .
Vierailija kirjoitti:
Pyhä Pieteri kuolee nauruun jos me kaikki viestit käydään läpi.
:) Joskus tädin miehen kanssa "parannettiin maailmaa". Sanoin, et P.P. sitten sanoo meille, tännekö olette änkeemässä? Kyyllä teillä on elämän + ja - kirjassa merkintöjä. Plussia etupäässä, mutta pari miikkaa. No tulkaa nyt kumminkin. :))
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleeni se mun hirveä painajainen, josta ole aiemminkin kirjoittanut.
AVlta tuli delegaatio kukkapuskan kanssa kotiin, olin lähettänyt eniten viestejä koko av n hostoriassa.
Lehtijuttukin siitä tehtiin.
Heräsin hiestä märkänä.
Tapahtumat tässä kuulostaa siltä kuin jostain Fingerporista :D
Jumala pitää vastustajista. Sana sanoo, että haaleat hän sylkäisee ulos suustaan.