Teutonia Y2K?
Ollaan ostamassa käytettyjä vaunuja, ja tarjolla ois Teutonia Y2K:t kantokopalla. Mitä mieltä olette vaunuista, miten esim mahtuu autoon, onko kestävät jne? Myyjä sanoi että ostettaessa olivat 800 euron vaunut, joten hintaa on ainakin ollut. Onko tuollaisissa yhtä hyvä hyttyssuoja kuin varsinaisissa yhdistelmävaunuissa, siis että saa kaikki reiät tukittua kun vauva nukkuu kopassaan? Kertokaahan mitä tulee mieleen...
Kommentit (6)
ja ollaan tykätty. Aavistuksen pitkä kasattuna, mutta mahtuu meillä autoon hyvin. Kannattaa tietysti testata omalla autolla. On kestänyt ainakin meidän käytössä, kulkee mukavasti jopa metsäpolulla, ei ole kaatunut edes kahden lapsen pyöriessä ja on ketterä marketeissa. Ollut ainakin meidän käyttöön hyvä ostos. On tuolla jopa joskus lenkkeiltykin ;) Hyttyssuoja ei ole päästänyt hyttysiä läpi, joten en oikeasti ole katsonut jääkö rakoja tms.
Kolmipyöräisen edut tulee esille vasta ratasvaiheessa, kun tn. kuljetaan enemmän. Meillä ei kevyempiä rattaita kaivattu niin nopeasti kuin perinteisillä yhdistelmillä ratastelevat.
Ja vielä on niin kuin uudet.
Ainoastaan renkaat on kuluneet ja tarra työntökärryllä.
Eli kestävät ovat ja olen ainakin tykännyt kahdella lapsella on olleet ja seisomalauta menee myös hyvin ,vaikka alussa epäilin.Riippuu autosta meneekö hyvin mutta meillä on A mersu ja ekalla lapsella otettiin yks penkki pois ja vaunut meni kokonaisena sisään,sen kun nosti vaan.Näppärää.Ja toisella on riittänyt matkarattaa jos ollaan kauemmaksi menty.
Mitäs muuten myyjä pyytää vaunuista?Olen itsekkin ajatellut myydä vuoden kuluttua ja hintaa olen funtsaillut.Suomessahan noi maksoi aikoinaan reilun 800 e,Me tilattiin saksasta ja maksoi kaikkineen.500e
Hp on 260 e, ja 200-300 e näyttää olevan muillakin käytetyillä pyynnöt, nää on olleet vain yhdellä lapsella ja tosi siistit. Juu, kyllä minä taidan nuo sitten ostaa, kun kivoilta vaikuttavat ja olen kuullut vain hyvää niistä. Pitää vielä testata tosiaan se autoon mahtuminen, vaikkei varmaan paljon tarvi niitä kuljetellakaan. Kiitos kommenteista!
Hei vaan!
Meiltäkin löytyy kyseiset vaunut, ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Loppujen lopuksi eivät kasassakaan vie paljoa tilaa, kun kääntää työntöaisan mahd ylös ja kääntää jalkatuen alas, meillä menee Passat farmariin pitkittäin suunnassa niin että koira mahtuu vielä viereen :)
Ostimme myös kyseiset yhdistelmät pehmeällä kantokopalla noin 4 vuotta sitten. Olivat käytössä ketterät ja kestävät. Mahtuivat farmariautoon koirankin kanssa. Neljä vuotta sitten maksoimme vaunuista 700¿ ja olivat sen sesongin väriä.
Halusin kuitenkin lapsen kasvaessa vaihtaa yhdistelmät kevyempiin ja sain todella kätevästi myytyä vaunut eteenpäin.
Miinuksena voin sanoa vaunuista sen, että ovat aika painavat ja vievät autossa enemmän tilaa kuin 4-pyöräiset. Sekä Teutonian sadehuppu oli ihan naurettava tänne Suomen keleihin :-).