Tiesithän, että taivaanportilla käydään läpi kaikki av:lle kirjoittamasi viestit?
Voi monelle olla vähän kuumotava tilanne ja alakerta kutsuu.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Tosi uskova tai kiihko-oikeistolainen raivotard ei siis poistattelisi viestejä eikä ketjuja täältä, jos vaikka Jesse & co. tarvitsee jotain todistetta siitä mitä kukin täällä on sepustellut ;DDDDD
-winner-
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Viimeinkin voi kertoa, mitkä kaikki neronleimaukset täällä on olleet mun. Tai ei siis edes tarvitse kertoa. Toivottavasti jessellä on huumorintajua.
Mä luulen, että kaikki riippuu lopulta siitä, onko täällä tykännyt Damiano-ketjusta vai ei.
-winner-
No itse tuotin sinne aika kuumaa kontsaakin. Onko tämä plussa vai miinus?
Minun viestini siellä sensuroitiin aika tarkkaan, joten taisin olla suurempi syntinen. Toivottavasti Taivaassa on sähköt ja tietsikka, jolla voi viestihistoriaa ja Sanoman backupit lukea ;DDDDD
-winner-
Ja että pääsee edelleen ihailemaan mieskauneutta 🥰.
Ethan-rumpalin anaconda on jäänyt liian vähälle huomiolle kokoonsa nähden. Damianon piti repiä housunsa ja siltikään ei anaconda vilahtanut.
-winner-
ORTODOKSKIRKON nunnat ei pääse edes portille asti.
Tiedäthän, että sinä et tiedä onko kuoleman jälkeen mitään?
Kaikkein todennäköisimmin kuoleman jälkeen ei ole Vauvapalstan kirjoitteluja lukevia Pietaria, ei ylä- eikä alakertaa, ei sielunvaellusta tai uudelleensyntymää, ei 72 neitsyttä tms.
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän, että sinä et tiedä onko kuoleman jälkeen mitään?
Kaikkein todennäköisimmin kuoleman jälkeen ei ole Vauvapalstan kirjoitteluja lukevia Pietaria, ei ylä- eikä alakertaa, ei sielunvaellusta tai uudelleensyntymää, ei 72 neitsyttä tms.
72 neitsyttä ei ole kun mohametti raiskasi ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti! Siitä tuleekin hauska hetki! Portinvartija tyrskii kontrolloimattomasti, ja jonossa olevat myös. :D
Kuka se ortodoksin portilla vartioi? Securitas? Paholainen ?
Kirill tuolta Venäjän KGB:stä. Joko se diesel-kauppoja tekevä kaljupää tai sitten se ortodoksikirkon kultakelloranne-gubbe.
-winner-
Koita ollahuoraamatta 50 vuotta niin palataan asiaan - Jeesus
Missä kohtaa raamatuksi kutsutta satukirjaa mainitaan nämä portit ja Pietari avaimien kanssa portinvartijana? Ihan vain uteliaana kysyn? Kallioksi johon kirkko rakennetaan hänet kyllä mainitaan.
Ei vaan se miten olet kohdellut muita.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti! Siitä tuleekin hauska hetki! Portinvartija tyrskii kontrolloimattomasti, ja jonossa olevat myös. :D
Mullakin on yksi ketju takataskussa, josta olen erityisen ylpeä. Tuli trollattua aika nerokkaasti. Mukava päästä pulisemaan siitä kiinnostuneen jumalan kanssa. Saa ansaitsemaansa huomiota 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä alkuperäistä kristinuskoa noudattavien etiopialaisten? Ortodoksit tulivat vasta heidän jälkeensä ja ortodoksien jälkeen katoliset.
Esim. työttömien haukkuminen ja huono kohtelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ilme kohillaa sillä kuka on siinä katsomassa niitä tekstejä kun kohdalle tulee yksi trolli joka hokenu jotain puppea ja Di juttuja koko elämänsä, se kattoo että mitä helv ja heittää johonki välitilaa sen ihmisen, kiirastuleen
Eiköhän Jumalan(kin) suurin toive ole saada selvyys siihen mikä rahka tai jugurtti on parasta eläkeläiselle.
-winner-
😂😂😂😂😂
Viimeistään Taivaan Portilla selviää tämäkin sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Viimeinkin voi kertoa, mitkä kaikki neronleimaukset täällä on olleet mun. Tai ei siis edes tarvitse kertoa. Toivottavasti jessellä on huumorintajua.
Mä luulen, että kaikki riippuu lopulta siitä, onko täällä tykännyt Damiano-ketjusta vai ei.
-winner-
No itse tuotin sinne aika kuumaa kontsaakin. Onko tämä plussa vai miinus?
Minun viestini siellä sensuroitiin aika tarkkaan, joten taisin olla suurempi syntinen. Toivottavasti Taivaassa on sähköt ja tietsikka, jolla voi viestihistoriaa ja Sanoman backupit lukea ;DDDDD
-winner-
Ja että pääsee edelleen ihailemaan mieskauneutta 🥰.
Ethan-rumpalin anaconda on jäänyt liian vähälle huomiolle kokoonsa nähden. Damianon piti repiä housunsa ja siltikään ei anaconda vilahtanut.
-winner-
Jaahas, nyt täytyykin poistua palstalta hetkeksi ja siirtyä anakondajahtiin……🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ilme kohillaa sillä kuka on siinä katsomassa niitä tekstejä kun kohdalle tulee yksi trolli joka hokenu jotain puppea ja Di juttuja koko elämänsä, se kattoo että mitä helv ja heittää johonki välitilaa sen ihmisen, kiirastuleen
Eiköhän Jumalan(kin) suurin toive ole saada selvyys siihen mikä rahka tai jugurtti on parasta eläkeläiselle.
-winner-
😂😂😂😂😂
Viimeistään Taivaan Portilla selviää tämäkin sitten!
Tai sitten siellä on käynnissä suuri inkvisitio, kun Jumala tykkäsi eniten vanukkaista ja joku on syönyt ne kaikki yöllä jääkaapista ;DDDD Jääkaapin ovikin oli jäänyt raolleen ja valo näkyi ja joku oli käynyt riu'ulla.
-winner-
Ai paha.
Voikin suoraan sanoa että no eiköhän se ole parempi säästää kaikkien aikaa ja menen tuonne alakertaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai paha.
Voikin suoraan sanoa että no eiköhän se ole parempi säästää kaikkien aikaa ja menen tuonne alakertaan.
Onneksi taivaassa ei vissiin ole aikaa tjsp. Itsekin oon venynyt täällä yli 20 vuotta. Sen kontentin läpikäynti kaiken muun rietasteluni lisäksi on melkonen työsarka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai paha.
Onneksi taivaassa ei vissiin ole aikaa tjsp. Itsekin oon venynyt täällä yli 20 vuotta. Sen kontentin läpikäynti kaiken muun rietasteluni lisäksi on melkonen työsarka.
Kuinkahan tarkkaan se kännissä koettu kolmen kimppa täytyy kuvailla?