Tiesithän, että taivaanportilla käydään läpi kaikki av:lle kirjoittamasi viestit?
Voi monelle olla vähän kuumotava tilanne ja alakerta kutsuu.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Hui, laiton datakeskusteluun kiperän viestin ja koko ketju poistettiin😱😱😱😱😱😱
Oli palstajumalalle liian kiperää. Kohta lähtee tämäkin keskustelu.
-winner-
Pelastuneen lohtu , Luukas 6:21 jotain TE SAATTE NAURAA.
Parilla äärioikesto-incelillä siis lähtö alakertaan tulossa.
Enkeli taivaan lausui näin ( oli paimenia kedolla) laulu.
Evankeliumi hyppivät ilosta kuin vasikka pellolla. ( Äärilahkot kieltää ilon hyppimisen naurun ja värit).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Viimeinkin voi kertoa, mitkä kaikki neronleimaukset täällä on olleet mun. Tai ei siis edes tarvitse kertoa. Toivottavasti jessellä on huumorintajua.
Mä luulen, että kaikki riippuu lopulta siitä, onko täällä tykännyt Damiano-ketjusta vai ei.
-winner-
No itse tuotin sinne aika kuumaa kontsaakin. Onko tämä plussa vai miinus?
Minun viestini siellä sensuroitiin aika tarkkaan, joten taisin olla suurempi syntinen. Toivottavasti Taivaassa on sähköt ja tietsikka, jolla voi viestihistoriaa ja Sanoman backupit lukea ;DDDDD
-winner-
Onnee teille ketkä uskotte noihin satuihin.
Evankeliumi ; tuli suuri ilo. Ilosanoma. Iloitkaa. Ja riemuitkaa. Ilmoitan teille suuren ilon. Tuli ilo siinä kaupungissa. He iloitsivat suuresti. OTA VASTAAN ILO HYVÄ UUTINEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Viimeinkin voi kertoa, mitkä kaikki neronleimaukset täällä on olleet mun. Tai ei siis edes tarvitse kertoa. Toivottavasti jessellä on huumorintajua.
Mä luulen, että kaikki riippuu lopulta siitä, onko täällä tykännyt Damiano-ketjusta vai ei.
-winner-
Minun viestini siellä sensuroitiin aika tarkkaan, joten taisin olla suurempi syntinen. Toivottavasti Taivaassa on sähköt ja tietsikka, jolla voi viestihistoriaa ja Sanoman backupit lukea ;DDDDD
-winner-
Ja että pääsee edelleen ihailemaan mieskauneutta 🥰.
Vierailija kirjoitti:
Onnee teille ketkä uskotte noihin satuihin.
Tosikko ilmoittautuu👋
Iloitkaa aina Jumalassa Jeesuksessa iloitkaa vieläkin sanon iloitkaa ( apostolit).
Tosi uskova tai kiihko-oikeistolainen raivotard ei siis poistattelisi viestejä eikä ketjuja täältä, jos vaikka Jesse & co. tarvitsee jotain todistetta siitä mitä kukin täällä on sepustellut ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
ILO herrassa on väkevyytemme.
Tuutko Taivaaseen? En... tuun.
-winner-
Toivottavasti! Siitä tuleekin hauska hetki! Portinvartija tyrskii kontrolloimattomasti, ja jonossa olevat myös. :D
Syntymäjuhla joulu kuolleista nouseminen pääsiäisen 3 päivä. Ja he iloitsivat suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Ilosanomana julkistettava.
😂